Mo is volgens mij niet meer teruggeroepen naar de KvdW nadat ze had gedruktquote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O joh, ik had verwacht dat mo het wel goed had.
DGK Huub dat waren tijdenquote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Meteen maar even spammen dan!
Real Life Soaps & Streams
Na DGK waren we homeless en hebben we eerst een tijdje bij SHO gelogeerd en daarna bij GC, maar niemand hield van ons. Toen kregen we ons eigen subforum!
RLS SC!
Het valt mij ook steeds harder om te blijven kijken. Het wordt steeds saaier en infantieler. En als er al eens iets te beleven valt krijg je een streamlock.quote:
ze zei karim heeft in een bollywoodfilm gespeeld dus acteur!quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O joh, ik had verwacht dat mo het wel goed had.
Nou, doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook steeds harder om te blijven kijken. Het wordt steeds saaier en infantieler. En als er al eens iets te beleven valt krijg je een streamlock.
Ik heb vandaag voor het eerst geen laptop mee naar de tuin genomen en alleen gekeken als ik even binnen was. Ik moet zeggen dat het gemis niet groot was...
nog geen veranderigen in de week van de veranderingquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En wat was er veranderd nadat ze in de slaapkamer moesten blijven rond 18.oo u?
Zit ze weer met haar borsten te spelen?quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zit Jo nou weer te doen met dat plastic?
Hahaha dank je maar nog niet eens tijdens CBML gaan posten, eerst blijven lezen, wist niet eens dat er ook een COS was ....Echt aktief werd ik pas tijdens The Bunker, leerde toen ook pas cappen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Ransjih het volgende:
[..]
serieus? pas bij cbml? heb t gevoel dat je hier al jaren bij het meubilair hoort
Ze heeft het waarschijnlijk geraden, maar er is nog geen uitslag geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef waterkant het volgende:
[..]
ze zei karim heeft in een bollywoodfilm gespeeld dus acteur!
quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Ytsmi het volgende:
Denk dat Mo hetzelfde spelletje als alle weken heb gespeeld en ze helemaal niet weg gaat dus op naar het volgende weekende met hetzelfde tranendal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |