Ik krijg er alleen maar rimpels bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Paar weken terug nog een litteken erbij in mijn gezicht, mannelijk
zonde
dan moet je sneller aankomen, om het op te vullenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen maar rimpels bij
Het was ook niet grappig bedoeldquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Die vind ik niet grappig, ik als hondeneigenaar
Waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik hou me in door geen 'katten' te roepen
NOG sneller?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je sneller aankomen, om het op te vullen
Ik stik van de littekens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, hier ook nog altijd. Maar ja, bij mannen is het stoer
Littekens roeleren (behalve in het gezicht). Ik zit onder de 'oorlogswonden', maakt mij alleen maar aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stik van de littekens.
Ik genees ook heel traag
Nee, ondergekwijldquote:
Nja, dat is niet altijd zo hoor. Ik heb er meestal niet zoveel op tegen, maar ook niet zoveel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Littekens roeleren (behalve in het gezicht). Ik zit onder de 'oorlogswonden', maakt mij alleen maar aantrekkelijker.
en sommige hebben er een leuk verhaal bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Littekens roeleren (behalve in het gezicht). Ik zit onder de 'oorlogswonden', maakt mij alleen maar aantrekkelijker.
Maar als alle vrouwtjes dood gaan, sterven de mannetjes ook uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Op vrouwtjesmuggen na, mag alles van mij blijven leven
Of niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
en sommige hebben er een leuk verhaal bij
Ik had ze in m'n hele gezicht, maar het meeste is weggetrokken (behalve in m'n lip).quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet aantrekkelijk ben?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja, dat is niet altijd zo hoor. Ik heb er meestal niet zoveel op tegen, maar ook niet zoveel mee eigenlijk
Dat is dan jammer maar helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar als alle vrouwtjes dood gaan, sterven de mannetjes ook uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |