Heb net granaatappelpitjes gegeten. Veel lekkerderquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn wijn komt van een zeer goed huis. Pretletter ga nou maar zelf een citroen halen,
goed op de h oogte voor zover ik weerquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef rico80 het volgende:
Hallo allemaal, kom net binnen na een dag met de familie doorgebracht te hebben.
Zie geen streamverslagen maar wat ik lees is:Elkaar voeren missie is mislukt, maar alleen Karim is laten zien en Jo dr 3x niet
De streams doen t meer niet dan wel
Er wordt geld uit je kluis gehaald als je je zenden sloopt ( hoe komen er in godsnaam zoveel knoopjes in je snoer )
Er is niets maar dan ook niets gebeurd.
je lijkt goed op de hoogte voor zover ik weet
Is dit het? Dan kan ik weer uitloggen en verder met mn leven. Ik ga er echt niet meer mn best voor doen om deze meuk te volgen zeg maar. Vandaag in de tuin ontdekte ik de echte wereld weer, en SST kan me gestolen worden als het gaat zoals het de weken maar vooral de laatste dagen gaat...
wie zijn die lelijke wijven op je avatar?quote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb net granaatappelpitjes gegeten. Veel lekkerder
Ok thanks, dan kan ik weer verder.quote:
Komt er een nachtmissie?quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Huh? idd de regie werkt gewoon mee aan het vroeg naar bed gaan.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ok thanks, dan kan ik weer verder.
Tot morgen allemaal! Veel "kijkplezier"
Ze tellen gewoon de dagen naar de finale af en proberen alleen nog om 10 minuten content voor de daily te maken om te kunnen larderen met herhalingen. Ze hebben de strijd allang opgegeven en de streamers kunnen verder de t*ring krijgenquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze het nou echt niet leuk maken?
Al laten ze die telefoon (daar hadden ze het beste op kunnen bezuinigen want hij wordt toch niet gebruikt en als ie wordt gebruikt werkt ie niet) maar afgaan als net iedereen slaapt met de boodschap: Hoi. Ik wilde jullie welterusten wensen.
Gewoon iets.. IETS!!
[..]
[..]
[..]
ik uit Frankfurtquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef wildstar het volgende:
[..]
nee hij staat lekkah af te koelen...ben net terug uit berlijn.
die snappen hetquote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
DE MANNEN maken het zich gezellig
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die snappen het.quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |