quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou toch eens op met je negatieve gezwamquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Dakotamu het volgende:
lekker over je zere hoef zeiken, lekker belangrijk
Dat laatste is niet echt iets nieuws natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is lekker weer, pasen en er gebeurd niks.
zodra ik iets positiefs zie of hoor ga ik over op positiefquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hou toch eens op met je negatieve gezwam
quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vielen bij mij hier spontaan uit, storing????quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Flashbox het volgende:
Nou streams kunnen uit gebeurd toch niks meer.
Ik kijk al een week (bijna) niet meerquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Flashbox het volgende:
helemaal mee eens, dat Flip en Joanna gedoe, is zo uitgekauwd, daar lusten zelf de honden geen brood van.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Jaaa ben er nu alweer zat van laat Geer en Karim maar zien!!!
Ik kijk nu PRdV en lees af en toe hier mee of er wat loos isquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dat Flip en Joanna gedoe, is zo uitgekauwd, daar lusten zelf de honden geen brood van.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
i'm confusedquote:[..]
hou toch eens op met je negatieve gezwam
Ja ben er klaar meequote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dat Flip en Joanna gedoe, is zo uitgekauwd, daar lusten zelf de honden geen brood van.
Ik luister House Top 1000 en lees hierquote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk nu PRdV en lees af en toe hier mee of er wat loos is
ik denk een sanctie die wij niet mogen horen omdat Jo weer zich verluldequote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef danilel het volgende:
Karim was net in de kvdw.
hij meld net dat ze allemaal samen naar de kvdw moeten gaan
zal wel over het gene gaan waarom de sl er net op moest bij de heren
nee hoor, blijkbaar alleen die van jou.. Jij mag negatief doen, maar je reageert geirriteerd als iemand anders het doet.. beetje jammerquote:
Haha, ik dus ook. Is Peter R. toch spannender;-)quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk nu PRdV en lees af en toe hier mee of er wat loos is
Die Mo doet toch nooit iets in het huishouden, heeft haar personeelquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Meent Gerard dit nu? Zo hard dissed hij Mo nu als het waar is.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nee hoor, blijkbaar alleen die van jou.. Jij mag negatief doen, maar je reageert geirriteerd als iemand anders het doet.. beetje jammer
En zeker ook weer op die zinken plaat zonder iets er op?quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
En arme Sec hoort en ziet iedereen en zit in zijn bench.
k snap ook niet waarom hij er nu weer in is gestoptquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
En arme Sec hoort en ziet iedereen en zit in zijn bench.
De streamers haken ook al afquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef shomila het volgende:
Moeten ze allemaal kvdw ze krijgen te horen dat het programma stopt.
surequote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
totaal verkeerde conclusie, ga lekker door.
Dat kan ik niet zien.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En zeker ook weer op die zinken plaat zonder iets er op?
voordat hij de bench in ging wilde hij net gaan slapen vandaar ==> benchquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
k snap ook niet waarom hij er nu weer in is gestopt
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef shomila het volgende:
Ze mogen de 100000 euro verdelen maar Mo krijgt niks want die wil naar huis.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef shomila het volgende:
Streamlock ze gaan naar de kvdw ze mogen een half uurtje op fok meelezen.
ja mee eens.quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze streamlock trouwens leuker dan die ander
Wat zei hij??quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Urb het volgende:
Meent Gerard dit nu? Zo hard dissed hij Mo nu als het waar is.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en ik vond je nog wel zo leuk tot nu toe
anyway, on topic:fijn kijken naar de telefoon op tv
quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
En even een kanttekening van mij, ik vind dat er een groot verschil zit tussen ongenoegen/kritisch zijn en ongenuanceerd de meest rottige shit uit je stortkoker laten komen..
volgens mij is dat echter afhankelijk van 'het eens of oneens zijn met degene die een bericht plaatst' of er een reactie op komt of nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
En even een kanttekening van mij, ik vind dat er een groot verschil zit tussen ongenoegen/kritisch zijn en ongenuanceerd de meest rottige shit uit je stortkoker laten komen..
Een RLS die zichzelf na 10 weken nog moet uitvindenquote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Waar ben ik nu precies naar aan het kijken?
Goed gesprokenquote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een RLS die zichzelf na 10 weken nog moet uitvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |