Ik dacht eerst dat je walk the line bedoelde van Laurent Wolf.quote:
Het moest wel een houseclassic zijn, hèquote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je walk the line bedoelde van Laurent Wolf.
Maar weet je misschien welke remix SJ & RM, en vato gebruikt van a bit patchy?quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het moest wel een houseclassic zijn, hè
Kunnen er zoveel zijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Maar weet je misschien welke remix SJ & RM, en vato gebruikt van a bit patchy?
Want get orgineel klinkt heel anders (beetje meer fidget) die van vanmiddag was iets anders..
quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje, waarvan ik alleen nog maar weet hoe de clip gaat. Erg handig, maar oké.
De clip gaat over een eenzaam meisje. Ze wil dansen, ballet, maar heeft steeds ruzie met haar ouders. Ze neemt afscheid van haar slapende zusje en stapt een bus in. In die bus zit de band die het liedje speelt.
Meer weet ik niet meer, helaas.
Ik hoop dat iemand het weet!
haha klopt,quote:
http://www.1001tracklists(...)dorf-2009-12-31.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:34 schreef zoekjewat het volgende:
weet iemand dit nummer:![]()
http://www21.zippyshare.com/v/20697528/file.html
op 22:17
het klinkt een beetje richting de techno
en weet iemand die van 50:00 , die is ook erg vet
06 ID - IDquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.1001tracklists(...)dorf-2009-12-31.html
13. Mando Diao - Dance With Somebody (Tocadisco Remix), is ie dat niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
06 ID - ID
13 ID - ID
Die twee staan er niet tussen en die zijn juist lekker, kan iemand hem misschien shazammen ??? *lief kijkende zoekjewat*
Is het geen Chariots of Fire? (Ook Vangelis)quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Djahani het volgende:
Ik zoek een nummer die best bekend is want ik hoor hem regelmatig.
Er zit geen tekst in het nummer, dus alleen instrumenten ( instrumental )
Je kan het vergelijken met Conquest of Paradise, Christopher Columbus.
Ik weet dat het niet goed is omschreven maar hopelijk herkent iemand het .
Bij voorbaat dank,
Djahani
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Staat deze automatisch in MAT als je een keer in een eerder deel gereageerd hebt?!
Dat is wel echt handig
[/offtopic]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Staat deze automatisch in MAT als je een keer in een eerder deel gereageerd hebt?!
Dat is wel echt handig
[/offtopic]
En de TT is klikbaar, voor een overzicht van alle topics in de reeks. Met de pijltjes ernaast kun je ook snel naar het vorige/volgende topic.quote:
heldquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is het geen Chariots of Fire? (Ook Vangelis)
Nope dat was de acapella, ik heb hem al gevonden het was go tech (tatanka remix)quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
13. Mando Diao - Dance With Somebody (Tocadisco Remix), is ie dat niet?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is, ik heb een stukje opgenomen:
http://www.2shared.com/file/K9cNTghR/Spraak002.html
Alvast bedankt
Yep, dat is hemquote:
Heel graag gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Yep, dat is hem
Heel erg bedankt
Deze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Hoogheid het volgende:
Ok, ik weet niet of iemand hier wijzer van kan worden, ik zoek een nummer dat nu veel op de radio te luisteren is, een pop-nummertje. Het refrein bevat iets in de zin van:
It's ok but I'll take it anyway, i'll take it anyway i'll take it anyway
It's ok but I'll take it anyway, i'll take it anyway i'll take it anyway
Heb hem afgelopen week gehoord en klonk erg leuk, maar toch hoorde ik het niet genoeg om de tekst helemaal te ontcijferen.
Nopequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Roppenzo het volgende:
Van het weekend een nummer gehoord en het deuntje blijft in mn kop zitten.. dus ik heb het geneuried:
http://www.megaupload.com/?d=ZC5FUUEW
beetje afrojack en of fedde le grand en of dada life stijl...
iemand?
quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
link gefixt:quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bohh, hoe kon ik dat vergeten. Je bent
geweldig!
http://www58.zippyshare.com/v/23119849/file.html zodan :-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Roland1000 het volgende:
nvm
*wat een k*tsite dat megaupload...*
Rob Dougan - Clubbed To Deathquote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Guitar93 het volgende:
weet iemand welke liedjes dit is? (als hij aant dansen is)
http://www.dumpert.nl/med(...)n_s_got_talent_.html
Top, bedankt.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef bhm het volgende:
Het klassieke stuk onder de hyundai reclame die nu op tv is?
quote:In deze algemene commercial van Hyundai gaat het niet om een specifiek model, maar om het merk zelf. Daarbij een beeld van mooie landschappen en een heerlijk pianostuk geïnspireerd door Joe Hisaishi met "Summer". Deze versie is van Vanessa James.
Koning!quote:
En dan meteen van de DE espresso. Hyperbekend, maar ik kan er maar niet opkomen... irritant...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef bhm het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:44 schreef Jordyblikbier het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een nummer. Het is trance, jaartal weet ik niet. Het heeft heel veel weg van muziek van Novaspace. Er zit een bepaalde mevrouw in die neuriet een melodie die in het liedje van de Jazzpolitie ook voorkomt (liefdesliedjes).
Kan iemand me helpen?
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En dan meteen van de DE espresso. Hyperbekend, maar ik kan er maar niet opkomen... irritant...
Alhoewel die er redelijk op lijkt is het hem helaas niet! Thanks anyway.quote:
Dat had je ook makkelijk zelf kunnen vinden:quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En dan meteen van de DE espresso. Hyperbekend, maar ik kan er maar niet opkomen... irritant...
Deze misschien?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef Jordyblikbier het volgende:
[..]
Alhoewel die er redelijk op lijkt is het hem helaas niet! Thanks anyway.
Iemand nog een idee? Heel erg beknopt ik weet het, maar hij komt veel op de radio. Heb hem nu alleen de afgelopen dagen niet meer gehoord om zelf achter de rest van de tekst te komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Hoogheid het volgende:
Ok, ik weet niet of iemand hier wijzer van kan worden, ik zoek een nummer dat nu veel op de radio te luisteren is, een pop-nummertje. Het refrein bevat heel vaak het woordje 'anyway'. Gezongen door een vrouw.
Heb hem afgelopen week gehoord en klonk erg leuk, maar toch hoorde ik het niet genoeg om de tekst helemaal te ontcijferen.
Misschien niet 'anyway' maar 'anything'?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef Hoogheid het volgende:
Iemand nog een idee? Heel erg beknopt ik weet het, maar hij komt veel op de radio. Heb hem nu alleen de afgelopen dagen niet meer gehoord om zelf achter de rest van de tekst te komen
Het meest aanstekelijke deuntje wat me zo te binnen schiet van Postman is dit:quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek de titel van dat nummer (ik geloof dat ie van postman is) met dat hele aanstekelijke trompetdeuntje..
alvast bedankt!![]()
Rond de 18 minuten? Ik kan het niet vinden hoor...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Tamashii het volgende:
lol.
Rond de 18 minuten komt een liedje waarin ze zeggen; oooh love to love to baby.weet iemand wat dat is? http://www.rtl.nl/xl/#/u/c249d516-52de-3a8f-9ea8-222054f14918/
Of deze:quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek de titel van dat nummer (ik geloof dat ie van postman is) met dat hele aanstekelijke trompetdeuntje..
alvast bedankt!![]()
?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:48 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik kom met een vrij wel onmogelijke vraag, maar nooit geschoten is altojd mis dus ik gok erop.
Ik zoek een liedje (niet oud denk ik) en in de refrein wordt door een vrouw gezongen met een piano op de achtergrond. En de coupletten worden gerapt door een rapper, ik hoop zo dat iemand mijn wazige en vage omschrijving kan om toveren tot de lied die ik zoek
?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:38 schreef Broodboor het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de videoclip nog een beetje ken. Van de lyrics weet ik alleen nog een heel aanstekelijk stukje in de categorie do-be-da/do-do-do oid. Het is van een vrouwelijke zangeres met bruin haar en komt volgens mij uit 2009 of 2010.
In de videoclip is zij een stewardess in een vliegtuig en heeft ze een oogje op een mannelijke steward. Een blonde stewardess loopt ook met hem te flirten, maar doordat er turbulentie is valt de zangeres en komt ze in de armen van die steward terecht.
Dit is alles wat ik nog weet van dat nummer, komt iemand dit enigszins bekend voor?Ik kan verder nergens iets vinden omdat ik de zangeres, titel of lyrics allemaal niet ken,maaar de video heb ik toendertijd grijs gedraaid op Youtube
Je bent echt geweldig!! Dit is hem inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:38 schreef Broodboor het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de videoclip nog een beetje ken. Van de lyrics weet ik alleen nog een heel aanstekelijk stukje in de categorie do-be-da/do-do-do oid. Het is van een vrouwelijke zangeres met bruin haar en komt volgens mij uit 2009 of 2010.
In de videoclip is zij een stewardess in een vliegtuig en heeft ze een oogje op een mannelijke steward. Een blonde stewardess loopt ook met hem te flirten, maar doordat er turbulentie is valt de zangeres en komt ze in de armen van die steward terecht.
Dit is alles wat ik nog weet van dat nummer, komt iemand dit enigszins bekend voor?Ik kan verder nergens iets vinden omdat ik de zangeres, titel of lyrics allemaal niet ken,maaar de video heb ik toendertijd grijs gedraaid op Youtube
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:48 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik kom met een vrij wel onmogelijke vraag, maar nooit geschoten is altojd mis dus ik gok erop.
Ik zoek een liedje (niet oud denk ik) en in de refrein wordt door een vrouw gezongen met een piano op de achtergrond. En de coupletten worden gerapt door een rapper, ik hoop zo dat iemand mijn wazige en vage omschrijving kan om toveren tot de lied die ik zoek
is het niet stiekem van Kytemen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
alvast bedankt!![]()
iTunes, Amazon?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:14 schreef tosjavlieg het volgende:
Ik heb eindelijk het nummer gevonden van de esprit reclame;
Alexandre Geindre - Suddenly Dancers
Maaarr,, waar kan ik dit nummer downloaden?
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef bhm het volgende:
Ik heb echt sterk het vermoeden dat een deel gejat is van Greenday (time of your life ofzo)quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Nu we toch bezig zijn; ik ben op zoek naar nummer met veel Caribische invloeden. Er wordt gezongen in een taal die ik niet ken. Je hoort dus echt van die Caribische instrumenten. Het nummer werd voornamelijk rondom de 90's gedraaid. Volgens mij niet echt een bekend nummer, aangezien ik hem nooit meer ergens hoor op de radio.
Jullie een idee?
Bedoel je steel drums of iets anders? En snel nummer of langzaam nummer, zanger of zangeres?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Nu we toch bezig zijn; ik ben op zoek naar nummer met veel Caribische invloeden. Er wordt gezongen in een taal die ik niet ken. Je hoort dus echt van die Caribische instrumenten. Het nummer werd voornamelijk rondom de 90's gedraaid. Volgens mij niet echt een bekend nummer, aangezien ik hem nooit meer ergens hoor op de radio.
Jullie een idee?
Ik heb 'mquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:48 schreef Nevermind.. het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat had je ook makkelijk zelf kunnen vinden:
http://www.muziekindereclame.nl/index.php
Gokje:quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Jullie een idee?
Wow, dan heb ik wel een hele goede gok gedaan met een vage omschrijving. Ik sta echt versteld van mezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:57 schreef Jordyblikbier het volgende:
[..]
Je bent echt geweldig!! Dit is hem inderdaad!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Jullie een idee?
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lion_Sleeps_Tonightquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hey gasten
hoe heet dat nummer ook alweer met dat bekende deuntje: Animaweb Amimaweb
wie kan me helpen??
gr Thomas
?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Jullie een idee?
Bedankt Man!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef waku_waku het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lion_Sleeps_Tonight
=> interessant verhaal
of de versie die mensen beter kennen
Vocaroo.com, daar inzingen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik ben op zoek naar een "dance" nummer. Het heeft geen tekst maar het gaat dus ongeveer als volgt":
- Met een hoog toontje wordt er iets gezongen als : ti ti ti ti
- En daarna gaat het verder met een iets lagere toon: Ta ta ta ta.
Dit is dan het refrein. Het is dus dat hoge een beetje elektronisch klinkende stemmetje dat dit nummer typeert.
Een beetje vage omschrijving maar misschien weet iemand welk nummer ik bedoel.
Probeer het te neuriën op Vocarooquote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Nummer wat weleens wordt gedraaid in uitgangsgelegenheden. Weet er weinig van. Redelijk feestelijk ritme, het refreintje is iets van wo yo yo yo en daarna een hoop onverstaanbaar gejengel in het Engels of het Spaans...
1. Er was eerst een Android app die het simuleerde. Zelf al research gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek het geluidje van OV Chipkaart als je bijv. in de bus zit. Ik heb dit nodig om een leuke grap uit te halen met een vriend van mij. Ik heb al in de bus gestaan met een recorder alleen dat klinkt niet echt heel goed.
Weet iemand waar ik zo'n geluidje kan vinden?
En weet iemand ook toevallig hoe het onderstaande nummer heet?
Vage omschrijving, vandaar dit vage gokje.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Nummer wat weleens wordt gedraaid in uitgangsgelegenheden. Weet er weinig van. Redelijk feestelijk ritme, het refreintje is iets van wo yo yo yo en daarna een hoop onverstaanbaar gejengel in het Engels of het Spaans...
Welk genre?quote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Shazam zegt:quote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef Jordy8 het volgende:
Verschrikkelijk dat ik de naam van dit nummer ben vergeten. Ik kom er even niet op maar wil het wel zo snel mogelijk weten graag.
Masters At Work - Work?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Christiaan1990 het volgende:
Ik ben koninginnenacht naar de Escape geweest in Amsterdam. Daar draaide ze meteen toen ik binnenkwam een nummer (house), ik vroeg aan een vriendin of ze die kende en ze zei dat hij zo heet: "What your waiting for". tis best een bekend nummer.
Ik kan me ook nog vaag herinneren dat het er idd in voor kwam (bier he :/ ...)
iemand enig idee welk nummer dat nou is? want op youtube kan ik em niet vinden.
graag hoor ik van jullie
Groetjes Christiaan
Dat is 'm niet. Nummer is een stuk sneller en 'n beetje Zouk-achtig. Tenminste, zo zou ik het betitelen. Tekst was helaas weinig tot niets van te verstaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Vage omschrijving, vandaar dit vage gokje.
http://www.dailymotion.co(...)at-u-waiting-4_musicquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Christiaan1990 het volgende:
Ik ben koninginnenacht naar de Escape geweest in Amsterdam. Daar draaide ze meteen toen ik binnenkwam een nummer (house), ik vroeg aan een vriendin of ze die kende en ze zei dat hij zo heet: "What your waiting for". tis best een bekend nummer.
graag hoor ik van jullie
Groetjes Christiaan
Niet echt house hè?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)at-u-waiting-4_music
Kom ik weer op deze:quote:
Neuh, maar wel een cool nummer.quote:
ik heb het nummer ergens op een vato gonzales mixtape geloof ik. idd bekend latin house nummer van een paar jaar geledenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Christiaan1990 het volgende:
graag hoor ik van jullie
Groetjes Christiaan
Die noemde ik 4 uur eerder ook alquote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb het nummer ergens op een vato gonzales mixtape geloof ik. idd bekend latin house nummer van een paar jaar geleden
track begint op 8 minuut 10 (nummer staat niet tussen de track list)
volgens mij
Rollercoaster - Don't Hold Me Backquote:Op maandag 2 mei 2011 05:04 schreef female81 het volgende:
Voor de kenners van commerciële dance van pakweg een decennium terug:
Ik heb ooit, voorjaar 2001, een nummer opgenomen op een cassettebandje, waarvan ik er nooit ben achtergekomen wat het is (ik heb het jaren terug al eens gevraagd op een forum). Nu ik een 00s-stationnetje heb met een danceprogramma, waar dit soort ietwat cheesy materiaal heel erg goed in past, vraag ik het eens opnieuw: Weet iemand hoe het nummer hieronder heet?
Je zult me er heel erg mee helpen.
Dit is 'm niet. Het is een nieuwere track. Ik denk 2010 of misschien zelfs 2011.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Kom ik weer op deze:
Weet je misschien iets van jaar van uitgave?
quote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Dit is 'm niet. Nummer wat ik bedoel klinkt wat feestelijker. Geprobeerd wat teksten uit het refrei op te pikken (zoekt altijd wat makkelijker), maar is helaas niet gelukt.quote:
Nee, ja of het was postman niet, maar hij was een poosje geleden nog bij dwdd (echt alweer 2 maanden terug ofzo) maar sindsdien zit dat deuntje in mn kop, want hij had er een prijs voor gekregen ofzo..quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Het meest aanstekelijke deuntje wat me zo te binnen schiet van Postman is dit:
Bedoel je die?
Susie Ulrey denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef RitseB het volgende:
Ik zoek de naam van de zangeres op het album Songs from the weakest link van The Maccabees.
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeterquote:
Ik had er al niet veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeteroverigens een zwaar $%# nummer, "do it like a truck"
Nummer wat ik zoek , daar gaat de luchthoorn te keer, zoiets als "Pa pa pa pa paaaaaaaaa - lyrics/dance....ect" ...een nachtclub track
Misschien Fake Blood - I think I like it? In het origineel zitten geen toeters, maar Ekdom en Veenstra (3FM, zie video) gooien er nog wel eens een toeter doorheenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeteroverigens een zwaar $%# nummer, "do it like a truck"
Nummer wat ik zoek , daar gaat de luchthoorn te keer, zoiets als "Pa pa pa pa paaaaaaaaa* - vervolgens dance muziek met de airhorn er doorheen....ect" ...een nachtclub track
*=airhorn in actie
Gokje:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef KNAK het volgende:
Gegroet,
Op zoek naar een nummer, zover ik me kan herinneren in de dance genre, zal ongeveer een jaar (of meer) geleden zijn geweest dat je deze in clubs te horen kreeg
In dit nummer was een luchthoorn verwerkt die nogal flink tekeer ging
vb:
Meer details dan dat kan ik helaas niet geven
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Prince-Naseem het volgende:
Instrumental is volgens mij hetzelfde maar dan hoor je in plaats van haar tekst dit: para pepe, i wannaaahh zoietss wie kan mij helpen :$
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef KNAK het volgende:
Gegroet,
Op zoek naar een nummer, zover ik me kan herinneren in de dance genre, zal ongeveer een jaar (of meer) geleden zijn geweest dat je deze in clubs te horen kreeg
In dit nummer was een luchthoorn verwerkt die nogal flink tekeer ging
vb:
Meer details dan dat kan ik helaas niet geven
dat liedje wat ze samen met een man zingt toevallig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaat die je veel op de radio hoort tegenwoordig... Volgens mij Ilse de Lange, maar zou ook iemand anders kunnen zijn. Lekker snel plaatje met een refrein dat in je hoofd blijft hangen. Het is niet Incredible.
Was vergeten te shazammen toen ik hem hoorde
Zou kunnen, kan het me niet zo voor de geest halen... Dat is het probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat liedje wat ze samen met een man zingt toevallig?
En ik kan niet op dat nummer komen wat ik in mijn hoofd heb zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou kunnen, kan het me niet zo voor de geest halen... Dat is het probleem
okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef Ludootje het volgende:
Ah, ben eruit! Dank je wel Q-music voor het terug kunnen zien van de playlist!
Het was Faster van Within Temptation
Ach, het rockt lekker... Kan Ilse ook wel toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
okdie had ik niet in gedachten. En dat is wel heeeeel wat anders dan Ilse de lange
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:33 schreef drooft het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 muziekjes; de eerste is een rockachtignummer ( lijkt een beetje op Adam ande th Ants,vanwege het getrommel)...Er zittten veel schaterlachen in. En tuuuu tuuu tutu. 1 woord uit de tekst is "allright"
Ik hoop dat iemand iets meer weet.
Bedoel je niet gewoon wipeout?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef drooft het volgende:
Nee, dat is t niet. Het is, dacht ik recenter. Het opvallende is vooral, dat vele lachen in het nummer..ook in het begin en het getrommel ( doet aan Adam Ant denken,alleen dan meer rock).
Tja, lekker duidelijk.
(beetje pretpunk,maar dan rustiger ritme). Volgens mij komen ze uit Engeland, vermoed ik.
Nee, het is een rustiger tempo.quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:06 schreef Juan_007 het volgende:
Hey jonges, vorige week hoorde ik een koortje bij een samenvatting van Real Madrid - FC Barcelona bij de NOS. Ik hoop dat iemand het thuis kan brengen, ik wil graag weten van wie de muziek is...
Link naar filmpje.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef Hockeyspits het volgende:
Hallo,
Ik ben al ontzettend lang opzoek naar een nummer, waarvan ik de tekst niet ken.
Het is een jazz-achtig nummer, wat langzaam begint met aldoor een toon op die piano. Dan word er gezongen door een man met een beetje een hese stem, en het eindigde het ook weer door aldoor een noot op de piano. thum thum thum. Een regel die ik weet is, and i wait so long, but..... en dan nog veel meer.
Ik hoop dat jullie misschien weten welk nummer dit is, heb hem gehoord en kan hem niet uit me hoofd krijgen. dikke respect als iemand het weet haha.
x
Niemand?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:33 schreef female81 het volgende:
Voor de kenners van ska/funk/enz.: 8fm had een paar leuke (waarschijnlijk al heel oude) deuntjes op de achtergrond, tijdens het weerbericht en een reclame.
Wie weet ze?
Bij de tweede gaat het met name om de laatste helft van de YouTube-file.
- pianotoon aan begin: checkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef Hockeyspits het volgende:
Hallo,
Ik ben al ontzettend lang opzoek naar een nummer, waarvan ik de tekst niet ken.
Het is een jazz-achtig nummer, wat langzaam begint met aldoor een toon op die piano. Dan word er gezongen door een man met een beetje een hese stem, en het eindigde het ook weer door aldoor een noot op de piano. thum thum thum. Een regel die ik weet is, and i wait so long, but..... en dan nog veel meer.
Ik hoop dat jullie misschien weten welk nummer dit is, heb hem gehoord en kan hem niet uit me hoofd krijgen. dikke respect als iemand het weet haha.
x
Deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanochtend op 3fm was er een lekker nummertje met een beat erin..met een dj die zegt: let me shuffle it (iets in die trant) hij staat helaas niet op de playlist op de 3fm site
De eerste is idd bekendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Niemand?
(Op de een of andere manier lijkt vooral de eerste me niet heel onbekend.)
Ik heb de dj's van het 8fm-programma waar dit uit komt al getwitterd, maar zelfs een 'sorry, ik weet het niet' kan er niet vanaf.![]()
Gokje:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef gers het volgende:
ik zoek eigenlijk de artiest die een cd heeft gemaakt die beetje zomer/surf achtig overkomt ik ken helaas geen nummers maar ik weet wel dat op de hoes een boom met een ondergaande zon staat , wie kan mij verder helpen ?
bedankt dat is hemquote:
Goed van je man. Eigenlijk zou je moddereter bij een site met allemaal hoezen moeten worden.quote:
En dan te bedenken dat ik geen enkel nummer van Jack Johnson ken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goed van je man. Eigenlijk zou je moddereter bij een site met allemaal hoezen moeten worden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:52 schreef female81 het volgende:
Ik heb in ieder geval een 'best of' van The Specials in huis: Als het een van hun bekendste nummers zou zijn, zou het daar wel op staan. Maar dat is dus niet het geval.
(Voor de goede orde: ik had het gedeelte 'Ghost town' wel herkend, maar het gaat juist om hetgene wat erná komt.)
Een obscúúr Specials-nummer behoort nog wel tot de mogelijkheden.
is dat niet al een heel oud nummer van een film ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand van wie dit liedje is? Ik heb het maar even ingefloten op Youtube. Heb al lopen zoeken op alle Cafe del Mars CD's en Kruder & Dorfmeister maar ik kan het niet vinden.
Nee het is ook niet Enrice Moricone ofzo. Het is gewoon een lounge liedje uit het jaar 2000 ofzo denk ik maar ja als ik het wist had ik het al gevonden. Grrr....quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
is dat niet al een heel oud nummer van een film ofzo?
Skream - Woinky?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik zoek al een tijdje dit nummer heeft iemand enig idee? Het begint op 1:37, ik heb al de tekst in google gezocht maar kon het niet vinden.
Deze misschien?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het beginstukje van het Eurovisie songfestival liedje van Georgie dit jaar. Ik heb er even doorheen genanananaat, dan hoor je dat het gejat is van een jaren 80 liedje. Weet iemand welk liedje ik bedoel?
oef nee. maar bedankt voor je hulp. Heb ook al lopen zoeken op talk talk en zo. Maar iemand zal het toch moeten weten. Ken je het stukje wel dat ik meenurie?quote:
Het Songfestival stukje ken ik niet maar dat riedeltje komt me zo godvergeten bekend voor dat ik nu het zelfde probleem heb als jij.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
oef nee. maar bedankt voor je hulp. Heb ook al lopen zoeken op talk talk en zo. Maar iemand zal het toch moeten weten. Ken je het stukje wel dat ik meenurie?
Is het deze is het deze?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
oef nee. maar bedankt voor je hulp. Heb ook al lopen zoeken op talk talk en zo. Maar iemand zal het toch moeten weten. Ken je het stukje wel dat ik meenurie?
Jaaaaa je bent een held. Thanxs! En weet je die andere ook hierboven die ik heb ingefloten? Dan kan ik daarna rustig in de zon gaan liggen zonder geïrriteerd te zijn dat ik het niet weetquote:
Yesssssquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Jaaaaa je bent een held. Thanxs! En weet je die andere ook hierboven die ik heb ingefloten? Dan kan ik daarna rustig in de zon gaan liggen zonder geïrriteerd te zijn dat ik het niet weet
nope, het is in het begin echt eerst 30 seconden alleen een piano die je hoort.quote:
Ook niet, in het lied wat ik zoek is de intro door een piano. Maar geen melodie. Er word aldoor op een toets gedrukt dan weer een paar seconde niet, en dan weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:03 schreef Cee het volgende:
[..]
- pianotoon aan begin: check
- langzaam: check
- hese stem: check
- pianotoon aan het eind: check
- and I waited so long-regel: geen
- jazz-achtig: eh, niet echt, maar ik wil 't toch proberen want de rest komt overeen
?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Hockeyspits het volgende:
[..]
Ook niet, in het lied wat ik zoek is de intro door een piano. Maar geen melodie. Er word aldoor op een toets gedrukt dan weer een paar seconde niet, en dan weer.
X
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef Hippe_Student het volgende:
Wat is het originele michael jackson nummer hiervan?
klinkt best mooi
Zonder het geneurie klinkt jet een beetje als Snap!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het beginstukje van het Eurovisie songfestival liedje van Georgie dit jaar. Ik heb er even doorheen genanananaat, dan hoor je dat het gejat is van een jaren 80 liedje. Weet iemand welk liedje ik bedoel?
Ow sorry, was al geraden.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Zonder het geneurie klinkt jet een beetje als Snap!
dankjewel!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:32 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer uit jaren 90. Gezongen door RenB zangeressen waarin het woord down down down voorkwam.
Nee, deze niet.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:32 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer uit jaren 90. Gezongen door RenB zangeressen waarin het woord down down down voorkwam.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:35 schreef David891 het volgende:
In Turkije werd dit nummer vaak gedraaid, terwijl ik het in Nederland nog nooit gehoord had.
Heb een stuk proberen op te nemen maar de kwaliteit valt beetje tegen, maar met wat hoger volume is het wel te horen!
http://soundcloud.com/vogelsd-1/geluidsclip-28
Iemand die het nummer kent?
quote:Oops, looks like we can't find that page!
Gefixt! soundcloud had het automatisch op private track gezet..quote:
In Turkije werd dit electrohouse achtige nummer vaak gedraaid, terwijl ik het in Nederland nog nooit gehoord had.
Heb een stuk proberen op te nemen maar de kwaliteit valt beetje tegen, maar met wat hoger volume is het wel te horen!
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Weet er niet zo heel veel zinnigs over te zeggen, behalve dat het een dancenummer uit de periode 1992-1995 is, het me een beetje doet denken aan Open Your Mind van Usura. Maar dan iets langzamer en meer laid back. Er zit een vrij lage, rustgevende basistoon in het nummer (iig in het begin) en volgens mij zingt er later een zangeres (niet zeker).
Het nummer heeft wel in de Top 40 of Tipparade gestaan, denk ik.
Nope, but thnx.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:12 schreef .Quo het volgende:
Ik zoek dit vrolijke up-tempo nummer wat redelijk bekend is en een paar keer werd gespeeld (tijdens het wachten) @ BFO Zwolle.
Érg belangrijk stukje lyrics:
"take take take a look at me now, take take take a look at me now, take a look at meee nowww...."
Wie helpt?
Adele – Rolling In The Deep (Benny Royal Remix)quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
http://mp3.hostname.nl/WEEKENDMIX/WILDWEEKENDMIX29APRILUUR01.mp3
Iemand een idee welke remix dit is van adele van af 18:04min
Dit was vorig jaar een radio 2 'hitje' en ik was toen ook al gek van het nummer. Misschien bedoel je die?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef chingching105 het volgende:
Ik ben op zoek naar een frans liedje wat ik onlangs hoorde op radio 2 en op radio flevoland. Ik hem de laatste twee weken een paar keer gehoord en het is een lekker snel, zomers liedje vind ik. Ik heb alleen geen titel of naam van de zangeres. Het is vaag, maar kent iemand een frans liedje wat onlangs is uitgebracht?
Nee dat is hem niet. Het nummer wat ik zoek gaat veel sneller. Ik proef gewoon de zomer in het liedje :-)quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar een radio 2 'hitje' en ik was toen ook al gek van het nummer. Misschien bedoel je die?
Echt recent is het niet (jaren '90 of zo) maar ik ben eigenwijs en probeer het toch:quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef chingching105 het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Het nummer wat ik zoek gaat veel sneller. Ik proef gewoon de zomer in het liedje :-)
Lekker nummer dat wel, maar niet wat ik zoek. Toch bedanktquote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt recent is het niet (jaren '90 of zo) maar ik ben eigenwijs en probeer het toch:
Geen hondje, maar toch gok ik het:quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
in de clip komt een klein hondje (paris hilton model) voor die playbackt op
"di-da-di di-da-di di-da-di-da-di-da-di"
liedje gezongen door vrouw.
't is 'm niet... helaasch... (maar bedankt voor de WTF herinneringquote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Geen hondje, maar toch gok ik het:
Ik krijg 2 ingevingen die er net niet op slaan, maar wellicht is het iets in de richting ofzo...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
French Affair - My Heart Goes Boomquote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
Kun je het niet even neuriën/fluiten en dat even uploaden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef elkravo het volgende:
Nope niets van hierboven... die van Kim Kay lijkt nog het meest erop qua stijl, maar is 'm niet.
Overigens is het di-da-di deuntje een achtergrond deuntje in het lied, geen deel van de tekst of refrein.
Deze?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
Dat mag inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe zit het hier als mijn liedje een paar pagina's terug staat en ik geen reactie heb. Mag ik hem weer plaatsen anders reageert niemand er meer op toch?
Trommel je nou op je borst?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand van wie dit liedje is? Ik heb het maar even ingefloten op Youtube. Heb al lopen zoeken op alle Cafe del Mars CD's en Kruder & Dorfmeister maar ik kan het niet vinden.
Kinobe - Slip into something more comfortablequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand hier misschien een reactie op, want het is een bekend nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:03 schreef peetduck het volgende:
Hallo iedereen,
Ben al een tijdje opzoek naar een nummer waar ik wel de melodie van ken maar niet de titel en auteur. Toevallig hoorde ik hem gisteren in Oh oh Tirol voorbij komen en vroeg me af, kan iemand mij misschien helpen met welk nummer dit is?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c922488f-739f-34c1-88f4-8579e2f1e43d/ naar uitzending gemist en dan bij 2.20 - 2.40 heb je het nummer.
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef peetduck het volgende:
[..]
Weet iemand hier misschien een reactie op, want het is een bekend nummer.
Hoe het di da di wordt gezongen is ongeveer zoals in het liedje dat ik bedoel. Maar, het is niet dit liedje, en iets elektronischer... het di da di gedeelte is een achtergrond deuntje, en maakt geen deel uit van de tekst. Bedankt voor de pogingen maar ik geef het op... Heb ook geen mic om in te neuriënquote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze?
-edit Ik was redelijk overtuigd maar ik zie geen hond in de clip.
Een telefoon dan ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hoe het di da di wordt gezongen is ongeveer zoals in het liedje dat ik bedoel. Maar, het is niet dit liedje, en iets elektronischer... het di da di gedeelte is een achtergrond deuntje, en maakt geen deel uit van de tekst. Bedankt voor de pogingen maar ik geef het op... Heb ook geen mic om in te neuriën
?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hoe het di da di wordt gezongen is ongeveer zoals in het liedje dat ik bedoel. Maar, het is niet dit liedje, en iets elektronischer... het di da di gedeelte is een achtergrond deuntje, en maakt geen deel uit van de tekst. Bedankt voor de pogingen maar ik geef het op... Heb ook geen mic om in te neuriën
In Turkije werd dit nummer vaak gedraaid, terwijl ik het in Nederland nog nooit gehoord had.
Geen dank.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:51 schreef peetduck het volgende:
[..]
Super bedankt!:D
Ben hier heel lang opzoek naar geweest en nu heb ik hem!
Thanks
Volgens mij was dat van Naked & Famousquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Xylon het volgende:
Ik ben op zoek naar het lied wat onder de NCIS:LA reclame zit waar ze vertellen dat er voortaan twee afleveringen komen op de maandag op Veronica. Vooral het gedeelte aan het einde vind ik heel herkenbaar, maar ik kan het maar niet plaatsen. Ik heb de reclame ook nog nergens online kunnen vinden, dus ik kan hier helaas niets plaatsen.
Het doet me een beetje aan iets richting MGMT denken, maar daar had ik helaas geen succes.
Young Blood, inderdaad! Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat van Naked & Famous
of
Hoe ging die?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vanmiddag zag ik MTV een soort dance/dubstep nummer waar een jongen zwemt en rent enzo om naar de tetten van een vrouw te kijken. Het nummer heette beautiful maar ik kan echt niet vinden van welke artiest het is, sterker nog, kan het hele nummer niet vinden...
Weet iemand deze artiest?
Shazam gaf "when my satellite falls down" - Lustral.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:12 schreef -tape- het volgende:
Vraagje, van het onderstaande liedje komt mij een stuk heel bekend voor van een trance/dance (volgens mij) nummer. Vanaf 0:48 tot 1:20.
http://soundcloud.com/off(...)o%2Fdanilo-gitarflow
Iemand enig idee wat dat nummer is?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef taintless het volgende:
Ik zoek een een heel leuk liedje, heb hem 1 keer gehoord en het betekent heel veel voor me.
Iets van, never going to give you up, never letting you down. Zoiets ging die.
Help please!11
You'be been Rick Rolled, zal zijn antwoord wel zijn als wij het juiste plaatje hier neerzetten...quote:
Even de postgeschiedenis gecheckt en toen die kans zelf ook op 99% geschat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
You'be been Rick Rolled, zal zijn antwoord wel zijn als wij het juiste plaatje hier neerzetten...
De jeugd van tegenwoordig....
Ik weet welk nummer je bedoeld, als ik nou ook de naam wistquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef ToffeVogel het volgende:
http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/25-4-2011/teledoc-nederwiet
op 26:30 zie je een man die een nummer zingt op het podium, en een stukje komt me heel bekend voor (met naaa na na na naaa)
ik zou graag willen weten hoe dit nummer heet maar ik heb geen idee kan iemand me helpen?
jah ik kan dus echt niet op de naam komen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik weet welk nummer je bedoeld, als ik nou ook de naam wist
Was trouwens ook een super documentaire
Ja Ini Kamoze, maar... die heeft het natuurlijk van:quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef ToffeVogel het volgende:
http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/25-4-2011/teledoc-nederwiet
op 26:30 zie je een man die een nummer zingt op het podium, en een stukje komt me heel bekend voor (met naaa na na na naaa)
ik zou graag willen weten hoe dit nummer heet maar ik heb geen idee kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Dashterdam het volgende:
Heb hier een korte opname van de radio wie weet dit erg gave nummer?
http://www.4shared.com/audio/5Sn0_weN/FM88_8-051211-091857.html
Zijn hit Another Chance misschien? (Sample van Toto - I Won't Hold You Back )quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef RSie het volgende:
Had net een cd´tje aanstaan met daarop een nummer van Roger Sanchez, maar nu zat ik naar het Pianostukje te luisteren en het doet mij ontzettend veel denken aan een ander bekend nummer. deze werd volgens mij ook regelmatig op de radio gedraaid.
Nope, ben er al achter. blijkt Britney Spears te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zijn hit Another Chance misschien? (Sample van Toto - I Won't Hold You Back )
Als het dubstep was kan ik je maybe wel helpen, was het met een diepe vieze bass erin? Of gewoon wat meer naar de chille Drum n Bass kant op?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vanmiddag zag ik MTV een soort dance/dubstep nummer waar een jongen zwemt en rent enzo om naar de tetten van een vrouw te kijken. Het nummer heette beautiful maar ik kan echt niet vinden van welke artiest het is, sterker nog, kan het hele nummer niet vinden...
Sterkte.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:53 schreef RSie het volgende:
[..]
Nope, ben er al achter. blijkt Britney Spears te zijn.
Ik las dat je het al gevonden had in een liedje van Britney Spears. maar mij doet het denken aan een oud trance nummer van rond 2002, met mannelijke vocalen: "baby show me..." of iets in die trant, maar ik kan niet op de titel komen en ik zoek dat nummer al heel lang.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef RSie het volgende:
Had net een cd´tje aanstaan met daarop een nummer van Roger Sanchez, maar nu zat ik naar het Pianostukje te luisteren en het doet mij ontzettend veel denken aan een ander bekend nummer. deze werd volgens mij ook regelmatig op de radio gedraaid.
gelukkig had ik nergens aangegeven het een geweldig nummer te vinden en dat ik er al jarenlang naar op zoek was hahaha!quote:
zegt me weinig, maar wellicht kom ik er nog op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik las dat je het al gevonden had in een liedje van Britney Spears. maar mij doet het denken aan een oud trance nummer van rond 2002, met mannelijke vocalen: "baby show me..." of iets in die trant, maar ik kan niet op de titel komen en ik zoek dat nummer al heel lang.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:53 schreef RSie het volgende:
[..]
Nope, ben er al achter. blijkt Britney Spears te zijn.
?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik las dat je het al gevonden had in een liedje van Britney Spears. maar mij doet het denken aan een oud trance nummer van rond 2002, met mannelijke vocalen: "baby show me..." of iets in die trant, maar ik kan niet op de titel komen en ik zoek dat nummer al heel lang.
Niemandquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kan iemand hier Shazam of hoe dat ook mag heten even tegenaan houden? Ik heb het zelf helaas niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef Creeg het volgende:
Weet iemand misschien de muziek hiervan? Vanaf 2:23
Gevonden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:29 schreef snakeman123 het volgende:
Ik ben op zoek naar een recent nummer, Er wordt Engels op zijn russisch gezongen en er zit een of andere valse fluit in. Het is een house track. Kom maar niet op de naam.
Geen resultaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Creeg het volgende:
[..]
Kan iemand hier Shazam of hoe dat ook mag heten even tegenaan houden? Ik heb het zelf helaas niet.
Vanwege "superman":quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:29 schreef Refurb het volgende:
Ik zoek een liedje wat in het begin best traag gaat maar naar een tijdje wat sneller gaat. In het snellere gedeelte komt het woordje "superman" in voor. Het heeft een beetje country-achtig geluid en het volgens mij een vrij nieuw liedje.
Iemand?
James Blake - Limit To Your Love?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Diemux het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat de afgelopen maanden weleens op de radio voorbij kwam. Erg apart nummer, heel veel "stilte" momenten afwisselde met harde drops (bass). Man zingt af en toe een regel, met wat echo.
Enig idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |