quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Gelukkig zijn Karim en Gerard nog wakker.
ik ben het altijd met je eens lijkt het, maar een beetje rekening houden met een puppyblaas is beter denk ik :Squote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de baas vindt dat ie in de bench hoort, dan hoort ie gewoon in de bench...
Het opvoeden van een pup is niet altijd makkelijk en vaak moet je als baasje harder zijn dan je eigenlijk zou willen, maar als je een hond in zijn eerste jaar strak en consequent opvoedt, heb je er jarenlang plezier van.
Maar wat is het spel nu eigenlijk nog echt? Boeiend zijn om naar te kijken, vind ik vooral en dat zijn Karim en Gerard, en zeker tov van dat stel lamzakken waarmee ze nog over zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Geer wel een aardige gozer, maar een absolute nono op gebied van het spel. Karim vind ik een inhoudsloze meeloper.
Ik vind Jo leuk.. Een flat character, erg voorspelbaar, maar desondanks leuk. Pittig wijfie met ook wat onhebbelijkheden, maar goudeerlijk. Gewoon heel wysiwygquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik had gehoord dat iemand hier zei dat ze 15 kilo was aangekomen daar.. klopt dat? iemand?
en met je eens pearl, ik vind haar karakter ook niet erg prettig, maar de strijd is tussen de meest onprettige karakters geloof ik lol (wat de dames betreft)
is beter dan gezever van een verlepte lesbo toch?quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
is beter dan gezever van een verlepte lesbo toch?
en daarom kijk ik nogquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ik wist niet dat er lesbo's in het huis zatenquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
is beter dan gezever van een verlepte lesbo toch?
helpt toch nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie genoeg fouten, de bench als strafplek e.d. laat maar!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er lesbo's in het huis zaten
Ja, de bench gaat hij zo als een strafplek zien niet als zijn slaapplek.quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie genoeg fouten, de bench als strafplek e.d. laat maar!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er lesbo's in het huis zaten
daarom gun ik hun ook de finale en Karim de winst.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Candyfreak het volgende:
flip gebruikt die botoxhoer om naar de finale te komen en trapt haar dan de goot in waar ze hoort.....quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef daana40 het volgende:
[..]
daarom gun ik hun ook de finale en Karim de winst.
Phillip mag er van mij donderdag ook uit, met die zogenaamde mooi oogjes.
Phillips is gewoon een loops hondje die bij Segredo in de bench kan gaan zitten.
hij word door Joana hetzelfde behandeld als Segredo door Sharon.
Phillip ziet er ook constant uit of hij stoned is.
Mo???? Ik dacht dat ik me de laatste weken aangaande mijn mening over Mo wel voldoende had geprofileerd..quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ff serieus, jij valt echt op die lege doppies zoals mo en jo?
wie zijn nou die 2 lelijke wijven op je avatar dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mo???? Ik dacht dat ik me de laatste weken aangaande mijn mening over Mo wel voldoende had geprofileerd..
Jo vind ik leuk, ze is zeker niet middle of the road, daar houd ik wel van
Welterustenquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen, alemaal slaap lekker voor straks!
slaap lekker chanelquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen, allemaal slaap lekker voor straks!
truste nr5quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er vantussen, alemaal slaap lekker voor straks!
moest hard lachen, toen ze zijn ochtendjas opeiste en hij zei: Bel mijn vader, die geeft je 20 euro dan kan je hem bij de Hema kopen,quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
flip gebruikt die botoxhoer om naar de finale te komen en trapt haar dan de goot in waar ze hoort.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |