pic?quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
Niemand hoeft bang te zijn voor Madelief, ze is superlief en weet dat ze niet met de tandjes (bijten) mag, verder is ze aardige circushond en voor mensen en meeste andere honden zeer sociaal.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef MargrietV het volgende:
Niemand hoeft bang te zijn voor Madelief, ze is superlief en weet dat ze niet met de tandjes (bijten) mag, verder is ze aardige circushond en voor mensen en meeste andere honden zeer sociaal.
Dat kan vanzelf. Zowel SIO als Oop hebben eigen topics op Fok!quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ook SIO maar ik vind dat ik mijn neus ook wat vaker op Fok! moet laten zien.
Jah maar ik ben zo iemand dat waar ik voor ga zitten dat zit ik uit!quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ojaaaa dat heb ik nog wel gezien. OMG ook zo'n faal programma
wat is sio danquote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan vanzelf. Zowel SIO als Oop hebben eigen topics op Fok!
Eerst dit en daarna ga ik alles weer op een rijtje zetten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan vanzelf. Zowel SIO als Oop hebben eigen topics op Fok!
aha okeej,quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok dan, maar ik heb je gewaarschuwd![]()
Opaatje is een Haags Amsterdamse opa, verzot op Ajax (maar dat is een aangeboren afwijking, sorry Mark).
Stream van Opaatje #22
quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef kreta2010 het volgende:
Eindelijk heeft men die kamerolifant erop gewezen dat Secredo niet zo vaak en vroeg in de bench mag
doe je goed!quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MargrietV het volgende:
Heb heerlijk gezeild, lig nu in IJmuiden... morgen richting Scheveningen.
* danilel Steekt een vinger in de keel bij sjampoehquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
* sjampoehis misselijk van de paaseitjes mokkasmaak
Geen idee. Ze werden naar de bank geroepen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef rita1959 het volgende:
Ik zie dat er een SL is, zijn ze aan het nomineren geweest ofzo??
Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Heb ik gemist, heeft ze dat gezegd danquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Over honden gesproken, Segredo mag alleen nog maar in zijn bench als hij gaat slapen. Shar had van de stem op haar kop gekregen.
Che belloquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MargrietV het volgende:
Heb heerlijk gezeild, lig nu in IJmuiden... morgen richting Scheveningen.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel Steekt een vinger in de keel bij sjampoeh
Taartpunten bij de taartenwinkel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |