Gewoon wijn van een goed huis kopen, dan heb je nergens last van.quote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef MargrietV het volgende:
horen Jullie ook stemmen, net Gerard... en Sharon
Die Speziale is goed te doenquote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voortaan eten ze alleen nog maar pizza
Mijn wijn komt van een zeer goed huis. Pretletter ga nou maar zelf een citroen halen,quote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon wijn van een goed huis kopen, dan heb je nergens last van.
zodan, geef um maar lekker ff rust dan......je hebt niet veel gemist hier....quote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef wildstar het volgende:
[..]
nee hij staat lekkah af te koelen...ben net terug uit berlijn.
Gisteren lagen ze ook allemaal plat om deze tijd.quote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef Dakotamu het volgende:
zou het daadwerkelijk weer bedtijd zijn en dat het weer afgelopen is voor vandaag?
Wel lekker karton danquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof ik op karton aan het kauwen ben
laat die verlepte theezak toch lullen johquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn wijn komt van een zeer goed huis. Pretletter ga nou maar zelf een citroen halen,
je hebt gelijk,quote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat die verlepte theezak toch lullen joh
jammer van zo'n programma...ik volg ut alleen maar door Fok,Geer en Karimquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zodan, geef um maar lekker ff rust dan......je hebt niet veel gemist hier....
quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef wildstar het volgende:
[..]
jammer van zo'n programma...ik volg ut alleen maar door Fok,Geer en Karim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |