als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeterquote:
Ik had er al niet veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeteroverigens een zwaar $%# nummer, "do it like a truck"
Nummer wat ik zoek , daar gaat de luchthoorn te keer, zoiets als "Pa pa pa pa paaaaaaaaa - lyrics/dance....ect" ...een nachtclub track
Misschien Fake Blood - I think I like it? In het origineel zitten geen toeters, maar Ekdom en Veenstra (3FM, zie video) gooien er nog wel eens een toeter doorheenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
als deze reactie op mijn vraag sloeg dan moet ik zeggen dat deze het niet is... ik hoor 3x een vrachtwagen toeteroverigens een zwaar $%# nummer, "do it like a truck"
Nummer wat ik zoek , daar gaat de luchthoorn te keer, zoiets als "Pa pa pa pa paaaaaaaaa* - vervolgens dance muziek met de airhorn er doorheen....ect" ...een nachtclub track
*=airhorn in actie
Gokje:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef KNAK het volgende:
Gegroet,
Op zoek naar een nummer, zover ik me kan herinneren in de dance genre, zal ongeveer een jaar (of meer) geleden zijn geweest dat je deze in clubs te horen kreeg
In dit nummer was een luchthoorn verwerkt die nogal flink tekeer ging
vb:
Meer details dan dat kan ik helaas niet geven
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Prince-Naseem het volgende:
Instrumental is volgens mij hetzelfde maar dan hoor je in plaats van haar tekst dit: para pepe, i wannaaahh zoietss wie kan mij helpen :$
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef KNAK het volgende:
Gegroet,
Op zoek naar een nummer, zover ik me kan herinneren in de dance genre, zal ongeveer een jaar (of meer) geleden zijn geweest dat je deze in clubs te horen kreeg
In dit nummer was een luchthoorn verwerkt die nogal flink tekeer ging
vb:
Meer details dan dat kan ik helaas niet geven
dat liedje wat ze samen met een man zingt toevallig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:21 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaat die je veel op de radio hoort tegenwoordig... Volgens mij Ilse de Lange, maar zou ook iemand anders kunnen zijn. Lekker snel plaatje met een refrein dat in je hoofd blijft hangen. Het is niet Incredible.
Was vergeten te shazammen toen ik hem hoorde
Zou kunnen, kan het me niet zo voor de geest halen... Dat is het probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat liedje wat ze samen met een man zingt toevallig?
En ik kan niet op dat nummer komen wat ik in mijn hoofd heb zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou kunnen, kan het me niet zo voor de geest halen... Dat is het probleem
okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef Ludootje het volgende:
Ah, ben eruit! Dank je wel Q-music voor het terug kunnen zien van de playlist!
Het was Faster van Within Temptation
Ach, het rockt lekker... Kan Ilse ook wel toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
okdie had ik niet in gedachten. En dat is wel heeeeel wat anders dan Ilse de lange
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:33 schreef drooft het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 muziekjes; de eerste is een rockachtignummer ( lijkt een beetje op Adam ande th Ants,vanwege het getrommel)...Er zittten veel schaterlachen in. En tuuuu tuuu tutu. 1 woord uit de tekst is "allright"
Ik hoop dat iemand iets meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |