Me too, maar ben d'r weer, zit dit ook uit tot het eindequote:Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was vanmiddag geloof ik afgehaakt door de aanplakbuik en de nepbaby van Mo.
is ying en yangquote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hehe contact .. ik vroeg wat je ava voorstelde, ik kom er niet uit
dr was vanmiddag een enorme leegloop met die nep beebie, k moet zeggen het went, ze doet het goedquote:
hoelaat moet laura naar bed???????quote:
Hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Ik zat ff op de chat bij sst te lezen daar vroegen ze serieus of Mo zwanger was want ze heeft ineens een dikke buik.
Ieder zijn ding toch? was al niet zo aktief in de rls sc moet dat toch maar eens vaker bezoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Dan stort ik me denk ik weer op paint shop pro lessen schrijven
niet belangrijk mark! ze ligt!quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoelaat moet laura naar bed???????
Weet niet of ze al een dag en nacht ritme heeft. Hoop dat Mo er vannacht om de 3 uur uit moet om Kleine Lau te voeden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hoelaat moet laura naar bed???????
neem je ons aan de hand mee ? ben ook best nieuw hier. kwam hier het meeste voor de grappige funda foto'squote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? was al niet zo aktief in de rls sc moet dat toch maar eens vaker bezoeken.
En er zijn hier veel nieuwelingen die hierna niet weten wat ze moeten maar toch bepaalde mensen willen blijven ontmoeten. Dus RLS SC
quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet niet of ze al een dag en nacht ritme heeft. Hoop dat Mo er vannacht om de 3 uur uit moet om Kleine Lau te voeden.
Dat is toch te infantiel voor woorden!!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
Goede avond
Ik zat ff op de chat bij sst te lezen daar vroegen ze serieus of Mo zwanger was want ze heeft ineens een dikke buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |