quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou toch eens op met je negatieve gezwamquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Dakotamu het volgende:
lekker over je zere hoef zeiken, lekker belangrijk
Dat laatste is niet echt iets nieuws natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is lekker weer, pasen en er gebeurd niks.
zodra ik iets positiefs zie of hoor ga ik over op positiefquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hou toch eens op met je negatieve gezwam
quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vielen bij mij hier spontaan uit, storing????quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Flashbox het volgende:
Nou streams kunnen uit gebeurd toch niks meer.
Ik kijk al een week (bijna) niet meerquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Flashbox het volgende:
helemaal mee eens, dat Flip en Joanna gedoe, is zo uitgekauwd, daar lusten zelf de honden geen brood van.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Jaaa ben er nu alweer zat van laat Geer en Karim maar zien!!!
Ik kijk nu PRdV en lees af en toe hier mee of er wat loos isquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dat Flip en Joanna gedoe, is zo uitgekauwd, daar lusten zelf de honden geen brood van.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
i'm confusedquote:[..]
hou toch eens op met je negatieve gezwam
Ja ben er klaar meequote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dat Flip en Joanna gedoe, is zo uitgekauwd, daar lusten zelf de honden geen brood van.
Ik luister House Top 1000 en lees hierquote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk nu PRdV en lees af en toe hier mee of er wat loos is
ik denk een sanctie die wij niet mogen horen omdat Jo weer zich verluldequote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef danilel het volgende:
Karim was net in de kvdw.
hij meld net dat ze allemaal samen naar de kvdw moeten gaan
zal wel over het gene gaan waarom de sl er net op moest bij de heren
nee hoor, blijkbaar alleen die van jou.. Jij mag negatief doen, maar je reageert geirriteerd als iemand anders het doet.. beetje jammerquote:
Haha, ik dus ook. Is Peter R. toch spannender;-)quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk nu PRdV en lees af en toe hier mee of er wat loos is
Die Mo doet toch nooit iets in het huishouden, heeft haar personeelquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Meent Gerard dit nu? Zo hard dissed hij Mo nu als het waar is.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nee hoor, blijkbaar alleen die van jou.. Jij mag negatief doen, maar je reageert geirriteerd als iemand anders het doet.. beetje jammer
En zeker ook weer op die zinken plaat zonder iets er op?quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
En arme Sec hoort en ziet iedereen en zit in zijn bench.
k snap ook niet waarom hij er nu weer in is gestoptquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
En arme Sec hoort en ziet iedereen en zit in zijn bench.
De streamers haken ook al afquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef shomila het volgende:
Moeten ze allemaal kvdw ze krijgen te horen dat het programma stopt.
surequote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
totaal verkeerde conclusie, ga lekker door.
Dat kan ik niet zien.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En zeker ook weer op die zinken plaat zonder iets er op?
voordat hij de bench in ging wilde hij net gaan slapen vandaar ==> benchquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
k snap ook niet waarom hij er nu weer in is gestopt
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef shomila het volgende:
Ze mogen de 100000 euro verdelen maar Mo krijgt niks want die wil naar huis.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef shomila het volgende:
Streamlock ze gaan naar de kvdw ze mogen een half uurtje op fok meelezen.
ja mee eens.quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze streamlock trouwens leuker dan die ander
Wat zei hij??quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Meent Gerard dit nu? Zo hard dissed hij Mo nu als het waar is.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en ik vond je nog wel zo leuk tot nu toe
anyway, on topic:fijn kijken naar de telefoon op tv
quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
En even een kanttekening van mij, ik vind dat er een groot verschil zit tussen ongenoegen/kritisch zijn en ongenuanceerd de meest rottige shit uit je stortkoker laten komen..
volgens mij is dat echter afhankelijk van 'het eens of oneens zijn met degene die een bericht plaatst' of er een reactie op komt of nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
En even een kanttekening van mij, ik vind dat er een groot verschil zit tussen ongenoegen/kritisch zijn en ongenuanceerd de meest rottige shit uit je stortkoker laten komen..
Een RLS die zichzelf na 10 weken nog moet uitvindenquote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Waar ben ik nu precies naar aan het kijken?
Goed gesprokenquote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een RLS die zichzelf na 10 weken nog moet uitvinden
Dan kun je bij sommige mensen lang wachten Er zijn erbij die zijn zo zuur, die drinken elke dag hun eigen galblaas leeg..quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zodra ik iets positiefs zie of hoor ga ik over op positief
Nee dat gaat precies om hetgene ik net zei. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen woorden maat over de woordkeuze hoef ik het niet eens te zijn. Voor of tegen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
volgens mij is dat echter afhankelijk van 'het eens of oneens zijn met degene die een bericht plaatst' of er een reactie op komt of niet
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef Dakotamu het volgende:
was btw 'secret story' wat in portugal was uitgezonden ook niet van endemol?
Klopt, maar het lijkt wel heeeeel anders opgezetquote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef Dakotamu het volgende:
was btw 'secret story' wat in portugal was uitgezonden ook niet van endemol?
Geen acht op slaan. Er zijn er een paar die leven hier nog bij de gratie van een reallifesoap. Bij Opaatje hebben ze al maanden een ban en hier gaan ze dan weer lekker los. Lekker in hun sop gaar laten koken..quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nee hoor, blijkbaar alleen die van jou.. Jij mag negatief doen, maar je reageert geirriteerd als iemand anders het doet.. beetje jammer
heb je helemaal gelijk in, gelukkig is het geen vereiste om te kunnen postenquote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat gaat precies om hetgene ik net zei. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen woorden maat voor de woordkeuze hoef ik het niet eens te zijn. Voor of tegen.
t ging over de zenders hoogstwaarschijnlijk.quote:
ze zeiden dat ze nog in de min kwamen te staan dus waarschijnlijk gaat ze het nu gelijk geld kosten als ze weer is een zender slopenquote:
Ik zou zeggen doe lekker je ding voor zo lang als het duurt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, gelukkig is het geen vereiste om te kunnen posten
en ik ben niet subtiel idd, maar toch niet echt nodig dat mensen zich aangesproken voelen terwijl het niet eens over ze gaat
Dat negeren van het zenderprotocol is natuurlijk een lachertje. In geen enkele RLS is het zo sneu geweest als hier. Ze roepen wel regelmatig om dat er iemand de fout in gaat, maar sancties zijn er nog nooit geweestquote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Chuckster het volgende:
Ze komen in de min te staan en Aafke werd bij naam genoemd, aldus Jo..
Ik geloof dat er klachten zijn over het slecht omgaan met de zenders en dat het hun na de show geld kan gaan kosten
Okay, thanks.. (Beide!)quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Chuckster het volgende:
[..]
t ging over de zenders hoogstwaarschijnlijk.
Jo begon over knopen in haar zender snoer en over Aafke die allang in de min zou hebben gestaan (Aafke heeft 4 of meer zenders gesloopt).
Volgens mij heeft Jo er echt al veel meer dan 4 verkloot, maarjaquote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Chuckster het volgende:
[..]
t ging over de zenders hoogstwaarschijnlijk.
Jo begon over knopen in haar zender snoer en over Aafke die allang in de min zou hebben gestaan (Aafke heeft 4 of meer zenders gesloopt).
Tot nu waarschijnlijkquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat negeren van het zenderprotocol is natuurlijk een lachertje. In geen enkele RLS is het zo sneu geweest als hier. Ze roepen wel regelmatig om dat er iemand de fout in gaat, maar sancties zijn er nog nooit geweest
haar hoofd is een puist.quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef danilel het volgende:
Fakking 3 puisten op me hoofd........(hoef er niet bij te zetten wie het zei)
Idd, Gerard komt aandraven met een zenderzakje voor Flip en Mo zit de knoopjes uit haar zenderdraad te frunniken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef Chuckster het volgende:
En iedereen zit nu met zijn/haar zender te kutten, de reden van de SL mag duidelijk zijn..
Mosterd na dw maaltijd. Big fail, net als bijna alles..quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tot nu waarschijnlijk
Werd tijd na 11 weken
hey waar is de bike?quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef wildstar het volgende:
Goeienaaf Fok.![]()
Zo te lezen heb ik niets gemist vanaf donderdag.
En er werd op gelegen, konden die dingen blijkbaar ook niet tegenquote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
die meiden droegen hem steeds aan hun bh of broek nooit meer in het zakje
Begin van het eindequote:
Gewoon wijn van een goed huis kopen, dan heb je nergens last van.quote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef MargrietV het volgende:
horen Jullie ook stemmen, net Gerard... en Sharon
Die Speziale is goed te doenquote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voortaan eten ze alleen nog maar pizza
Mijn wijn komt van een zeer goed huis. Pretletter ga nou maar zelf een citroen halen,quote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon wijn van een goed huis kopen, dan heb je nergens last van.
zodan, geef um maar lekker ff rust dan......je hebt niet veel gemist hier....quote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef wildstar het volgende:
[..]
nee hij staat lekkah af te koelen...ben net terug uit berlijn.
Gisteren lagen ze ook allemaal plat om deze tijd.quote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef Dakotamu het volgende:
zou het daadwerkelijk weer bedtijd zijn en dat het weer afgelopen is voor vandaag?
Wel lekker karton danquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof ik op karton aan het kauwen ben
laat die verlepte theezak toch lullen johquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn wijn komt van een zeer goed huis. Pretletter ga nou maar zelf een citroen halen,
je hebt gelijk,quote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat die verlepte theezak toch lullen joh
jammer van zo'n programma...ik volg ut alleen maar door Fok,Geer en Karimquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zodan, geef um maar lekker ff rust dan......je hebt niet veel gemist hier....
quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef wildstar het volgende:
[..]
jammer van zo'n programma...ik volg ut alleen maar door Fok,Geer en Karim
datquote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
En Geer en Karim proberen de stream levendig te houden!
hoe kan ik je wakker houden?quote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Het was vannacht laat voor mij en begin ook in te kakken
geer en karim gaan dammenquote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Dakotamu het volgende:
is het op de streams beter dan op tv (tv is flip/jo/mo/sharon) of is alles al dood? kan helaas niet zelf checken, laptop veel te oud en sloom)
tot gauw Ruudjequote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts, ik groet u. Ik ga niet zitten kijken naar "oververmoeide" mensen op hun nest, ik wordt er zelf moe van![]()
Misschien tot later en anders tot morgen
nottequote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts, ik groet u. Ik ga niet zitten kijken naar "oververmoeide" mensen op hun nest, ik wordt er zelf moe van![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts, ik groet u. Ik ga niet zitten kijken naar "oververmoeide" mensen op hun nest, ik word er zelf moe van![]()
Houdoe Ruudjequote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkerts, ik groet u. Ik ga niet zitten kijken naar "oververmoeide" mensen op hun nest, ik word er zelf moe van![]()
lekker vroeg naar bed dan...quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, vandaag lekker in de zon gezeten dat werkt dus ook niet mee.
ik kijk alleen nog voor karim en gerard. de saaiste is er uit, maar sinds zij eruit is is het saaier dan ooit.quote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze moeten wel naar de finale want anders is het echt dood daar!
Zit je stiekem toch streams te kijken?quote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net granaatappelpitjes gegeten. Veel lekkerderquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn wijn komt van een zeer goed huis. Pretletter ga nou maar zelf een citroen halen,
goed op de h oogte voor zover ik weerquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef rico80 het volgende:
Hallo allemaal, kom net binnen na een dag met de familie doorgebracht te hebben.
Zie geen streamverslagen maar wat ik lees is:Elkaar voeren missie is mislukt, maar alleen Karim is laten zien en Jo dr 3x niet
De streams doen t meer niet dan wel
Er wordt geld uit je kluis gehaald als je je zenden sloopt ( hoe komen er in godsnaam zoveel knoopjes in je snoer )
Er is niets maar dan ook niets gebeurd.
je lijkt goed op de hoogte voor zover ik weet
Is dit het? Dan kan ik weer uitloggen en verder met mn leven. Ik ga er echt niet meer mn best voor doen om deze meuk te volgen zeg maar. Vandaag in de tuin ontdekte ik de echte wereld weer, en SST kan me gestolen worden als het gaat zoals het de weken maar vooral de laatste dagen gaat...
wie zijn die lelijke wijven op je avatar?quote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb net granaatappelpitjes gegeten. Veel lekkerder
Ok thanks, dan kan ik weer verder.quote:
Komt er een nachtmissie?quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Huh? idd de regie werkt gewoon mee aan het vroeg naar bed gaan.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ok thanks, dan kan ik weer verder.
Tot morgen allemaal! Veel "kijkplezier"
Ze tellen gewoon de dagen naar de finale af en proberen alleen nog om 10 minuten content voor de daily te maken om te kunnen larderen met herhalingen. Ze hebben de strijd allang opgegeven en de streamers kunnen verder de t*ring krijgenquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze het nou echt niet leuk maken?
Al laten ze die telefoon (daar hadden ze het beste op kunnen bezuinigen want hij wordt toch niet gebruikt en als ie wordt gebruikt werkt ie niet) maar afgaan als net iedereen slaapt met de boodschap: Hoi. Ik wilde jullie welterusten wensen.
Gewoon iets.. IETS!!
[..]
[..]
[..]
ik uit Frankfurtquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef wildstar het volgende:
[..]
nee hij staat lekkah af te koelen...ben net terug uit berlijn.
die snappen hetquote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
DE MANNEN maken het zich gezellig
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die snappen het.quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
daar moet je hersens voor hebben he....quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef snetje het volgende:
waarom stopt ze de hond nu al in de benchik had hem nog wel ff laten rondlopen zolang er nog mensen wakker zijn ...
Ja dat bedoel ik, zei ik al eerder, arm ding! Klopt geen hout van!!!quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef snetje het volgende:
waarom stopt ze de hond nu al in de benchik had hem nog wel ff laten rondlopen zolang er nog mensen wakker zijn ...
Hahaha nee.. Ik heb mijn nieuwe auto op snelheid getest en aangezien je dat hier niet ongestraft kan doen zijn we maar even de grens overgestokenquote:
gelijk heb jequote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee.. Ik heb mijn nieuwe auto op snelheid getest en aangezien je dat hier niet ongestraft kan doen zijn we maar even de grens overgestoken
Ik ben blij dat ik het allemaal gemist heb. Zoveel enerverende gebeurtenissen op één dag kan ik niet aan hoor..quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
Vandaag is een dieptepuntje in de o zo smetteloze () SST-geschiedenis.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zie het niet op tv, is het licht echt uit?
op 1 en 2quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zie het niet op tv, is het licht echt uit?
Ik denk dat wij net zo aan 't aftellen zijn als de bewoners.quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
Vandaag is een dieptepuntje in de o zo smetteloze () SST-geschiedenis.
niet te geloven ditquote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Maar die hond hoort niet in de bench!!!!!! Ik word er godver kwaad over!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dan heb ik iets positiefs te melden: go sharon, goed dat je niet ligt te pitten
ff serieus, jij valt echt op die lege doppies zoals mo en jo?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die Sharon gewoon even haar best doet om een kilootje of 20 af te vallen is het nog een mooie meid ookAlleen jammer van dat nare karakter, dat is met geen dieet-regime te veranderen
Vind je?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik benadruk het nog maar even, dit zijn de kanjers!!!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Candyfreak het volgende:
Nu is Sharon weer terug de slaapkamer in.
ze hoeft niet te stijgen in mijn mening...maar die hond moet je opnemen in je gezin en als iedereen naar bed gaat dan ook pas de hond.quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze het hondje nu ophaalt, dan stijgt ze in mijn mening
wie zijn nou die 2 lelijke wijven op je avatar dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die Sharon gewoon even haar best doet om een kilootje of 20 af te vallen is het nog een mooie meid ookAlleen jammer van dat nare karakter, dat is met geen dieet-regime te veranderen
Ze zijn er nu wel en de rest ligt in bed!quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Geer wel een aardige gozer, maar een absolute nono op gebied van het spel. Karim vind ik een inhoudsloze meeloper.
Waarom niet? Als de baas vindt dat ie in de bench hoort, dan hoort ie gewoon in de bench...quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Maar die hond hoort niet in de bench!!!!!! Ik word er godver kwaad over!
Mensen met een verwerpelijke meningquote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Geer wel een aardige gozer, maar een absolute nono op gebied van het spel. Karim vind ik een inhoudsloze meeloper.
ik had gehoord dat iemand hier zei dat ze 15 kilo was aangekomen daar.. klopt dat? iemand?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, mensen met dat geglij op Gerard, dat is gezondquote:
Ik heb genoeg ervaring met het opvoeden van een pup maar kan me hierin niet vinden.quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de baas vindt dat ie in de bench hoort, dan hoort ie gewoon in de bench...
Het opvoeden van een pup is niet altijd makkelijk en vaak moet je als baasje harder zijn dan je eigenlijk zou willen, maar als je een hond in zijn eerste jaar strak en consequent opvoedt, heb je er jarenlang plezier van.
Karim? Nee hoor.. die heeft helemaal geen mening.. En als hij er één zou willen hebben gaat ie waarschijnlijk op Marktplaats.nl kijken of hij er één kan kopen..quote:
Liever de hele dag een spelletje doen, kletsen, bezig zijn dan op je bed liggen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mensen met dat geglij op Gerard, dat is gezond
neeeeeeeeeee dat never nooit.quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
Ik zeg Laura terug in die hut. de rest slaap nog meer
Neger.quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Karim? Nee hoor.. die heeft helemaal geen mening.. En als hij er één zou willen hebben gaat ie waarschijnlijk op Marktplaats.nl kijken of hij er één kan kopen..
helemaal mee eensquote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
Ik zeg Laura terug in die hut. de rest slaap nog meer
quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Gelukkig zijn Karim en Gerard nog wakker.
ik ben het altijd met je eens lijkt het, maar een beetje rekening houden met een puppyblaas is beter denk ik :Squote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de baas vindt dat ie in de bench hoort, dan hoort ie gewoon in de bench...
Het opvoeden van een pup is niet altijd makkelijk en vaak moet je als baasje harder zijn dan je eigenlijk zou willen, maar als je een hond in zijn eerste jaar strak en consequent opvoedt, heb je er jarenlang plezier van.
Maar wat is het spel nu eigenlijk nog echt? Boeiend zijn om naar te kijken, vind ik vooral en dat zijn Karim en Gerard, en zeker tov van dat stel lamzakken waarmee ze nog over zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Jo leuk.. Een flat character, erg voorspelbaar, maar desondanks leuk. Pittig wijfie met ook wat onhebbelijkheden, maar goudeerlijk. Gewoon heel wysiwygquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik had gehoord dat iemand hier zei dat ze 15 kilo was aangekomen daar.. klopt dat? iemand?
en met je eens pearl, ik vind haar karakter ook niet erg prettig, maar de strijd is tussen de meest onprettige karakters geloof ik lol (wat de dames betreft)
is beter dan gezever van een verlepte lesbo toch?quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
is beter dan gezever van een verlepte lesbo toch?
en daarom kijk ik nogquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ik wist niet dat er lesbo's in het huis zatenquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
is beter dan gezever van een verlepte lesbo toch?
helpt toch nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie genoeg fouten, de bench als strafplek e.d. laat maar!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er lesbo's in het huis zaten
Ja, de bench gaat hij zo als een strafplek zien niet als zijn slaapplek.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie genoeg fouten, de bench als strafplek e.d. laat maar!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er lesbo's in het huis zaten
daarom gun ik hun ook de finale en Karim de winst.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
flip gebruikt die botoxhoer om naar de finale te komen en trapt haar dan de goot in waar ze hoort.....quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef daana40 het volgende:
[..]
daarom gun ik hun ook de finale en Karim de winst.
Phillip mag er van mij donderdag ook uit, met die zogenaamde mooi oogjes.
Phillips is gewoon een loops hondje die bij Segredo in de bench kan gaan zitten.
hij word door Joana hetzelfde behandeld als Segredo door Sharon.
Phillip ziet er ook constant uit of hij stoned is.
Mo???? Ik dacht dat ik me de laatste weken aangaande mijn mening over Mo wel voldoende had geprofileerd..quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ff serieus, jij valt echt op die lege doppies zoals mo en jo?
wie zijn nou die 2 lelijke wijven op je avatar dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mo???? Ik dacht dat ik me de laatste weken aangaande mijn mening over Mo wel voldoende had geprofileerd..
Jo vind ik leuk, ze is zeker niet middle of the road, daar houd ik wel van
Welterustenquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen, alemaal slaap lekker voor straks!
slaap lekker chanelquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen, allemaal slaap lekker voor straks!
truste nr5quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen, alemaal slaap lekker voor straks!
moest hard lachen, toen ze zijn ochtendjas opeiste en hij zei: Bel mijn vader, die geeft je 20 euro dan kan je hem bij de Hema kopen,quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
flip gebruikt die botoxhoer om naar de finale te komen en trapt haar dan de goot in waar ze hoort.....
Zeg maar gerust: Van het padje afquote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mo???? Ik dacht dat ik me de laatste weken aangaande mijn mening over Mo wel voldoende had geprofileerd..
Jo vind ik leuk, ze is zeker niet middle of the road, daar houd ik wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |