t ging over de zenders hoogstwaarschijnlijk.quote:
ze zeiden dat ze nog in de min kwamen te staan dus waarschijnlijk gaat ze het nu gelijk geld kosten als ze weer is een zender slopenquote:
Ik zou zeggen doe lekker je ding voor zo lang als het duurt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, gelukkig is het geen vereiste om te kunnen posten
en ik ben niet subtiel idd, maar toch niet echt nodig dat mensen zich aangesproken voelen terwijl het niet eens over ze gaat
Dat negeren van het zenderprotocol is natuurlijk een lachertje. In geen enkele RLS is het zo sneu geweest als hier. Ze roepen wel regelmatig om dat er iemand de fout in gaat, maar sancties zijn er nog nooit geweestquote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Chuckster het volgende:
Ze komen in de min te staan en Aafke werd bij naam genoemd, aldus Jo..
Ik geloof dat er klachten zijn over het slecht omgaan met de zenders en dat het hun na de show geld kan gaan kosten
Okay, thanks.. (Beide!)quote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Chuckster het volgende:
[..]
t ging over de zenders hoogstwaarschijnlijk.
Jo begon over knopen in haar zender snoer en over Aafke die allang in de min zou hebben gestaan (Aafke heeft 4 of meer zenders gesloopt).
Volgens mij heeft Jo er echt al veel meer dan 4 verkloot, maarjaquote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Chuckster het volgende:
[..]
t ging over de zenders hoogstwaarschijnlijk.
Jo begon over knopen in haar zender snoer en over Aafke die allang in de min zou hebben gestaan (Aafke heeft 4 of meer zenders gesloopt).
Tot nu waarschijnlijkquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat negeren van het zenderprotocol is natuurlijk een lachertje. In geen enkele RLS is het zo sneu geweest als hier. Ze roepen wel regelmatig om dat er iemand de fout in gaat, maar sancties zijn er nog nooit geweest
haar hoofd is een puist.quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef danilel het volgende:
Fakking 3 puisten op me hoofd........(hoef er niet bij te zetten wie het zei)
Idd, Gerard komt aandraven met een zenderzakje voor Flip en Mo zit de knoopjes uit haar zenderdraad te frunniken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef Chuckster het volgende:
En iedereen zit nu met zijn/haar zender te kutten, de reden van de SL mag duidelijk zijn..
Mosterd na dw maaltijd. Big fail, net als bijna alles..quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tot nu waarschijnlijk
Werd tijd na 11 weken
hey waar is de bike?quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef wildstar het volgende:
Goeienaaf Fok.![]()
Zo te lezen heb ik niets gemist vanaf donderdag.
En er werd op gelegen, konden die dingen blijkbaar ook niet tegenquote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
die meiden droegen hem steeds aan hun bh of broek nooit meer in het zakje
Begin van het eindequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |