quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
denk het niet! als lau slaapt, slaapt ze!
ken je klassiekers!
oeps dan heeft ze me voorgelogenquote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik meer omdat het strand 50 meter van haar voordeur is![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef knagsje het volgende:
Jo, ik wil me wierie knippen. Interessante info hoor
Ik zat tijdens de BB's nog nergens voor mij begon het op een forum met CBML kreeg een link van iemand over fok! Ben een tijd blijven lezen en toen in het diepe gedoken in het topic RLS SCquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de BB's op MW maar daar word nu niet veel met sst gedaan dus hier terecht gekomen
serieus? pas bij cbml? heb t gevoel dat je hier al jaren bij het meubilair hoortquote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de BB's nog nergens voor mij begon het op een forum met CBML kreeg een link van iemand over fok! Ben een tijd blijven lezen en toen in het diepe gedoken in het topic RLS SC
van stab of margriet?quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als ik het goed heb topic 1476 staat een foto vanuit het raam naar het strand
cbml ? wat is dat dan weer ? is er ook een lijst hier met afkortingen ?quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Ransjih het volgende:
[..]
serieus? pas bij cbml? heb t gevoel dat je hier al jaren bij het meubilair hoort
ja, daar hadden we het net al over, dat er niets van kloptquote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef shomila het volgende:
Heeft Mo het geheim van Karim geraden?
Waar slaat dat op ze wil toch weg dan gun je dat toch een ander.
Precies !!quote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef shomila het volgende:
Heeft Mo het geheim van Karim geraden?
Waar slaat dat op ze wil toch weg dan gun je dat toch een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |