daar moet je hersens voor hebben he....quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef snetje het volgende:
waarom stopt ze de hond nu al in de benchik had hem nog wel ff laten rondlopen zolang er nog mensen wakker zijn ...
Ja dat bedoel ik, zei ik al eerder, arm ding! Klopt geen hout van!!!quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef snetje het volgende:
waarom stopt ze de hond nu al in de benchik had hem nog wel ff laten rondlopen zolang er nog mensen wakker zijn ...
Hahaha nee.. Ik heb mijn nieuwe auto op snelheid getest en aangezien je dat hier niet ongestraft kan doen zijn we maar even de grens overgestokenquote:
gelijk heb jequote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha nee.. Ik heb mijn nieuwe auto op snelheid getest en aangezien je dat hier niet ongestraft kan doen zijn we maar even de grens overgestoken
Ik ben blij dat ik het allemaal gemist heb. Zoveel enerverende gebeurtenissen op één dag kan ik niet aan hoor..quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
Vandaag is een dieptepuntje in de o zo smetteloze () SST-geschiedenis.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zie het niet op tv, is het licht echt uit?
op 1 en 2quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zie het niet op tv, is het licht echt uit?
Ik denk dat wij net zo aan 't aftellen zijn als de bewoners.quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
Vandaag is een dieptepuntje in de o zo smetteloze () SST-geschiedenis.
niet te geloven ditquote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Maar die hond hoort niet in de bench!!!!!! Ik word er godver kwaad over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |