quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dan heb ik iets positiefs te melden: go sharon, goed dat je niet ligt te pitten
ff serieus, jij valt echt op die lege doppies zoals mo en jo?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die Sharon gewoon even haar best doet om een kilootje of 20 af te vallen is het nog een mooie meid ookAlleen jammer van dat nare karakter, dat is met geen dieet-regime te veranderen
Vind je?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik benadruk het nog maar even, dit zijn de kanjers!!!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Candyfreak het volgende:
Nu is Sharon weer terug de slaapkamer in.
ze hoeft niet te stijgen in mijn mening...maar die hond moet je opnemen in je gezin en als iedereen naar bed gaat dan ook pas de hond.quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze het hondje nu ophaalt, dan stijgt ze in mijn mening
wie zijn nou die 2 lelijke wijven op je avatar dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die Sharon gewoon even haar best doet om een kilootje of 20 af te vallen is het nog een mooie meid ookAlleen jammer van dat nare karakter, dat is met geen dieet-regime te veranderen
Ze zijn er nu wel en de rest ligt in bed!quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Geer wel een aardige gozer, maar een absolute nono op gebied van het spel. Karim vind ik een inhoudsloze meeloper.
Waarom niet? Als de baas vindt dat ie in de bench hoort, dan hoort ie gewoon in de bench...quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Maar die hond hoort niet in de bench!!!!!! Ik word er godver kwaad over!
Mensen met een verwerpelijke meningquote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Geer wel een aardige gozer, maar een absolute nono op gebied van het spel. Karim vind ik een inhoudsloze meeloper.
ik had gehoord dat iemand hier zei dat ze 15 kilo was aangekomen daar.. klopt dat? iemand?quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, mensen met dat geglij op Gerard, dat is gezondquote:
Ik heb genoeg ervaring met het opvoeden van een pup maar kan me hierin niet vinden.quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de baas vindt dat ie in de bench hoort, dan hoort ie gewoon in de bench...
Het opvoeden van een pup is niet altijd makkelijk en vaak moet je als baasje harder zijn dan je eigenlijk zou willen, maar als je een hond in zijn eerste jaar strak en consequent opvoedt, heb je er jarenlang plezier van.
Karim? Nee hoor.. die heeft helemaal geen mening.. En als hij er één zou willen hebben gaat ie waarschijnlijk op Marktplaats.nl kijken of hij er één kan kopen..quote:
Liever de hele dag een spelletje doen, kletsen, bezig zijn dan op je bed liggen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mensen met dat geglij op Gerard, dat is gezond
neeeeeeeeeee dat never nooit.quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
Ik zeg Laura terug in die hut. de rest slaap nog meer
Neger.quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Karim? Nee hoor.. die heeft helemaal geen mening.. En als hij er één zou willen hebben gaat ie waarschijnlijk op Marktplaats.nl kijken of hij er één kan kopen..
helemaal mee eensquote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
Ik zeg Laura terug in die hut. de rest slaap nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |