Ik dacht eerst dat je walk the line bedoelde van Laurent Wolf.quote:
Het moest wel een houseclassic zijn, hèquote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je walk the line bedoelde van Laurent Wolf.
Maar weet je misschien welke remix SJ & RM, en vato gebruikt van a bit patchy?quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het moest wel een houseclassic zijn, hè
Kunnen er zoveel zijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Maar weet je misschien welke remix SJ & RM, en vato gebruikt van a bit patchy?
Want get orgineel klinkt heel anders (beetje meer fidget) die van vanmiddag was iets anders..
quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje, waarvan ik alleen nog maar weet hoe de clip gaat. Erg handig, maar oké.
De clip gaat over een eenzaam meisje. Ze wil dansen, ballet, maar heeft steeds ruzie met haar ouders. Ze neemt afscheid van haar slapende zusje en stapt een bus in. In die bus zit de band die het liedje speelt.
Meer weet ik niet meer, helaas.
Ik hoop dat iemand het weet!
haha klopt,quote:
http://www.1001tracklists(...)dorf-2009-12-31.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:34 schreef zoekjewat het volgende:
weet iemand dit nummer:![]()
http://www21.zippyshare.com/v/20697528/file.html
op 22:17
het klinkt een beetje richting de techno
en weet iemand die van 50:00 , die is ook erg vet
06 ID - IDquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.1001tracklists(...)dorf-2009-12-31.html
13. Mando Diao - Dance With Somebody (Tocadisco Remix), is ie dat niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
06 ID - ID
13 ID - ID
Die twee staan er niet tussen en die zijn juist lekker, kan iemand hem misschien shazammen ??? *lief kijkende zoekjewat*
Is het geen Chariots of Fire? (Ook Vangelis)quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Djahani het volgende:
Ik zoek een nummer die best bekend is want ik hoor hem regelmatig.
Er zit geen tekst in het nummer, dus alleen instrumenten ( instrumental )
Je kan het vergelijken met Conquest of Paradise, Christopher Columbus.
Ik weet dat het niet goed is omschreven maar hopelijk herkent iemand het .
Bij voorbaat dank,
Djahani
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Staat deze automatisch in MAT als je een keer in een eerder deel gereageerd hebt?!
Dat is wel echt handig
[/offtopic]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Staat deze automatisch in MAT als je een keer in een eerder deel gereageerd hebt?!
Dat is wel echt handig
[/offtopic]
En de TT is klikbaar, voor een overzicht van alle topics in de reeks. Met de pijltjes ernaast kun je ook snel naar het vorige/volgende topic.quote:
heldquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is het geen Chariots of Fire? (Ook Vangelis)
Nope dat was de acapella, ik heb hem al gevonden het was go tech (tatanka remix)quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
13. Mando Diao - Dance With Somebody (Tocadisco Remix), is ie dat niet?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is, ik heb een stukje opgenomen:
http://www.2shared.com/file/K9cNTghR/Spraak002.html
Alvast bedankt
Yep, dat is hemquote:
Heel graag gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Yep, dat is hem
Heel erg bedankt
Deze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Hoogheid het volgende:
Ok, ik weet niet of iemand hier wijzer van kan worden, ik zoek een nummer dat nu veel op de radio te luisteren is, een pop-nummertje. Het refrein bevat iets in de zin van:
It's ok but I'll take it anyway, i'll take it anyway i'll take it anyway
It's ok but I'll take it anyway, i'll take it anyway i'll take it anyway
Heb hem afgelopen week gehoord en klonk erg leuk, maar toch hoorde ik het niet genoeg om de tekst helemaal te ontcijferen.
Nopequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Roppenzo het volgende:
Van het weekend een nummer gehoord en het deuntje blijft in mn kop zitten.. dus ik heb het geneuried:
http://www.megaupload.com/?d=ZC5FUUEW
beetje afrojack en of fedde le grand en of dada life stijl...
iemand?
quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
link gefixt:quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bohh, hoe kon ik dat vergeten. Je bent
geweldig!
http://www58.zippyshare.com/v/23119849/file.html zodan :-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Roland1000 het volgende:
nvm
*wat een k*tsite dat megaupload...*
Rob Dougan - Clubbed To Deathquote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Guitar93 het volgende:
weet iemand welke liedjes dit is? (als hij aant dansen is)
http://www.dumpert.nl/med(...)n_s_got_talent_.html
Top, bedankt.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef bhm het volgende:
Het klassieke stuk onder de hyundai reclame die nu op tv is?
quote:In deze algemene commercial van Hyundai gaat het niet om een specifiek model, maar om het merk zelf. Daarbij een beeld van mooie landschappen en een heerlijk pianostuk geïnspireerd door Joe Hisaishi met "Summer". Deze versie is van Vanessa James.
Koning!quote:
En dan meteen van de DE espresso. Hyperbekend, maar ik kan er maar niet opkomen... irritant...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef bhm het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:44 schreef Jordyblikbier het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een nummer. Het is trance, jaartal weet ik niet. Het heeft heel veel weg van muziek van Novaspace. Er zit een bepaalde mevrouw in die neuriet een melodie die in het liedje van de Jazzpolitie ook voorkomt (liefdesliedjes).
Kan iemand me helpen?
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En dan meteen van de DE espresso. Hyperbekend, maar ik kan er maar niet opkomen... irritant...
Alhoewel die er redelijk op lijkt is het hem helaas niet! Thanks anyway.quote:
Dat had je ook makkelijk zelf kunnen vinden:quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En dan meteen van de DE espresso. Hyperbekend, maar ik kan er maar niet opkomen... irritant...
Deze misschien?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef Jordyblikbier het volgende:
[..]
Alhoewel die er redelijk op lijkt is het hem helaas niet! Thanks anyway.
Iemand nog een idee? Heel erg beknopt ik weet het, maar hij komt veel op de radio. Heb hem nu alleen de afgelopen dagen niet meer gehoord om zelf achter de rest van de tekst te komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Hoogheid het volgende:
Ok, ik weet niet of iemand hier wijzer van kan worden, ik zoek een nummer dat nu veel op de radio te luisteren is, een pop-nummertje. Het refrein bevat heel vaak het woordje 'anyway'. Gezongen door een vrouw.
Heb hem afgelopen week gehoord en klonk erg leuk, maar toch hoorde ik het niet genoeg om de tekst helemaal te ontcijferen.
Misschien niet 'anyway' maar 'anything'?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:04 schreef Hoogheid het volgende:
Iemand nog een idee? Heel erg beknopt ik weet het, maar hij komt veel op de radio. Heb hem nu alleen de afgelopen dagen niet meer gehoord om zelf achter de rest van de tekst te komen
Het meest aanstekelijke deuntje wat me zo te binnen schiet van Postman is dit:quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek de titel van dat nummer (ik geloof dat ie van postman is) met dat hele aanstekelijke trompetdeuntje..
alvast bedankt!![]()
Rond de 18 minuten? Ik kan het niet vinden hoor...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Tamashii het volgende:
lol.
Rond de 18 minuten komt een liedje waarin ze zeggen; oooh love to love to baby.weet iemand wat dat is? http://www.rtl.nl/xl/#/u/c249d516-52de-3a8f-9ea8-222054f14918/
Of deze:quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek de titel van dat nummer (ik geloof dat ie van postman is) met dat hele aanstekelijke trompetdeuntje..
alvast bedankt!![]()
?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:48 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik kom met een vrij wel onmogelijke vraag, maar nooit geschoten is altojd mis dus ik gok erop.
Ik zoek een liedje (niet oud denk ik) en in de refrein wordt door een vrouw gezongen met een piano op de achtergrond. En de coupletten worden gerapt door een rapper, ik hoop zo dat iemand mijn wazige en vage omschrijving kan om toveren tot de lied die ik zoek
?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:38 schreef Broodboor het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de videoclip nog een beetje ken. Van de lyrics weet ik alleen nog een heel aanstekelijk stukje in de categorie do-be-da/do-do-do oid. Het is van een vrouwelijke zangeres met bruin haar en komt volgens mij uit 2009 of 2010.
In de videoclip is zij een stewardess in een vliegtuig en heeft ze een oogje op een mannelijke steward. Een blonde stewardess loopt ook met hem te flirten, maar doordat er turbulentie is valt de zangeres en komt ze in de armen van die steward terecht.
Dit is alles wat ik nog weet van dat nummer, komt iemand dit enigszins bekend voor?Ik kan verder nergens iets vinden omdat ik de zangeres, titel of lyrics allemaal niet ken,maaar de video heb ik toendertijd grijs gedraaid op Youtube
Je bent echt geweldig!! Dit is hem inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:38 schreef Broodboor het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de videoclip nog een beetje ken. Van de lyrics weet ik alleen nog een heel aanstekelijk stukje in de categorie do-be-da/do-do-do oid. Het is van een vrouwelijke zangeres met bruin haar en komt volgens mij uit 2009 of 2010.
In de videoclip is zij een stewardess in een vliegtuig en heeft ze een oogje op een mannelijke steward. Een blonde stewardess loopt ook met hem te flirten, maar doordat er turbulentie is valt de zangeres en komt ze in de armen van die steward terecht.
Dit is alles wat ik nog weet van dat nummer, komt iemand dit enigszins bekend voor?Ik kan verder nergens iets vinden omdat ik de zangeres, titel of lyrics allemaal niet ken,maaar de video heb ik toendertijd grijs gedraaid op Youtube
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:48 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik kom met een vrij wel onmogelijke vraag, maar nooit geschoten is altojd mis dus ik gok erop.
Ik zoek een liedje (niet oud denk ik) en in de refrein wordt door een vrouw gezongen met een piano op de achtergrond. En de coupletten worden gerapt door een rapper, ik hoop zo dat iemand mijn wazige en vage omschrijving kan om toveren tot de lied die ik zoek
is het niet stiekem van Kytemen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
alvast bedankt!![]()
iTunes, Amazon?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:14 schreef tosjavlieg het volgende:
Ik heb eindelijk het nummer gevonden van de esprit reclame;
Alexandre Geindre - Suddenly Dancers
Maaarr,, waar kan ik dit nummer downloaden?
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef bhm het volgende:
Ik heb echt sterk het vermoeden dat een deel gejat is van Greenday (time of your life ofzo)quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Nu we toch bezig zijn; ik ben op zoek naar nummer met veel Caribische invloeden. Er wordt gezongen in een taal die ik niet ken. Je hoort dus echt van die Caribische instrumenten. Het nummer werd voornamelijk rondom de 90's gedraaid. Volgens mij niet echt een bekend nummer, aangezien ik hem nooit meer ergens hoor op de radio.
Jullie een idee?
Bedoel je steel drums of iets anders? En snel nummer of langzaam nummer, zanger of zangeres?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Nu we toch bezig zijn; ik ben op zoek naar nummer met veel Caribische invloeden. Er wordt gezongen in een taal die ik niet ken. Je hoort dus echt van die Caribische instrumenten. Het nummer werd voornamelijk rondom de 90's gedraaid. Volgens mij niet echt een bekend nummer, aangezien ik hem nooit meer ergens hoor op de radio.
Jullie een idee?
Ik heb 'mquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:48 schreef Nevermind.. het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:10 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat had je ook makkelijk zelf kunnen vinden:
http://www.muziekindereclame.nl/index.php
Gokje:quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Jullie een idee?
Wow, dan heb ik wel een hele goede gok gedaan met een vage omschrijving. Ik sta echt versteld van mezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:57 schreef Jordyblikbier het volgende:
[..]
Je bent echt geweldig!! Dit is hem inderdaad!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Jullie een idee?
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lion_Sleeps_Tonightquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hey gasten
hoe heet dat nummer ook alweer met dat bekende deuntje: Animaweb Amimaweb
wie kan me helpen??
gr Thomas
?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Jordyblikbier het volgende:
Jullie een idee?
Bedankt Man!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef waku_waku het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lion_Sleeps_Tonight
=> interessant verhaal
of de versie die mensen beter kennen
Vocaroo.com, daar inzingen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:42 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik ben op zoek naar een "dance" nummer. Het heeft geen tekst maar het gaat dus ongeveer als volgt":
- Met een hoog toontje wordt er iets gezongen als : ti ti ti ti
- En daarna gaat het verder met een iets lagere toon: Ta ta ta ta.
Dit is dan het refrein. Het is dus dat hoge een beetje elektronisch klinkende stemmetje dat dit nummer typeert.
Een beetje vage omschrijving maar misschien weet iemand welk nummer ik bedoel.
Probeer het te neuriën op Vocarooquote:Op zondag 1 mei 2011 09:23 schreef Halcon het volgende:
Nummer wat weleens wordt gedraaid in uitgangsgelegenheden. Weet er weinig van. Redelijk feestelijk ritme, het refreintje is iets van wo yo yo yo en daarna een hoop onverstaanbaar gejengel in het Engels of het Spaans...
1. Er was eerst een Android app die het simuleerde. Zelf al research gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek het geluidje van OV Chipkaart als je bijv. in de bus zit. Ik heb dit nodig om een leuke grap uit te halen met een vriend van mij. Ik heb al in de bus gestaan met een recorder alleen dat klinkt niet echt heel goed.
Weet iemand waar ik zo'n geluidje kan vinden?
En weet iemand ook toevallig hoe het onderstaande nummer heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |