abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96056128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Terecht het volgende:

[..]
quote:
De onderliggende aanname van jouw betoog is: er moest het idee gecreëerd worden van een drukbezet WTC. Waarom? Stel nu eens dat er 500 mensen zouden zijn omgekomen op de getroffen en bovenliggende verdiepingen ipv de 2000 zoals de officiele lezing beweert, was de uitkomst dan wezenlijk anders geweest? Nee, ook dan hadden de aanslagen hun uitwerking wel gehad. De vraag is nu: waar ligt de grens? Hoeveel slachtoffers zou je minimaal nodig moeten hebben om een significant effect te hebben, een reden om die slachtoffers te creëren dus. En wat nu als er reeds meer mensen werkzaam waren in het WTC dan het vereiste minimum om een succesvolle aanslag te plegen? Dan heb je de medewerking van al die bedrijven ook niet nodig en haal je een ongewenste variabele uit je vergelijking. Want waarom zou de kwade genius al die tijd en moeite steken in het fingeren van slachtoffers die niets wezenlijks aan het complot bijdragen en die het risico op het uitlekken van het complot alleen maar vergroten?
De onderliggende aanname van jouw betoog is dat al die mensen werkten in het WTC.
Waar kan ik het bewijs vinden (wat dan ook) dàt er huurders en kantoorpersoneel wàren in het WTC?!
Dat is de clue van het 9/11 WTC-verhaal...

quote:
Als je uitgaat van een inside job moet je de opzet ervan kunnen verklaren. Als je er dus vanuit gaat dat de hele aanslag in scene gezet is moet je kunnen uitleggen met welk oogmerk dat is gedaan.
ik konstateer dat 9/11 niet meer dan een terror-simulatie geweest is. Ik hoef helemaal niet uit te leggen met welk oogmerk dat gedaan is om dat sowieso aan te kunnen tonen.

quote:
Er is kortom geen goede reden waarom men de aanslag op het Pentagon en de mislukte kaping van vlucht 93 zou ensceneren. Het officiele verhaal biedt hier dus een betere verklaring.
Het staat vast dat het officiele verhaal slechts leugens zijn; of hier wel of geen goede reden voor is bedacht doet niet ter zake.
  woensdag 27 april 2011 @ 19:23:41 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96056137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is wel eigen burgers op offeren om een spel te kunnen spelen.
Allicht, maar dan heb je nog steeds een flink verschil tussen het allemaal zelf opzetten en expres niet of niet voldoende ingrijpen tegen een actie van een externe.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 april 2011 @ 19:31:09 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96056485
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Allicht, maar dan heb je nog steeds een flink verschil tussen het allemaal zelf opzetten en expres niet of niet voldoende ingrijpen tegen een actie van een externe.
Operation Northwood.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96057091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik dacht dat er al een hoop huurders in het complot zaten? Die hadden dan makkelijk voor langere tijd als huurder ingeschreven kunnen worden.
Bedoel je met terugwerkende kracht vanaf 2001 of direkt al vanaf de jaren 70/80?
pi_96057512
Even het Pentagon en die 38 meter: waarom moet dat 38 meter zijn? Cockpit gaat naar binnen, vleugels lopen schuin naar buiten, kan me voorstellen dat die naar binnen klappen bij een harde hit. Kan ik me voorstellen! Zeg niet dat het zo is.

Waar ik me gigantisch aan erger is het feit dat men hier allerlei fantasia verhaaltjes neer dumpt, met een arrogant toontje "dat het zo is". Er is totaal geen ruimte tot discussie, want als je een weerwoord hebt, wat mogelijk zou kunnen zijn, is het niet zo "want youtututututupixelscheefrookkleurschaduwblablablatube".
  woensdag 27 april 2011 @ 19:56:08 #206
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96057865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef Culto het volgende:

[..]

[..]

De onderliggende aanname van jouw betoog is dat al die mensen werkten in het WTC.
Waar kan ik het bewijs vinden (wat dan ook) dàt er huurders en kantoorpersoneel wàren in het WTC?!
Dat is de clue van het 9/11 WTC-verhaal...
Die aanname hoef ik helemaal niet te doen.

quote:
[..]

ik konstateer dat 9/11 niet meer dan een terror-simulatie geweest is. Ik hoef helemaal niet uit te leggen met welk oogmerk dat gedaan is om dat sowieso aan te kunnen tonen.
Jij constateert dat helemaal niet, jij baseert je vrijwel helemaal op zeer dubieuze redeneringen waarvan ik er in het vorige topic al een paar heb uitgelicht. Als je zodanig leunt op de rede dan dien je er op zijn minst een coherent verhaal van te maken om zinnig te kunnen zijn. Dat houdt o.m. in dat je verklaart waarom de kwade genius op de manier te werk zou willen gaan zoals jij beweert. Kun je dat niet dan is er of iets mis met je redenering, of de bewijsjes waarop je die redenering hebt gebaseerd kloppen niet.
quote:
[..]

Het staat vast dat het officiele verhaal slechts leugens zijn; of hier wel of geen goede reden voor is bedacht doet niet ter zake.
Dat staat helemaal niet vast, dat zijn de hersenschimmen van een waanzinnige.
  woensdag 27 april 2011 @ 19:57:11 #207
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96057926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef Culto het volgende:

[..]

Bedoel je met terugwerkende kracht vanaf 2001 of direkt al vanaf de jaren 70/80?
Als het complot in staat was duizenden slachtoffers te fingeren zou het een koud kunstje moeten zijn om denkbeeldige huurders op papier te goochelen om het WTC drukbezet te laten lijken (nogmaals, waarom?).
  woensdag 27 april 2011 @ 20:02:45 #208
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96058243

einde discussie zowat. zelfs al zou hitte het staal binnenin dit gebouw WTC7 zo hebben verzwakt, al zou volgens die tv host een heel gat onder dat gebouw zitten, Dat verklaart geen freefall speed ineenstorting. elke etage dat klapt op de onderste geeft vertraging. hier is vrijwel geen vertraging waarneembaar.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 27 april 2011 @ 20:11:27 #209
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96058800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:

einde discussie zowat. zelfs al zou hitte het staal binnenin dit gebouw WTC7 zo hebben verzwakt, al zou volgens die tv host een heel gat onder dat gebouw zitten, Dat verklaart geen freefall speed ineenstorting. 1) elke etage dat klapt op de onderste geeft vertraging. 2) hier is vrijwel geen vertraging waarneembaar.
Hier ga je de mist in.
  woensdag 27 april 2011 @ 20:22:00 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96059438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hier ga je de mist in.
oh kolere gaan we weer. waar doel je op " meneer terecht" ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 27 april 2011 @ 20:28:26 #211
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96059840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

oh kolere gaan we weer. waar doel je op " meneer terecht" ?
Vanwaar die jovialiteit? Waar ik op doel zijn de 2 (of eigenlijk 3) gecursiveerde foutieve aannames die je doet.
  woensdag 27 april 2011 @ 20:29:30 #212
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96059897
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:28 schreef Terecht het volgende:

[..]

Vanwaar die jovialiteit? Waar ik op doel zijn de 2 (of eigenlijk 3) gecursiveerde foutieve aannames die je doet.
Ja die heb ik gezien. maar dan weet ik me bij god nog niet wat je probleem daarmee is.
  woensdag 27 april 2011 @ 20:34:07 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96060196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja die heb ik gezien. maar dan weet ik me bij god nog niet wat je probleem daarmee is.
Ze kloppen niet. De inwendige structuur was goeddeels al ingestort voordat de buitenkant naar beneden donderde en de waargenomen instorting was gemiddeld genomen zo'n 40% trager dan een vrije val. De derde, ietwat meer verborgen foute aanname is dat controlled demolitions wel een vrije val zouden opleveren.
pi_96062806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

De grote hoeveelheid aan medeplichtigen.
En moet ik nou echt uitleggen dat ik de WTC instortingen en alles eromheen gigantisch noem?

Grootste wereldnieuws in decennia man.

Dit noem ik gigantisch:

Ik snap gewoon niet hoe je serieus kunt denken dat je zo'n mega-operatie (als het allemaal fake zou zijn) waarbij je een gigantische hoeveelheid aan kennis, kunde, ervaring en zoveel verschillende expertises EN uitvoerenden nodig hebt stil kunt houden. En waarom zouden al die mensen daar aan meewerken? Er was niet eens een duidelijk doel?! Een aanval op je eigen land en je eigen mensen en dat nota bene, en dat in the USA, het land waar de vlag heilig is.
Jij denkt dat ik daar nooit versteld van heb gestaan? Jij denkt dat dit allemaal zomaar door mij wordt aangenomen, zonder dat ik er zelf goed over na heb gedacht. Ik zit zelf ook met veel vragen en ook ik kan echt niet alles beantwoorden. Zoals Culto al aangaf, we constateren in eerste instantie. De motieven er achter zijn dan niet zo belangrijk meer.

Maar goed een kleine poging. Ik hou het wel zo kort mogelijk:

Allereerst is het nog totaal niet duidelijk hoeveel mensen er nu daadwerkelijk bij betrokken zijn geweest. Wat wel duidelijk is, is dat de corporate media zoals CNN, FOX, ABC, MSNBC, BBC etc een hoofdrol in de totale simulatie spelen. Dan heb ik het er niet over dat de koffiedame van Studio 157 bij CNN er bij betrokken is. Ik heb het dan voornamelijk over een aantal journalisten, regisseurs, camera- en geluidsmensen. Daarbij bestaat de verdenking dat men een samenwerkingsverband heeft gehad en dat de regie van de aanslagen plaatsvond vanuit één enkele psyops control room.

Zie hier het bewijs van het bestaan van zo'n samenwerkingsverband tussen de verschillende grote nieuws netwerken die live uitzonden op 9/11. Het wordt gewoon live aan de kijker verteld dat er sprake is van een ongekende samengevoegde groep van nieuwsmedia (unprecedented network pool) die gezamenlijk het nieuws brengt :

Dus wie draaide daar aan de knoppen? De psyops-divisie van The US Militairy misschien?

Ga er maar vanuit dat er binnen het Amerikaanse leger slimme breinen zitten die zich alleen met psychologische oorlogsvoering en het manipuleren van "de vijand" bezighouden. Ga er tegelijkertijd maar van uit dat er ook continu gewerkt wordt aan het sturen en beïnvloeden van de publieke opinie in eigen land door middel van de beschikbare (massa) media. Het (Amerikaanse) leger gebruikt een strategie dat volledig is gebaseerd op de OODA LOOP (observe-orient-decide-act).

"An entity (whether an individual or an organization) that can process this cycle quickly, observing and reacting to unfolding events more rapidly than an opponent, can thereby "get inside" the opponent's decision cycle and gain the advantage"

De OODA LOOP lijkt een simpele cyclus, maar het is zeker een complexe gezien de vele feedback loops die er zijn:

In het bedrijfsleven wordt ook wel gebruik gemaakt van deze strategie, zij het over een groter tijdspad dan bij reguliere oorlogshandelingen. Hetzelfde is ook toepasbaar bij het bedenken en uitvoeren van een grote psyop operatie zoals 9/11 was.

Daarbij:

's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was. Deze zelfde supermacht hanteert briljante strategieën en laat zich dan zo van de wijs brengen? Kom op nou zeg... :{

quote:
Je hebt het over de bedenkers van de operatie, mensen van voorlichtingsafdelingen voor het schrijven en bedenken van persberichten en het maken van verhalen, explosieven-eenheden, bouwkundigen, hulpdiensten, het Ministerie van Binnenlandse zaken, Defensie, mensen die filmpjes kunnen maken/editten, dus ook mensen die verstand hebben van vliegtuigen en die impact op materialen kunnen bepalen, mensen die identiteitspapieren kunnen faken en identiteiten kunnen aanmaken (er waren toch fake-slachtoffers?)
Een groot deel van de expertise die je noemt is binnen het Amerikaanse leger aanwezig. Die zouden zelfs standaard onderdeel kunnen zijn van de psyop-divisie.

Het vinden van een paar photoshoppers die wellicht alleen op een "need to know" basis aan de slag gaan, is een peulenschil. Wie zegt dat zij precies weten wat ze aan het doen zijn en voor welk doel het is? Daarbij heeft het leger ook gewoon batterijen aan DTP-ers in dienst.

Video bewerking: De V.S. is het land met de grootste filmindustrie te wereld. De technieken en expertise om op een relatief goedkope manier redelijke special effects (ik noem ze redelijk en zeker niet goed) neer te zetten zijn daar gewoon voor handen. Iedere boerenlul met een beetje kennis van zaken kan vrij gemakkelijk op zijn zolderkamer aan beeldbewerking doen. Waarom zou dit zo'n groot bezwaar zijn voor het plausibel krijgen van de theorie?

Daarnaast is het zo dat pas in 2010 een enorme hoeveelheid nieuw materiaal via een FOIA request is vrijgegeven. Dit zou kunnen betekenen dat men nog jaren nodig had om beelden te perfectioneren en zelfs te creëren. Op de beelden is vaak niets bijzonders te zien dat kan duiden op een inside job of whatsoever... dus waarom al die jaren die geheimzinnigheid rond die beelden?

De verhalen zijn zulke slechte creaties, ik vraag me werkelijk af wat voor amateurs ze daarvoor hebben gebruikt. Echter, het blijkt achteraf niet eens nodig geweest te zijn om met reaistische en sluitende verhalen te komen. Dat moge duidelijk zijn aan alleen al de reacties hier te zien. Overigens heeft de New York Times deze rol op zich genomen. Het overgrote deel van de korte en soms hilarisch slechte verhalen van de victims komt rechtstreeks uit de NYT. Zelfs de memorial sites hebben deze verhalen 1 op 1 overgenomen.

De fake identities: Tja...we hebben het over de overheid en het leger, de inlichtingendiensten. Denk je dat die moeite zullen hebben om een berg fictieve personen uit de grond te stampen? Dacht het niet.

Waarom heb je mensen nodig die verstand hebben van vliegtuigen? De enige reden die ik kan bedenken is om het verhaal enigszins geloofwaardig te maken en om achteraf als 'backstoppingsmechanisme' te kunnen fungeren om eventuele (grove) fouten weer recht te praten. Hoewel ik vind dat ze dat maar deels is gelukt.

quote:
Je hebt het dan namelijk ook over de staten en de gemeenten die zagen dat er inwoners waren overleden die ze dus ook als overleden moesten aanmerken. Die gingen ook niet aan de bel trekken toen ze zagen dat er iets niet klopte?
Als personen niet hebben bestaan, worden ze ook door niemand gemist en zal er niet veel gegraven gaan worden.

Kan ook zijn dat er bepaalde figuren binnen de, ik noem ze maar even lokale overheden, wel op de hoogte zijn gesteld, maar dat ze daarbij verteld is dat er in groot nationaal belang een terror simulatie plaats zou vinden. Weten wij veel hoe dat zit?

quote:
En dan ben ik denk ik nog niet eens op de helft van de hoeveelheid expertises die je nodig zou moeten hebben oor de gehele planning, uitvoering en regie over het complot, EN om de media te bespelen en te voeden met nepfeeds en berichten over slachtoffers e.d.
Je hebt het dan gewoon over honderden zo niet duizenden mensen die je constant moet coördineren en moet bijpraten met updates, want het moet allemaal goed en strak verlopen.
Vergeet niet dat er maar 6 grote bedrijven zijn die de media in de VS controleren. Daarbij heb je natuurlijk ook nog de grote multinationals als PriceWaterhouseCoopers, Regus, Cantor Fitzgerald etc. etc. De C.E.O's van dat soort organisaties behoren tot een grote kliek en als er ergens geld aan valt te verdienen, dan denk ik niet dat ze daar vies van zullen zijn. Ongeacht welke motieven er nog meer een rol zouden spelen om deel te nemen aan een dergelijke simulatie.

Daarnaast is het zo dat allemaal niet zo goed en strak is verlopen. Kijk alleen al naar de hordes mensen die denken dat het een inside job is geweest. Waar rook is is vuur, luidt een bekend spreekwoord.

Vergeet ook niet dat de Yanks vals bewijs hebben gebruikt om genoeg draagkracht te krijgen voor een oorlog tegen Irak. Bedonderen van de wereld, daar zijn ze sowieso goed in en ze komen er keer op keer ongestraft mee weg. Het is, zoals al eerder door iemand opgemerkt, niet voor niets dat ze het internationale strafhof niet erkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 21:51:47 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 21:37:37 #215
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96064245
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ze kloppen niet. De inwendige structuur was goeddeels al ingestort voordat de buitenkant naar beneden donderde en de waargenomen instorting was gemiddeld genomen zo'n 40% trager dan een vrije val. De derde, ietwat meer verborgen foute aanname is dat controlled demolitions wel een vrije val zouden opleveren.
Volgens NIST kwam de ineenstortingen van WTC1+2 en 7 tot stand dmv verzwakt staal in elk van de gebouwen, dmv hitte.

Bij gebouw1 moest van beganegrond tot 100+ verdiepingen boven straat-niveau, Het staal binnenin het gebouw dus zo geleidelijk en uniform zijn verzwakt door enkelt hitte (volgens NIST dus, wat al gek is). Waardoor het gebouw in constante snelheid zonder opstoppingen en recht in vrijwel vrije val snelheid inmekaar kon storten.

En dit gebeurde niet één keer maar twee keer. En bij de 3e keer (namelijk gebouw 7) was geeneens sprake van een ingevlogen vliegtuig. En toch zag je bij gebouw 7 dezelfde wijze van ineenstorting als bij gebouw 1 en 2.

Bij "controlled demolition" worden van boven naar beneden om de zoveel etages het staal weggeblazen middels explosieven. En dat niet tegelijk maar 'getimed'. Verzwakt staal zou veel meer vertraging opleveren. En zeker geen 3 gelijke ineenstortingen bij 3 verschillende gebouwen. Waarvan er bij twee gebouwen de impact op verschillende hoogte was. En bij de derde was geeneens sprake van een vliegtuig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 27-04-2011 21:54:37 ]
pi_96064502
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hoe kan worden verklaard dat al het staal binnenin WTC 1 van beganegrond (en daaronder) tot helemaal bovenaan 100+ verdiepingen boven straat-niveau. Zo geleidelijk en uniform is verzwakt door hitte. Waardoor het gebouw in vrijwel contsante snelheid zonder opstoppingen en recht in vrijwel vrije val snelheid inmekaar is gestort. Dit gebeurde dus niet 1 keer maar 2 keer (WTC 1 en 2). En bij de 3e keer (namelijk gebouw 7) was geeneens sprake van een ingevlogen vliegtuig. En toch zag je bij 7 dezelfde wijze van ineenstorting.
Dat is alleen te verklaren door controlled demolition en daarbij kun je dan ook meteen af gaan vragen of er wel echt vliegtuigen in het spel zijn geweest.
pi_96064874
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Even het Pentagon en die 38 meter: waarom moet dat 38 meter zijn? Cockpit gaat naar binnen, vleugels lopen schuin naar buiten, kan me voorstellen dat die naar binnen klappen bij een harde hit. Kan ik me voorstellen! Zeg niet dat het zo is.
De rechter vleugeltip had altijd het gebouw geraakt, ook als de vleugels direkt als gevolg van de crash tegen de muur naar binnen waren geklapt.

En stel dat die vleugels naar binnen waren geklapt: dan had je ze toch ergens moeten zien liggen, die dingen zijn toch ergens terecht gekomen binnen of buiten het gebouw,,

quote:
Waar ik me gigantisch aan erger is het feit dat men hier allerlei fantasia verhaaltjes neer dumpt, met een arrogant toontje "dat het zo is". Er is totaal geen ruimte tot discussie, want als je een weerwoord hebt, wat mogelijk zou kunnen zijn, is het niet zo "want youtututututupixelscheefrookkleurschaduwblablablatube".
Als je het niet gezellig vindt, waarom post je dan eigenlijk?
  woensdag 27 april 2011 @ 21:47:36 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96064908
quote:

[..]

Hoe kan worden verklaard dat al het staal binnenin WTC 1 van beganegrond (en daaronder) tot helemaal bovenaan 100+ verdiepingen boven straat-niveau. Zo geleidelijk en uniform is verzwakt door hitte. Waardoor het gebouw in vrijwel contsante snelheid zonder opstoppingen en recht in vrijwel vrije val snelheid inmekaar is gestort. Dit gebeurde dus niet 1 keer maar 2 keer (WTC 1 en 2). En bij de 3e keer (namelijk gebouw 7) was geeneens sprake van een ingevlogen vliegtuig. En toch zag je bij 7 dezelfde wijze van ineenstorting.

Bij "controlled demolition" wordt van boven naar beneden om de zoveel etages het staal weggeblazen middels explosieven. En dat niet tegelijk maar 'getimed'. Verzwakt staal zou veel meer vertraging opleveren. En zeker geen 3 gelijke ineenstortingen bij 3 verschillende gebouwn. Waarvan twee met een impact op verschilende hoogte en bij de derde was nieteens sprake van een vliegtuig.
Eh, nee. Die aanname is helemaal niet nodig om de manier van instorten te verklaren. Dat is nu al meerdere malen onderbouwd, ook door mensen met de relevante universitaire achtergrond. Alweer vergeten?
Onikaan ni ov dovah
pi_96065536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Culto het volgende:

[..]

Zou er nog iets kunnen zijn wat hem geen 9/11 media-asset zou doen lijken?

Ik denk het niet....
De betrokkenheid van hem bij de families vanaf het begin al, lijkt er inderdaad wel op te duiden ja.
pi_96065748
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als het complot in staat was duizenden slachtoffers te fingeren zou het een koud kunstje moeten zijn om denkbeeldige huurders op papier te goochelen om het WTC drukbezet te laten lijken (nogmaals, waarom?).
Omdat het over de complete lijst gaat, van begin periode tot einde WTC. Dit betekent dat er ook vele bedrijven op de lijst staan die niets met 9/11 van doen hebben. Als je daar ook nog eens bedrijven bij gaat verzinnen, dan is het makkelijk na te gaan bij zo'n bedrijf of zij ooit een vestiging in het WTC hebben gehad.

Zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken? :D

Daarnaast staan de bedrijven waarvan wordt geclaimd dat ze zijn getroffen door de aanslagen, er gewoon op. Het opvallende is alleen dat deze bedrijven er pas sinds eind jaren 90 begin 00 gevestigd zouden zijn. Voor zover ik me kan herinneren.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 22:02:24 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 22:01:34 #221
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96065872
quote:

[..]

Volgens NIST kwam de ineenstortingen van WTC1+2 en 7 tot stand dmv verzwakt staal in elk van de gebouwen, dmv hitte.

Bij gebouw1 moest van beganegrond tot 100+ verdiepingen boven straat-niveau, Het staal binnenin het gebouw dus zo geleidelijk en uniform zijn verzwakt door enkelt hitte (volgens NIST dus, wat al gek is). Waardoor het gebouw in constante snelheid zonder opstoppingen en recht in vrijwel vrije val snelheid inmekaar kon storten.
3 zinnen, 3 fouten. Je moet het maar kunnen. De twin towers zijn helemaal niet van top tot teen verhit totdat al het staal bezweek, dat zegt NIST ook helemaal niet. Je weet niet eens waar je nu eigenlijk kritiek op levert. Je leeft in een schijnwereld.
quote:
En dit gebeurde niet één keer maar twee keer. En bij de 3e keer (namelijk gebouw 7) was geeneens sprake van een ingevlogen vliegtuig. En toch zag je bij gebouw 7 dezelfde wijze van ineenstorting als bij gebouw 1 en 2.
WTC7 had een totaal ander instortingsmechanisme dan de twin towers.
quote:
Bij "controlled demolition" worden van boven naar beneden om de zoveel etages het staal weggeblazen middels explosieven. En dat niet tegelijk maar 'getimed'. Verzwakt staal zou veel meer vertraging opleveren. En zeker geen 3 gelijke ineenstortingen bij 3 verschillende gebouwen. Waarvan er bij twee gebouwen de impact op verschillende hoogte was. En bij de derde was geeneens sprake van een vliegtuig.
Bij controlled demolition blazen ze doorgaans enkel kritieke kolommen op een paar lagergelegen verdiepingen op waarna de zwaartekracht het overneemt. Daar gaan ze echt niet elke verdieping volstoppen met explosieven om een gebouw naar beneden te halen hoor. Dat zou stupide zijn. Bovendien gaan controlled demolitions ook helemaal niet gepaard met een vrije val.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:05:33 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96066153
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh, nee. Die aanname is helemaal niet nodig om de manier van instorten te verklaren. Dat is nu al meerdere malen onderbouwd, ook door mensen met de relevante universitaire achtergrond. Alweer vergeten?
Theorethisch kan alles worden onderbouwd/verklaard. Alles kan middels theorie worden verklaard al moet je theorethisch uitgaan van unieke en ideale omstandigheden die nodig zouden zijn om tot één uitgangspunt te komen. Je gaat dus theorethisch uit van vrijwel een unicum. En dan zeg je "jamaar, het kán dus wel..". Maar dat is theorethisch. Hoe zit dat met de praktijk? - En dat keer 3! (WTC 1, 2, 7).

Waarbij 7 nieteens werd geraakt door een vliegtuig.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:08:09 #223
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96066402
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat het over de complete lijst gaat, van begin periode tot einde WTC. Dit betekent dat er ook vele bedrijven op de lijst staan die niets met 9/11 van doen hebben. Als je daar ook nog eens bedrijven bij gaat verzinnen, dan is het makkelijk na te gaan bij zo'n bedrijf of zij ooit een vestiging in het WTC hebben gehad.

Zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken? :D

Daarnaast staan de bedrijven waarvan wordt geclaimd dat ze zijn getroffen door de aanslagen, er gewoon op. Het opvallende is alleen dat deze bedrijven er pas sinds eind jaren 90 begin 00 gevestigd zouden zijn. Voor zover ik me kan herinneren.
Je had die papertrail makkelijk kunnen vervalsen met bedrijven die aan het complot deelnamen.
pi_96066536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je had die papertrail makkelijk kunnen vervalsen met bedrijven die aan het complot deelnamen.
Ah..dus Regus had 10 verdiepingen... Cantor 21.... zoiets?

Wel frapant dat het dan ineens wel gemakkelijk is om zaken te vervalsen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 22:10:38 ]
pi_96066717
quote:

[..]

Het zijn echt bestaande (en bekende) bedrijven die hierin geparticipeerd hebben.
Dus om te simuleren dat ze zogenaamd "huurden" in het WTC moet er ook iets van een 'papertrail' zijn, eigenlijk een soort "backstopping" van de virtuele huurders.
Bij Regus is een heel mooi voorbeeld het artikel over de "opening" in juni 2001:
http://www.allbusiness.co(...)ments/6141785-1.html

Het hangt ervan af wanneer deze FOIA-list daadwerkelijk opgesteld is.
Ik kan daar nu even niets over terugvinden, moet toch ergens iets over te vinden zijn.

Als ze namelijk die lijst direkt al vanaf de eerste huurders (de "echte" en de virtuele) zijn gaan maken, dan kun je daar uiteraard niet meer onderuit: dan moet je alle genoemde huurders automatisch meenemen in het 9/11-verhaal.

De tenants-list van 9/11 staat ook vast natuurlijk (meteen al gepubliceerd in 2001); je had echter in de periode 2001-2010 met terugwerkende kracht een lijst kunnen maken met allerlei fake huurders en fake huurperiodes. Ik zou zo niet weten of er bij het opstellen van zo'n lijst beperkingen waren wat betreft de huurperioden.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:15:22 #226
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96066986
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Theorethisch kan alles worden onderbouwd/verklaard. Alles kan middels theorie worden verklaard al moet je theorethisch uitgaan van unieke en ideale omstandigheden die nodig zouden zijn om tot één uitgangspunt te komen. Je gaat dus theorethisch uit van vrijwel een unicum. En dan zeg je "jamaar, het kán dus wel..". Maar dat is theorethisch. Hoe zit dat met de praktijk? - En dat keer 3! (WTC 1, 2, 7).

Als theorie en praktijk zoveel van elkaar zouden verschillen zoals je suggereert dan was die theorie waardeloos geweest. Dan zou je niet meer veilig een wolkenkrabber in kunnen stappen, voor het ontwerp is nl dezelfde theorie gebruikt! :o
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah..dus Regus had 10 verdiepingen... Cantor 21.... zoiets?

Wel frapant dat het dan ineens wel gemakkelijk is om zaken te vervalsen :D
Vanuit het complot bekeken hè, als het complot in staat wordt geacht duizenden vicsims te genereren dan is het genereren van enkele tenants met bijbehorende papertrail een eenvoudig klusje.
pi_96067295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als theorie en praktijk zoveel van elkaar zouden verschillen zoals je suggereert dan was die theorie waardeloos geweest. Dan zou je niet meer veilig een wolkenkrabber in kunnen stappen, voor het ontwerp is nl dezelfde theorie gebruikt! :o

[..]

Vanuit het complot bekeken hè, als het complot in staat wordt geacht duizenden vicsims te genereren dan is het genereren van enkele tenants met bijbehorende papertrail een eenvoudig klusje.
Duizenden klinkt meteen zo groots. Het waren er "slechts "2700+" maar het exacte getal is nog steeds niet duidelijk. De diverse memorials verschillen in aantallen en ook wiki noemt weer een ander getal. En dat na bijna 10 jaar. Nog steeds hebben ze geen overeenstemming weten te bereiken over het aantal vicsims .. :D

Maar goed... zie de voorgaande post van Culto. Bovendien bega je een cirkelredenering ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 22:23:51 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 22:25:45 #228
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96067773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Duizenden klinkt meteen zo groots. Het waren er "slechts "2700+" maar het exacte getal is nog steeds niet duidelijk. De diverse memorials verschillen in aantallen en ook wiki noemt weer een ander getal. En dat na bijna 10 jaar. Nog steeds hebben ze geen overeenstemming weten te bereiken over het aantal vicsims .. :D

Maar goed... zie de voorgaande post van Culto. Bovendien bezig je een cirkelredenering ;)
Wat is de cirkelredenering dan?
pi_96067915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat is de cirkelredenering dan?
Dit:

quote:
als het complot in staat wordt geacht duizenden vicsims te genereren dan is het genereren van enkele tenants met bijbehorende papertrail een eenvoudig klusje.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:34:44 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96068483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Ja, ja, ja... Maar wat betreft 9/11 en gebouw 1,2 en 7 heeft NIST het wel heel bont gemaakt. Mensen moeten begrijpen dat wat NIST als verklaring heeft gegeven voor de ineenstortingen maar een theorie is. En absoluut niet de waarheid hoeft te zijn zoals het in de praktijk ook daadwerkelijk is vergaan.

En ik als "aluhoedje" geloof inderdaad dat NIST het wel heel erg ver tot aan het punt van geloof/ongeloof heeft getrokken met hun theorieen. Ze hbben met man en macht een theorie bedacht en gepast op de bestaande feiten. Zodat de ineenstortingen zouden passen in het straatje, naast de verklaringen van de Amerikaanse overheid zelf.

En ze hebben het tussentijds zelfs een paar keer gewijzigd omdat er kritiek was.

Heel 9/11 stinkt gewoon.

Komop geef toe.
pi_96068578
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De betrokkenheid van hem bij de families vanaf het begin al, lijkt er inderdaad wel op te duiden ja.
Buiten dat, we hebben het hier al eens eerder over gehad: Max Westerman is well-connected in de U.S.

Jarenlang Amerika-correspondent geweest natuurlijk, zo'n man weet wat er speelt. Je kunt bij hem echt niet terugvallen op naiviteit of onkunde bij dit soort cruciale events als 9/11. Integendeel, zou ik zeggen.

Stel nu eens dat hij 100% genuine zou zijn en hij ontdekt iets over mogelijke fakery in het 9/11-verhaal: dan zou hij daar toch gelijk bovenop springen, meteen de families van Ingeborg en Roko Camaj informeren, echt alles eraan doen om het zaakje op te lossen?!

In plaats daarvan zit ie 5 jaar(!) na 9/11 nog steeds bij PenW stotterend uit te leggen dat er toch ècht wel een Boeing 757 het Pentagon ingegaan is..Het is te absurd voor woorden.
pi_96068592
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:

Heel 9/11 stinkt gewoon. Komop geef toe.
Dat nooit natuurlijk.... zelfs al moet hij het met de dood bekopen... hij zal nooit en te nimmer toegeven. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 22:37:54 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 22:37:55 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96068719
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Theorethisch kan alles worden onderbouwd/verklaard. Alles kan middels theorie worden verklaard al moet je theorethisch uitgaan van unieke en ideale omstandigheden die nodig zouden zijn om tot één uitgangspunt te komen.
En waarom zou dat nou weer nodig moeten zijn? :? Uniek natuurlijk wel, maar ideaal?

quote:
Je gaat dus theorethisch uit van vrijwel een unicum. En dan zeg je "jamaar, het kán dus wel..". Maar dat is theorethisch. Hoe zit dat met de praktijk? - En dat keer 3! (WTC 1, 2, 7).

Zorg eerst maar eens dat de redenatie en informatie die je gebruikt klopt, voor je dat soort dingen gaat concluderen ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_96068893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat nooit natuurlijk.... zelfs al moet hij het met de dood bekopen... hij zal nooit en te nimmer toegeven. :')
:D
pi_96068922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Culto het volgende:

[..]

Buiten dat, we hebben het hier al eens eerder over gehad: Max Westerman is well-connected in de U.S.

Jarenlang Amerika-correspondent geweest natuurlijk, zo'n man weet wat er speelt. Je kunt bij hem echt niet terugvallen op naiviteit of onkunde bij dit soort cruciale events als 9/11. Integendeel, zou ik zeggen.

Stel nu eens dat hij 100% genuine zou zijn en hij ontdekt iets over mogelijke fakery in het 9/11-verhaal: dan zou hij daar toch gelijk bovenop springen, meteen de families van Ingeborg en Roko Camaj informeren, echt alles eraan doen om het zaakje op te lossen?!

In plaats daarvan zit ie 5 jaar(!) na 9/11 nog steeds bij PenW stotterend uit te leggen dat er toch ècht wel een Boeing 757 het Pentagon ingegaan is..Het is te absurd voor woorden.
Ik zie het punt dat je wilt maken. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat 'onze' kleine Max belangrijk genoeg zou zijn om te mogen participeren, maar aan de andere kant... hij is natuurlijk wel-connected idd en daarbij is hij in NL een vooraanstaand journalist die ze wellicht goed kunnen gebruiken voor hun oorlogs propaganda.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:42:27 #236
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96069036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit:

[..]

Dat is geen cirkelredenering, dat is een kwestie van streng doorredeneren. Een complot dat zoveel planning, coordinatie en competentie vereist om al die duizenden vicsims te generen en hopen aan bewijsmateriaal te manipuleren heeft geen reden ineens heel slordig en knullig te opereren, dan ben je ad-hoc aan het redeneren om onwelgevallige feiten weg te moffelen. Een beetje als Condi Rice die zei dat de aanslagen als een complete verrassing kwamen.
pi_96069220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is geen cirkelredenering, dat is een kwestie van streng doorredeneren. Een complot dat zoveel planning, coordinatie en competentie vereist om al die duizenden vicsims te generen en hopen aan bewijsmateriaal te manipuleren heeft geen reden ineens heel slordig en knullig te opereren, dan ben je ad-hoc aan het redeneren om onwelgevallige feiten weg te moffelen. Een beetje als Condi Rice die zei dat de aanslagen als een complete verrassing kwamen.
Ja ja.. jij weet het mooi te brengen. :{

quote:
Een cirkelredenering of petitio principii (ook wel aangeduid als "circulus in probando" of het Engelse "Begging the Question") is een drogreden die volgt uit een manier van redeneren waarbij al als juist wordt aangenomen wat nog bewezen moet worden, of waarbij feiten gebruikt of aangehaald worden waarvan de spreker/schrijver verkeerdelijk veronderstelt dat ze al bestaan of verwezenlijkt zijn.
Maar natuurlijk is het helemaal niet erg om zo'n cirkelredenering te maken, doen wij ook regelmatig. Jij bent echt altijd de gene die een ander altijd zo nodig om zijn oren moet slaan als ie er een maakt. Nu heb je hem gewoon eens terug, want je bent wat dat betreft geen haar beter... :D
  woensdag 27 april 2011 @ 22:47:27 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96069392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Mjah, dat is mij ook wel eens opgevallen. Enerzijds is de overheid de evil mastermind die complexe zaken perfect op heeft gezet, maar op andere punten falen ze opeens zo hard dat men zich af vraagt waarom niet iedereen dat ziet. Dat is imo tegenstrijdig.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 april 2011 @ 22:47:42 #239
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_96069408
Over dat zogenaamde human shield, gevormd door zwarte soldaten tijdens D - Day:

http://findarticles.com/p(...)_n7_v86/ai_15480290/

Allemaal onzin, zoals zo'n beetje alles wat Lambiekje beweert.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 27 april 2011 @ 22:48:33 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96069458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Maar natuurlijk is het helemaal niet erg om zo'n cirkelredenering te maken, doen wij ook regelmatig. Jij bent echt altijd de gene die een ander altijd zo nodig om zijn oren moet slaan als ie er een maakt. Nu heb je hem gewoon eens terug, want je bent wat dat betreft geen haar beter... :D
Nee dus :P Beter lezen. Het is een tegenstrijdigheid in de manier van redeneren waar je op gewezen wordt.
Onikaan ni ov dovah
pi_96069654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dus :P Beter lezen. Het is een tegenstrijdigheid in de manier van redeneren waar je op gewezen wordt.
Niet dus... hij maakte een cirkelredenering en moest toen iets verzinnen om zich daar weer uit te lullen. :D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 22:51:56 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 22:56:47 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96070015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet dus... hij maakte een cirkelredenering en moest toen iets verzinnen om zich daar weer uit te lullen. :D
Prima jongen. Als je jezelf daar mee voor de gek wil houden moet je dat vooral doen. Tip: Hij begint zijn zin met een belangrijk woord. Lees nog maar eens goed.
Onikaan ni ov dovah
pi_96070461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Prima jongen. Als je jezelf daar mee voor de gek wil houden moet je dat vooral doen. Tip: Hij begint zijn zin met een belangrijk woord. Lees nog maar eens goed.
Oké... vanuit het complot bekeken... maar dan nog is het geen "eenvoudig klusje", zul je moeten aangeven waarom het een eenvoudig klusje is en dus blijft het een cirkelredenering. Wat snap je daar niet aan, jongen?

Edit: Maar goed... zullen we weer ontopic gaan ipv dat we hier nu een ellenlange discussie gaan houden of iets nu een drogreden is of niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 23:08:05 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 23:42:00 #244
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96072715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

We weten al dat het complot competent moet zijn. Vanuit dat standpunt redeneer ik verder. Dan zal het vervalsen van wat huurgegevens zeker geen probleem moeten zijn. Controleren wanneer gegevens zijn opgevraagd, check doen bij de beveiliging van het WTC en bij groen licht: administratie vervalsen en evt enkele persverklaringen verzinnen. Niet veel moeilijker of riskanter dan al die vicsims creeeren en mensen mee in het complot krijgen (de familie Lariby bijv of al die bedrijven zoals Regus). Wat moet een kantoormeubelbedrijf nu in het Grote Boze Complot?
  woensdag 27 april 2011 @ 23:43:31 #245
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_96072790
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja, ja, ja... Maar wat betreft 9/11 en gebouw 1,2 en 7 heeft NIST het wel heel bont gemaakt. Mensen moeten begrijpen dat wat NIST als verklaring heeft gegeven voor de ineenstortingen maar een theorie is. En absoluut niet de waarheid hoeft te zijn zoals het in de praktijk ook daadwerkelijk is vergaan.

En ik als "aluhoedje" geloof inderdaad dat NIST het wel heel erg ver tot aan het punt van geloof/ongeloof heeft getrokken met hun theorieen. Ze hbben met man en macht een theorie bedacht en gepast op de bestaande feiten. Zodat de ineenstortingen zouden passen in het straatje, naast de verklaringen van de Amerikaanse overheid zelf.

En ze hebben het tussentijds zelfs een paar keer gewijzigd omdat er kritiek was.

Heel 9/11 stinkt gewoon.

Komop geef toe.
Ja, en de hele academische wereld ging mee in het verhaal van NIST, zelfs al voor NIST met haar onderzoek begon. Het is één groot complot. :Y
pi_96075500
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

We weten al dat het complot competent moet zijn. Vanuit dat standpunt redeneer ik verder. Dan zal het vervalsen van wat huurgegevens zeker geen probleem moeten zijn. Controleren wanneer gegevens zijn opgevraagd, check doen bij de beveiliging van het WTC en bij groen licht: administratie vervalsen en evt enkele persverklaringen verzinnen. Niet veel moeilijker of riskanter dan al die vicsims creeeren en mensen mee in het complot krijgen (de familie Lariby bijv of al die bedrijven zoals Regus).

Wat moet een kantoormeubelbedrijf nu in het Grote Boze Complot?
Als je mijn Lariby-thread op letsroll had gelezen, dan had je gezien dat ik ook met die vraag bezig ben geweest:
http://letsrollforums.com/showpost.php?p=200021&postcount=47

Overigens, detailtje: Regus is geen kantoormeubelbedrijf, ze verhuren volledig ingerichte kantoorwerkplekken in flexibele groottes en tijdintervals. Maar maakt op zich niet uit voor het punt wat je maken wilt.

Ik zal je zeggen: het is voor mij ook heel moeilijk in te schatten waarom Regus nou zo nodig mee dacht te moeten doen in het 9/11-gebeuren. Zelf houd ik het op een groot stuk opportunisme, ze dachten er op dat moment beter van te worden op de en of andere manier.

Er is een interessante link, namelijk George Gray, de voorzitter van de Raad van Bestuur in 2001.
Hij was jarenlang direkteur bij Serco. Serco is wat je noemt een `well-connected` bedrijf..

Het is een bedrijf met konnekties. Geheime diensten, grenskontrole, luchtverkeersleiding enz. enz.
Chris Hyman, de huidige Serco CEO, blijkt dan weer net toevallig op 9-11 uit het WTC gevlucht te zijn. Het is toch een kleine wereld.

Ik kan je direkt de naam noemen van degene bij Regus die in principe verantwoordelijk was voor het hele concept van een Regus-vestiging in het WTC, namelijk Bob Gaudreau
http://www.linkedin.com/in/bobgaudreau
http://twitter.com/#!/Bob_Gaudreau

Hij had al intensief met Ingeborg samengewerkt in het allereerste Regus Business Center in Brussel (toen waren ze nog met vier, Mark Dixon, Bob Gaudreau, Julia Ridsdale-Saw en Ingeborg).
Begin 1998 was Ingeborg weer terug in New York, op zoek naar werk. Volgens mijn contactpersoon kwam ze Bob Gaudreau ergens op een receptie tegen. Bob vroeg wat ze deed in New York, Ingeborg zei dat ze werk zocht. Toen zei Gaudreau `dat komt goed uit want ik zoek precies iemand als jij voor de Park Avenue vestiging`.

Pas in 2001 werd de WTC-vestiging geopend, volgens de Officiele Versie van 9/11.
Er is echter veel meer bewijs dat er geen Regus-kantoor in het WTC was!

Volgens de officiele bronnen zouden er minstens 100 personen aanwezig geweest moeten zijn in de Regus WTC-vestiging. Na analyse blijkt dat eigenlijk alleen Ingeborg zelf nog overblijft als genuine persoon...
En daarna komt dus nog het bekende verhaal van de morphs, de creditcards etc. etc.
  donderdag 28 april 2011 @ 01:18:41 #247
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96076290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:

einde discussie zowat. zelfs al zou hitte het staal binnenin dit gebouw WTC7 zo hebben verzwakt, al zou volgens die tv host een heel gat onder dat gebouw zitten, Dat verklaart geen freefall speed ineenstorting. elke etage dat klapt op de onderste geeft vertraging. hier is vrijwel geen vertraging waarneembaar.
dit is al jaren bekent, alleen denken er maar een paar dat het met mininukes is gedaan.
  donderdag 28 april 2011 @ 07:18:54 #248
52357 Lambiekje
pi_96077951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Bij WTC kunnen ze dikke staalbalken snijden. Dan hadden ze daar ook naar binnen moeten klappen.

quote:
Waar ik me gigantisch aan erger is het feit dat men hier allerlei fantasia verhaaltjes neer dumpt, met een arrogant toontje "dat het zo is".
Je begrijpt hopelijk wel dat diegene die aan het officiële fantasia verhaaltje vastklampen het ergst zijn met "dat het zo is". Er is namelijk het géén enkel, echt geen enkel bewijs dat het officiële verhaal klopt.
quote:
Er is totaal geen ruimte tot discussie, want als je een weerwoord hebt, wat mogelijk zou kunnen zijn, is het niet zo "want youtututututupixelscheefrookkleurschaduwblablablatube".
De discussie of het officiële verhaal klopt of niet is geen issue. Daar is geen discussie meer over mogelijk. Dat atuinhek en Terecht dan nog steeds doen is omdat dat die twee de meest sneue ongeïnformeerde naïeve forumdommelingen zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 28 april 2011 @ 07:19:39 #249
52357 Lambiekje
pi_96077955
quote:

[..]

De shock and awe
  donderdag 28 april 2011 @ 07:21:03 #250
52357 Lambiekje
pi_96077967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

En waar heb jij deze aanname vandaan want dat is namelijk volstrekte flauwekul.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')