CBML, oftewel can't buy me love.quote:
wat is opaatje eigenlijk???quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hierna? Gewoon weer naar SIO en Opaatje! Zodra SST was afgelopen zou Oop weer gaan streamen zei ie!
Ben nog maar kort geleden gaan meeschrijven hier. Ken niemand irl die sst kijkt. (of ze durven het niet te vertellenquote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha dank je maar nog niet eens tijdens CBML gaan posten, eerst blijven lezen, wist niet eens dat er ook een COS was ....Echt aktief werd ik pas tijdens The Bunker, leerde toen ook pas cappen.
Wanneer zei ze dat?quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef waterkant het volgende:
ze zei karim heeft in een bollywoodfilm gespeeld dus acteur!
Ja ook SIO maar ik vind dat ik mijn neus ook wat vaker op Fok! moet laten zien.quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hierna? Gewoon weer naar SIO en Opaatje! Zodra SST was afgelopen zou Oop weer gaan streamen zei ie!
Ik ken ook niemand die SST kijkt hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog maar kort geleden gaan meeschrijven hier. Ken niemand irl die sst kijkt. (of ze durven het niet te vertellen)
quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief ligt lekker te snurken in mijn Captainshut,
quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze bijt toch niet? Anders ga ik niet mee op de volgende vaart hoorquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ok dan, maar ik heb je gewaarschuwdquote:
ik ook niet, krijg je gelijk een hoop commentaar ook.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog maar kort geleden gaan meeschrijven hier. Ken niemand irl die sst kijkt. (of ze durven het niet te vertellen)
Waarom? Dat is een gevoel.......van mij naar jou....quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef waterkant het volgende:
[..]
wauw! wat mooi!....
waarom deze geste? ben geraakt....
o god dat, heb ik ook gezien, maar niet tot het einde geloof ik. hoelang waren ze daar in het huis ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
CBML, oftewel can't buy me love.
Er was eens, lang, lang geleden.......
http://cantbuymelove.showbiznewz.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |