Lekker nummer dat wel, maar niet wat ik zoek. Toch bedanktquote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt recent is het niet (jaren '90 of zo) maar ik ben eigenwijs en probeer het toch:
Geen hondje, maar toch gok ik het:quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
in de clip komt een klein hondje (paris hilton model) voor die playbackt op
"di-da-di di-da-di di-da-di-da-di-da-di"
liedje gezongen door vrouw.
't is 'm niet... helaasch... (maar bedankt voor de WTF herinneringquote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Geen hondje, maar toch gok ik het:
Ik krijg 2 ingevingen die er net niet op slaan, maar wellicht is het iets in de richting ofzo...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
French Affair - My Heart Goes Boomquote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
Kun je het niet even neuriën/fluiten en dat even uploaden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef elkravo het volgende:
Nope niets van hierboven... die van Kim Kay lijkt nog het meest erop qua stijl, maar is 'm niet.
Overigens is het di-da-di deuntje een achtergrond deuntje in het lied, geen deel van de tekst of refrein.
Deze?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef elkravo het volgende:
denk jaren 90 nummer...
Dat mag inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe zit het hier als mijn liedje een paar pagina's terug staat en ik geen reactie heb. Mag ik hem weer plaatsen anders reageert niemand er meer op toch?
Trommel je nou op je borst?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand van wie dit liedje is? Ik heb het maar even ingefloten op Youtube. Heb al lopen zoeken op alle Cafe del Mars CD's en Kruder & Dorfmeister maar ik kan het niet vinden.
Kinobe - Slip into something more comfortablequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand van wie dit liedje is? Ik heb het maar even ingefloten op Youtube. Heb al lopen zoeken op alle Cafe del Mars CD's en Kruder & Dorfmeister maar ik kan het niet vinden.
Weet iemand hier misschien een reactie op, want het is een bekend nummer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:03 schreef peetduck het volgende:
Hallo iedereen,
Ben al een tijdje opzoek naar een nummer waar ik wel de melodie van ken maar niet de titel en auteur. Toevallig hoorde ik hem gisteren in Oh oh Tirol voorbij komen en vroeg me af, kan iemand mij misschien helpen met welk nummer dit is?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c922488f-739f-34c1-88f4-8579e2f1e43d/ naar uitzending gemist en dan bij 2.20 - 2.40 heb je het nummer.
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef peetduck het volgende:
[..]
Weet iemand hier misschien een reactie op, want het is een bekend nummer.
Hoe het di da di wordt gezongen is ongeveer zoals in het liedje dat ik bedoel. Maar, het is niet dit liedje, en iets elektronischer... het di da di gedeelte is een achtergrond deuntje, en maakt geen deel uit van de tekst. Bedankt voor de pogingen maar ik geef het op... Heb ook geen mic om in te neuriënquote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze?
-edit Ik was redelijk overtuigd maar ik zie geen hond in de clip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |