quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Joon zeikt tegen Flipt dat hij haar nog maar 1 keer Lief heeft genoemd.
Dat hoeft ook niet.. ieamand kan ook leuk zijn, zonder dat je die gene leuk vindquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ze het goed deed en moest er ook om lachen maar dat zegt niet dat ik het een leuk mens vind.
Nee dat niet, leuk mens neequote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ze het goed deed en moest er ook om lachen maar dat zegt niet dat ik het een leuk mens vind.
quote:
ze moest voornamelijk irritant doen dus die rol was d'r op het lijf geschrevenquote:
Helaas was het totaal niet spontaan, door dat oortje wat ze inhad en had iedereen al door dat het een missie was wat normaal niet mag. Denk maar terug aan Laura's missie waar Alex door foetsie ging.quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik was net bezig met een TT en toen kwam jijquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
als de zelfde tt niet goed is moet benny hem maar aanpassen ik kom net binnen
Isquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
als de zelfde tt niet goed is moet benny hem maar aanpassen ik kom net binnen
flip is heul heul erg traag van begrip dusquote:
Niet spontaan maar ze speelde er wel gelijk goed opin.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas was het totaal niet spontaan, door dat oortje wat ze inhad en had iedereen al door dat het een missie was wat normaal niet mag. Denk maar terug aan Laura's missie waar Alex door foetsie ging.
Werd Inderdaad tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef kreta2010 het volgende:
Eindelijk heeft men die kamerolifant erop gewezen dat Secredo niet zo vaak en vroeg in de bench mag
SORRY HOOR.... ik vond het een aanfluiting!quote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet spontaan maar ze speelde er wel gelijk goed opin.
wat is je ava ? denk steeds een of ander insect of larvequote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef waterkant het volgende:
[..]
SORRY HOOR.... ik vond het een aanfluiting!
Welnee, als ze ergens gaat liggen en ze roept een keer dan kruipt ie zo weer tegen haar aan. Ik denk dat haar Boeda nog niet eens zo goed luistert.quote:
Werk ze!!!quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef bull1966 het volgende:
ik ga werken
voor de nachtbrakers tot straks
en de anderen tot ziens
quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef bull1966 het volgende:
ik ga werken
en de anderen tot ziens
werkse ! tot mogguhquote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef bull1966 het volgende:
ik ga werken
en de anderen tot ziens
Flip probeert op die manier zijn plekje een beetje veilig te stellen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, als ze ergens gaat liggen en ze roept een keer dan kruipt ie zo weer tegen haar aan. Ik denk dat haar Boeda nog niet eens zo goed luistert.
ik ga werken
en de anderen tot ziens
ik ga werken
en de anderen tot ziens
Ze hebben een tijdje in de slaapkamer moeten blijven en het is er natuurlijk een uurtje vroeger.quote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
waarom eten ze zo laat ? hadden ze het zoooooo druk of wah ?
Maar daar heeft ze dan ook wel weer de nodige cursussen voor gedaan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet spontaan maar ze speelde er wel gelijk goed opin.
de harde kernquote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, wij zijn de die hards, of gek![]()
was echt te zien! notquote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze dan ook wel weer de nodige cursussen voor gedaan.
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
![]()
nog 1quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef knagsje het volgende:
goedenavond, zie ik nou Mo met een pop????
Heb je d'r buik nog niet gezienquote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef knagsje het volgende:
Ja, en een zwangere buik ze heeft een missiequote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef knagsje het volgende:
Yupquote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef knagsje het volgende:
hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die dat doen
O okquote:Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was vanmiddag geloof ik afgehaakt door de aanplakbuik en de nepbaby van Mo.
Me too, maar ben d'r weer, zit dit ook uit tot het eindequote:Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was vanmiddag geloof ik afgehaakt door de aanplakbuik en de nepbaby van Mo.
is ying en yangquote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hehe contact .. ik vroeg wat je ava voorstelde, ik kom er niet uit
dr was vanmiddag een enorme leegloop met die nep beebie, k moet zeggen het went, ze doet het goedquote:
hoelaat moet laura naar bed???????quote:
Hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Ik zat ff op de chat bij sst te lezen daar vroegen ze serieus of Mo zwanger was want ze heeft ineens een dikke buik.
Ieder zijn ding toch? was al niet zo aktief in de rls sc moet dat toch maar eens vaker bezoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Dan stort ik me denk ik weer op paint shop pro lessen schrijven
niet belangrijk mark! ze ligt!quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoelaat moet laura naar bed???????
Weet niet of ze al een dag en nacht ritme heeft. Hoop dat Mo er vannacht om de 3 uur uit moet om Kleine Lau te voeden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoelaat moet laura naar bed???????
neem je ons aan de hand mee ? ben ook best nieuw hier. kwam hier het meeste voor de grappige funda foto'squote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? was al niet zo aktief in de rls sc moet dat toch maar eens vaker bezoeken.
En er zijn hier veel nieuwelingen die hierna niet weten wat ze moeten maar toch bepaalde mensen willen blijven ontmoeten. Dus RLS SC
quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet niet of ze al een dag en nacht ritme heeft. Hoop dat Mo er vannacht om de 3 uur uit moet om Kleine Lau te voeden.
Dat is toch te infantiel voor woorden!!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Ik zat ff op de chat bij sst te lezen daar vroegen ze serieus of Mo zwanger was want ze heeft ineens een dikke buik.
ik ook. Vind het wel saai nu, maar lees een saai boek ook altijd uit. Zonde om halverwege of vlak voor het uit is, af te haken. Nog 3 weekjes, dat houden we toch wel volquote:
zitten er ook functies op die pop dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet niet of ze al een dag en nacht ritme heeft. Hoop dat Mo er vannacht om de 3 uur uit moet om Kleine Lau te voeden.
Het is daar ook zo stil!quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben echt into de COS moet echt eens komen buurten.
Ik zat tijdens de BB's op MW maar daar word nu niet veel met sst gedaan dus hier terecht gekomenquote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? was al niet zo aktief in de rls sc moet dat toch maar eens vaker bezoeken.
En er zijn hier veel nieuwelingen die hierna niet weten wat ze moeten maar toch bepaalde mensen willen blijven ontmoeten. Dus RLS SC
quote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die staat in de file op weg naar huis van het strand.![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Freule het volgende:
Ik denk dat die Mo de hele boel in de maling neemt , en helemaal niet weg gaat.
Onthou dus RLS SC, Real Live Soap Slow Chatquote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neem je ons aan de hand mee ? ben ook best nieuw hier. kwam hier het meeste voor de grappige funda foto's
wat is mw ?quote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de BB's op MW maar daar word nu niet veel met sst gedaan dus hier terecht gekomen
weer bij de ducdalf geweestquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zie ik haar ook voor aan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Freule het volgende:
Ik denk dat die Mo de hele boel in de maling neemt , en helemaal niet weg gaat.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onthou dus RLS SC, Real Live Soap Slow Chat
quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik meer omdat het strand 50 meter van haar voordeur is![]()
jammer genoeg niet. Dat soort poppen bestaan wel om tienermeisjes te laten ervaren hoe zwaar het is om voor een baby te zorgen. Die gaan ook echt huilen en zo.quote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zitten er ook functies op die pop dan?
quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
denk het niet! als lau slaapt, slaapt ze!
ken je klassiekers!
naast of ipv al die andere chats?quote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onthou dus RLS SC, Real Live Soap Slow Chat
Druk op de trapquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan is het ook echt helemaal een faalactie weer pfffffffquote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
jammer genoeg niet. Dat soort poppen bestaan wel om tienermeisjes te laten ervaren hoe zwaar het is om voor een baby te zorgen. Die gaan ook echt huilen en zo.
Maar moest natuurlijk weer goedkoop, net als het bingospel en de roulette.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
denk het niet! als lau slaapt, slaapt ze!
ken je klassiekers!
oeps dan heeft ze me voorgelogenquote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik meer omdat het strand 50 meter van haar voordeur is![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef knagsje het volgende:
Jo, ik wil me wierie knippen. Interessante info hoor
Ik zat tijdens de BB's nog nergens voor mij begon het op een forum met CBML kreeg een link van iemand over fok! Ben een tijd blijven lezen en toen in het diepe gedoken in het topic RLS SCquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de BB's op MW maar daar word nu niet veel met sst gedaan dus hier terecht gekomen
serieus? pas bij cbml? heb t gevoel dat je hier al jaren bij het meubilair hoortquote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de BB's nog nergens voor mij begon het op een forum met CBML kreeg een link van iemand over fok! Ben een tijd blijven lezen en toen in het diepe gedoken in het topic RLS SC
van stab of margriet?quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als ik het goed heb topic 1476 staat een foto vanuit het raam naar het strand
cbml ? wat is dat dan weer ? is er ook een lijst hier met afkortingen ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Ransjih het volgende:
[..]
serieus? pas bij cbml? heb t gevoel dat je hier al jaren bij het meubilair hoort
ja, daar hadden we het net al over, dat er niets van kloptquote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef shomila het volgende:
Heeft Mo het geheim van Karim geraden?
Waar slaat dat op ze wil toch weg dan gun je dat toch een ander.
Precies !!quote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef shomila het volgende:
Heeft Mo het geheim van Karim geraden?
Waar slaat dat op ze wil toch weg dan gun je dat toch een ander.
O joh, ik had verwacht dat mo het wel goed had.quote:
Mo is volgens mij niet meer teruggeroepen naar de KvdW nadat ze had gedruktquote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O joh, ik had verwacht dat mo het wel goed had.
DGK Huub dat waren tijdenquote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Meteen maar even spammen dan!
Real Life Soaps & Streams
Na DGK waren we homeless en hebben we eerst een tijdje bij SHO gelogeerd en daarna bij GC, maar niemand hield van ons. Toen kregen we ons eigen subforum!
RLS SC!
Het valt mij ook steeds harder om te blijven kijken. Het wordt steeds saaier en infantieler. En als er al eens iets te beleven valt krijg je een streamlock.quote:
ze zei karim heeft in een bollywoodfilm gespeeld dus acteur!quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O joh, ik had verwacht dat mo het wel goed had.
Nou, doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook steeds harder om te blijven kijken. Het wordt steeds saaier en infantieler. En als er al eens iets te beleven valt krijg je een streamlock.
Ik heb vandaag voor het eerst geen laptop mee naar de tuin genomen en alleen gekeken als ik even binnen was. Ik moet zeggen dat het gemis niet groot was...
nog geen veranderigen in de week van de veranderingquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En wat was er veranderd nadat ze in de slaapkamer moesten blijven rond 18.oo u?
Zit ze weer met haar borsten te spelen?quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zit Jo nou weer te doen met dat plastic?
Hahaha dank je maar nog niet eens tijdens CBML gaan posten, eerst blijven lezen, wist niet eens dat er ook een COS was ....Echt aktief werd ik pas tijdens The Bunker, leerde toen ook pas cappen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Ransjih het volgende:
[..]
serieus? pas bij cbml? heb t gevoel dat je hier al jaren bij het meubilair hoort
Ze heeft het waarschijnlijk geraden, maar er is nog geen uitslag geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef waterkant het volgende:
[..]
ze zei karim heeft in een bollywoodfilm gespeeld dus acteur!
quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Ytsmi het volgende:
Denk dat Mo hetzelfde spelletje als alle weken heb gespeeld en ze helemaal niet weg gaat dus op naar het volgende weekende met hetzelfde tranendal
hoi knaggie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef Ransjih het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Flashbox het volgende:
SL incoming
Ransjih outcoming
tot morgen
precies uurtje wachten...quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Geeft nie, ze verlullen zich zo toch wel weer
quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef Ransjih het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Flashbox het volgende:
SL incoming
Ransjih outcoming
tot morgen
quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mo krijgt te horen dat ze het geheim van Karim heeft geraden
quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
ahh we gooien er voor het feestgevoel nog maar een SL in!
Als dat echt waar is , is ze nog verachterlijker als ik dacht dat ze is.quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zowieso.quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef waterkant het volgende:
[..]
precies uurtje wachten...
maar ik denk dat ze warm zit!
Let maar op zo meteen, Mo kan haar gevoelens niet onderdrukken, of die nou positief of negatief zijn.quote:
Hierna? Gewoon weer naar SIO en Opaatje! Zodra SST was afgelopen zou Oop weer gaan streamen zei ie!quote:
CBML, oftewel can't buy me love.quote:
wat is opaatje eigenlijk???quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hierna? Gewoon weer naar SIO en Opaatje! Zodra SST was afgelopen zou Oop weer gaan streamen zei ie!
Ben nog maar kort geleden gaan meeschrijven hier. Ken niemand irl die sst kijkt. (of ze durven het niet te vertellenquote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha dank je maar nog niet eens tijdens CBML gaan posten, eerst blijven lezen, wist niet eens dat er ook een COS was ....Echt aktief werd ik pas tijdens The Bunker, leerde toen ook pas cappen.
Wanneer zei ze dat?quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef waterkant het volgende:
ze zei karim heeft in een bollywoodfilm gespeeld dus acteur!
Ja ook SIO maar ik vind dat ik mijn neus ook wat vaker op Fok! moet laten zien.quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hierna? Gewoon weer naar SIO en Opaatje! Zodra SST was afgelopen zou Oop weer gaan streamen zei ie!
Ik ken ook niemand die SST kijkt hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog maar kort geleden gaan meeschrijven hier. Ken niemand irl die sst kijkt. (of ze durven het niet te vertellen)
quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief ligt lekker te snurken in mijn Captainshut,
quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze bijt toch niet? Anders ga ik niet mee op de volgende vaart hoorquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ok dan, maar ik heb je gewaarschuwdquote:
ik ook niet, krijg je gelijk een hoop commentaar ook.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog maar kort geleden gaan meeschrijven hier. Ken niemand irl die sst kijkt. (of ze durven het niet te vertellen)
Waarom? Dat is een gevoel.......van mij naar jou....quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef waterkant het volgende:
[..]
wauw! wat mooi!....
waarom deze geste? ben geraakt....
o god dat, heb ik ook gezien, maar niet tot het einde geloof ik. hoelang waren ze daar in het huis ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
CBML, oftewel can't buy me love.
Er was eens, lang, lang geleden.......
http://cantbuymelove.showbiznewz.nl/
Hoezo is dat verachtelijk?quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Als dat echt waar is , is ze nog verachterlijker als ik dacht dat ze is.
goeie comment hoor want sjampoe is lekkahquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ook niet, krijg je gelijk een hoop commentaar ook.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je reclame maken Deisquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok dan, maar ik heb je gewaarschuwd![]()
Opaatje is een Haags Amsterdamse opa, verzot op Ajax (maar dat is een aangeboren afwijking, sorry Mark).
Stream van Opaatje #22
Ik heb werkelijk geen idee, CBML heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o god dat, heb ik ook gezien, maar niet tot het einde geloof ik. hoelang waren ze daar in het huis ?
Het is een heimelijk genoegen dat ik gelukkig met jullie kan delen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ook niet, krijg je gelijk een hoop commentaar ook.
Wat denk jij Lies, krijgen Chanel en ik punten voor nieuw aangedragen users?quote:
dank jequote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waarom? Dat is een gevoel.......van mij naar jou....
quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opaatje is een Haags Amsterdamse opa, verzot op Ajax (maar dat is een aangeboren afwijking, sorry Mark).
Stream van Opaatje #22
huh ?? hoe bedoeliequote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
goeie comment hoor want sjampoe is lekkah
CBML..quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
cbml ? wat is dat dan weer ? is er ook een lijst hier met afkortingen ?
Heb het wel gezien maar ga me geen feiten vragen, weet niet eens meer wie het gewonnen heeft, was wel een gedoe met dat doosje en dat gebroken hart.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, CBML heb ik aan me voorbij laten gaan![]()
Maar Chanel weet het vast wel.
Kijk maar in m'n sigquote:
Euh....quote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk jij Lies, krijgen Chanel en ik punten voor nieuw aangedragen users?
ojaaaa dat heb ik nog wel gezien. OMG ook zo'n faal programmaquote:Op maandag 25 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het wel gezien maar ga me geen feiten vragen, weet niet eens meer wie het gewonnen heeft, was wel een gedoe met dat doosje en dat gebroken hart.
Welk ras is ze?quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
Niemand hoeft bang te zijn voor Madelief, ze is superlief en weet dat ze niet met de tandjes (bijten) mag, verder is ze aardige circushond en voor mensen en meeste andere honden zeer sociaal.
pic?quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
Niemand hoeft bang te zijn voor Madelief, ze is superlief en weet dat ze niet met de tandjes (bijten) mag, verder is ze aardige circushond en voor mensen en meeste andere honden zeer sociaal.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
Dat kan vanzelf. Zowel SIO als Oop hebben eigen topics op Fok!quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ook SIO maar ik vind dat ik mijn neus ook wat vaker op Fok! moet laten zien.
Jah maar ik ben zo iemand dat waar ik voor ga zitten dat zit ik uit!quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ojaaaa dat heb ik nog wel gezien. OMG ook zo'n faal programma
wat is sio danquote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan vanzelf. Zowel SIO als Oop hebben eigen topics op Fok!
Eerst dit en daarna ga ik alles weer op een rijtje zetten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan vanzelf. Zowel SIO als Oop hebben eigen topics op Fok!
aha okeej,quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stream van Opaatje #22
quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef kreta2010 het volgende:
Eindelijk heeft men die kamerolifant erop gewezen dat Secredo niet zo vaak en vroeg in de bench mag
doe je goed!quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MargrietV het volgende:
Heb heerlijk gezeild, lig nu in IJmuiden... morgen richting Scheveningen.
* danilel Steekt een vinger in de keel bij sjampoehquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
* sjampoehis misselijk van de paaseitjes mokkasmaak
Geen idee. Ze werden naar de bank geroepen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef rita1959 het volgende:
Ik zie dat er een SL is, zijn ze aan het nomineren geweest ofzo??
Heb ik gemist, heeft ze dat gezegd danquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Over honden gesproken, Segredo mag alleen nog maar in zijn bench als hij gaat slapen. Shar had van de stem op haar kop gekregen.
Che belloquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MargrietV het volgende:
Heb heerlijk gezeild, lig nu in IJmuiden... morgen richting Scheveningen.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel Steekt een vinger in de keel bij sjampoeh
Taartpunten bij de taartenwinkel.quote:
deepthroat ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel Steekt een vinger in de keel bij sjampoeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |