Bedoel je niet gewoon wipeout?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef drooft het volgende:
Nee, dat is t niet. Het is, dacht ik recenter. Het opvallende is vooral, dat vele lachen in het nummer..ook in het begin en het getrommel ( doet aan Adam Ant denken,alleen dan meer rock).
Tja, lekker duidelijk.
(beetje pretpunk,maar dan rustiger ritme). Volgens mij komen ze uit Engeland, vermoed ik.
Nee, het is een rustiger tempo.quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:06 schreef Juan_007 het volgende:
Hey jonges, vorige week hoorde ik een koortje bij een samenvatting van Real Madrid - FC Barcelona bij de NOS. Ik hoop dat iemand het thuis kan brengen, ik wil graag weten van wie de muziek is...
Link naar filmpje.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef Hockeyspits het volgende:
Hallo,
Ik ben al ontzettend lang opzoek naar een nummer, waarvan ik de tekst niet ken.
Het is een jazz-achtig nummer, wat langzaam begint met aldoor een toon op die piano. Dan word er gezongen door een man met een beetje een hese stem, en het eindigde het ook weer door aldoor een noot op de piano. thum thum thum. Een regel die ik weet is, and i wait so long, but..... en dan nog veel meer.
Ik hoop dat jullie misschien weten welk nummer dit is, heb hem gehoord en kan hem niet uit me hoofd krijgen. dikke respect als iemand het weet haha.
x
Niemand?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:33 schreef female81 het volgende:
Voor de kenners van ska/funk/enz.: 8fm had een paar leuke (waarschijnlijk al heel oude) deuntjes op de achtergrond, tijdens het weerbericht en een reclame.
Wie weet ze?
Bij de tweede gaat het met name om de laatste helft van de YouTube-file.
- pianotoon aan begin: checkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:16 schreef Hockeyspits het volgende:
Hallo,
Ik ben al ontzettend lang opzoek naar een nummer, waarvan ik de tekst niet ken.
Het is een jazz-achtig nummer, wat langzaam begint met aldoor een toon op die piano. Dan word er gezongen door een man met een beetje een hese stem, en het eindigde het ook weer door aldoor een noot op de piano. thum thum thum. Een regel die ik weet is, and i wait so long, but..... en dan nog veel meer.
Ik hoop dat jullie misschien weten welk nummer dit is, heb hem gehoord en kan hem niet uit me hoofd krijgen. dikke respect als iemand het weet haha.
x
Deze?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanochtend op 3fm was er een lekker nummertje met een beat erin..met een dj die zegt: let me shuffle it (iets in die trant) hij staat helaas niet op de playlist op de 3fm site
De eerste is idd bekendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Niemand?
(Op de een of andere manier lijkt vooral de eerste me niet heel onbekend.)
Ik heb de dj's van het 8fm-programma waar dit uit komt al getwitterd, maar zelfs een 'sorry, ik weet het niet' kan er niet vanaf.![]()
Gokje:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef gers het volgende:
ik zoek eigenlijk de artiest die een cd heeft gemaakt die beetje zomer/surf achtig overkomt ik ken helaas geen nummers maar ik weet wel dat op de hoes een boom met een ondergaande zon staat , wie kan mij verder helpen ?
bedankt dat is hemquote:
Goed van je man. Eigenlijk zou je moddereter bij een site met allemaal hoezen moeten worden.quote:
En dan te bedenken dat ik geen enkel nummer van Jack Johnson ken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goed van je man. Eigenlijk zou je moddereter bij een site met allemaal hoezen moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |