Feyenoord en ADO zullen een bloemetje sturen naar Willem 2quote:
Moet Willem II niet instorten. Daar hebben ze namelijk een 12+ voor...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal het dan toch nog mogelijk zijn voor ADO![]()
![]()
Gelijkspel of verlies is genoeg
![]()
Hoezo Feyenoord?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord en ADO zullen een bloemetje sturen naar Willem 2
Plus dan heeft Groningen hopelijk nog ergens voor te spelen op de laatste speeldag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef Jovatov het volgende:
Stel dat het zo blijft en Groningen wint morgen van NEC wordt de strijd om plek vier echt belachelijk spannend
AZ 56
Roda 54 (beter doelsaldo dan ADO)
Ado 54
Groningen 53
Nee al wint Willem 2 hebben ze nog 5 punten in 2 in te halen op Vvv, onderin is het wel gespeeld. Boven is het met deze stand des te spijtiger dat Twente de overwinning zo onterecht behaalde gister tege nAdo.quote:
Als Willem II wint staan ze twee punten achter op VVV en die moet vanavond nog wel tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al wint Willem 2 hebben ze nog 5 punten in 2 in te halen op Vvv, onderin is het wel gespeeld. Boven is het met deze stand des te spijtiger dat Twente de overwinning zo onterecht behaalde gister tege nAdo.
Oh ok ik keek naar de Eredivisie live teletekst stand en normaal heeft deze een live update.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als Willem II wint staan ze twee punten achter op VVV en die moet vanavond nog wel tegen Heerenveen.
Precies. Als Willem II wint is het onderin dus nog heel spannend, want VVV wint niet zomaar van Heerenveen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als Willem II wint staan ze twee punten achter op VVV en die moet vanavond nog wel tegen Heerenveen.
Klopt, en om plekkie acht is het ook reuzespannendquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies. Als Willem II wint is het onderin dus nog heel spannend, want VVV wint niet zomaar van Heerenveen.
Ik dacht verkeerd, sorry my badquote:
Nu je het zegt. HIj noemde Willem II bij SV een parodie op een voetbalclub. Zou mooit zijn als ze vanavond winnen.quote:
Oh zei ie dat, das nog hilarischer van die stijve horkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Willem II is een parodie op voetbal"
Echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt. HIj noemde Willem II bij SV een parodie op een voetbalclub. Zou mooit zijn als ze vanavond winnen.
Verbeek is een mongool, prima dat ie sportief te kakken word gezetquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt?Wel zowaar een trainer die uit durft te spreken iig
Dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verbeek is een mongool, prima dat ie sportief te kakken word gezet
Had hij ongelijk dan, of wil jij beweren dat het spel van Willem II ook maar iets met voetbal te maken had de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
en die verbeek, was een mooi moment toen ie dat zei
en nu verliezen
http://www.goal.com/nl/ne(...)t-uit-naar-willem-iiquote:Verbeek haalt uit naar Willem II
GertJan Verbeek kan weer beschikken over Stijn Schaars tegen Willem II, een ploeg die kwetsbaar en labiel is volgens de AZ-trainer. AZ mist Niklas Moisander.
"Als we met de juiste instelling spelen, mag Willem II geen probleem zijn", kijkt Verbeek vooruit naar het duel van zaterdag op de persconferentie voorafgaand aan het duel van zondag. "Heracles en Feyenoord dachten er anders over en kwamen daardoor snel op achterstand. Uiteindelijk zetten ze dat wel weer simpel recht. Dat zegt ook wel wat over Willem II."
Ik ga het niet mooier maken dan het is: Willem II is geen goede ploeg. Als je met 2-6 en 6-1 op je donder krijgt, zegt dat genoeg. Willem II is een kwetsbaar en labiel team dat bij een vroege achterstand de koppies laat hangen."
Nooit trainer van Willem II
"Het is aan ons om kordaat en agressief te spelen zodat de kansen vanzelf komen. Of Willem II door de recente uitslagen juist verdedigend gaan spelen? Dat weet ik niet. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. Dat mag je best opschrijven. De wijze waarop die club met mensen omgaat vind ik niet netjes.
"Stijn Schaars keert weer terug in de ploeg, waardoor Nick Viergever op de plaats van Niklas komt te spelen. Dat is het voordeel van multifunctionele spelers. Ondanks de aanwezigheid van de fitte Ragnar Klavan start Simon Poulsen zaterdag als linksback. Naast Klavan en Schaars is ook Johann Berg Gudmundsson weer wedstrijdfit. Joey Didulica (nek), Maarten Martens (scheen) en Ramon (niet wedstrijdfit) zijn nog geblesseerd."
Het feit dat ie het zegt (al dan niet terecht) en dan nu verliestquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
Had hij ongelijk dan, of wil jij beweren dat het spel van Willem II ook maar iets met voetbal te maken had de afgelopen weken.
In principe niet, maar het is nooit zo verstandig om zoiets op voorhand te roepen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
Had hij ongelijk dan, of wil jij beweren dat het spel van Willem II ook maar iets met voetbal te maken had de afgelopen weken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef Merkie het volgende:
Het Andries Jonker-effect treedt nu ook al op bij Willem II.
Ik hoop dat ie de klasse heeft om niet verbaal terug te slaan, maar alleen maar verwijst naar het resultaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:37 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk zegt die trainer van Willem II er nog iets over in de persconferentie. Kun je lachen.
Helaas voor Willem 2 is gebleken dat het Jonker effect maar 1 week stand houdtquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef Merkie het volgende:
Het Andries Jonker-effect treedt nu ook al op bij Willem II.
Het heeft zo'n 30 wedstrijd geduurd dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas voor Willem 2 is gebleken dat het Jonker effect maar 1 week stand houdt
Scheer je weg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Het heeft zo'n 30 wedstrijd geduurd dit seizoen.
quote:Een gevoel voor humor kan de supporters van het noodlijdende Willem II niet worden ontzegd. De Tilburgers kregen zaterdagavond bezoek van het AZ van trainer Gertjan Verbeek. Die zei deze week in de media dat hij vond dat Willem II een kwetsbaar en labiel team was. De Alkmaarders bleken in Tilburg echter niet opgewassen tegen de 'labiele' hekkensluiter. Bij een 2-1 tussenstand kreeg AZ-verdediger Moreno een rode kaart na een aanslag op Evgeniy Levchenko. Het publiek zong vervolgens spottend: "Gertjan, neem je rotzooi mee".
Volgens mij zongen ze ook al "Frankie, neem je rotzooi mee", toen ze de 1-0 scoorden tegen Ajax.quote:
Over wie heb je het, toch niet de supporters van Willem 2 mag ik hopen? Als een trainer dan een andere ploeg zoiets over je club zegt en je houdt het zo beschaafd wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Temlin het volgende:
Kansloos laatste staan met 93 goals tegen en dan zulke uitspraken doen. Dan ben je ook zielig.
Ja dat wel, maar mwa ach leuke speler het is hem geguntquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Maakte hij er vorig jaar ook al 22?
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had. Blijkbaar willen ze niet horen dat iemand eens de waarheid over het team zegt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over wie heb je het, toch niet de supporters van Willem 2 mag ik hopen? Als een trainer dan een andere ploeg zoiets over je club zegt en je houdt het zo beschaafd wat is het probleem dan?
Ok als dat je mening is dan is dat zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had.
Begrijpelijke reactie van de Willem II-supporters. Ben benieuwd of Gert-Jan dit ook als een grote jongen kan accepteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had. Blijkbaar willen ze niet horen dat iemand eens de waarheid over het team zegt.
Zulke dingen zeg je gewoon niet. Onbeschoft weet je. Dit maakt het trouwens nog kutter voor Adoquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had. Blijkbaar willen ze niet horen dat iemand eens de waarheid over het team zegt.
Ik ben de komende twee wedstrjiden voor ADO. Ik wens dat Matthijs van een kale reis thuiskomt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
Matthijs zal blij zijn met roda's doelsaldo
Typisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Assaidi Heerenveen is geschorst tegen Ajax
Hun (matige) seizoen is toch wel over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Assaidi Heerenveen is geschorst tegen Ajax
Jazeker!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er gewoon weer bij hoor.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zegt idd veel over de concurrenten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat Willem 2 nog steeds kans heeft om erin te blijven
Idd jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Ah leuk manquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Waar bij ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi man, gaan ze er volgende week extra hard werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Heerenveen faalt ook hard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Einthovuh het volgende:
Haha en dan falen tegen Stuhr-Ellegaard
Vvv mist zoveel kansen dat je straks de 2-0 van Heerenveen gaat meemaken dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha ik ga even streampje zoeken. Ben wel benieuwd nu
Ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer, had Assaïdi graag tegen Ajax gezien...²
Ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer, had Assaïdi graag tegen Ajax gezien...²
Zegt meer over jouw gevoel voor humor denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Temlin het volgende:
Kansloos laatste staan met 93 goals tegen en dan zulke uitspraken doen. Dan ben je ook zielig.
Nee dat is hij niet, normaal staat hij zelfs stijf op de flank.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Narsing is trouwens even ego als Hamlap.
Nopequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
strafschop Heerenveen
Edit: nou nou Nijhuis zelden vertoont
Strafschop gegeven > na ophef opheldering bij grensrechter => deze geeft aan dat Assaïdi eerst hands maakte => Nijhuis geeft een vrijetrap voor Vvvquote:
Mocro van VVV kreeg wel geel, dat moet dan weer worden teruggenomen toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strafschop gegeven > na ophef opheldering bij grensrechter => deze geeft aan dat Assaïdi eerst hands maakte.
Veranderd in geel voor het vragen van een kaartquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mocro van VVV kreeg wel geel, dat moet dan weer worden teruggenomen toch?
volgende week dan maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie goal hoor, weer een omhaal ..
Heerenveen moet wel winnen.
Dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Willem 2 moet nu gelijk spelen tegen Twente gaat nooit gebeuren.
(hoop er wel op)
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Willem II gaat gewoon winnen van Twente
Kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgende week gaatie weer scoren hoor
Morgen 4 punten pakken en we zijn de nieuwe koploper.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de NOS zeiden ze: Wordt Ajax de nieuwe koploper tegen Excelsior??
Okéé.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dat Willem 2 een matige ploeg is.
"De nederlagen die Willem II de laatste weken heeft geleden, zeggen genoeg. Het is geen goede ploeg, verwijst AZ-trainer Gertjan Verbeek naar de duels tegen Heracles Almelo (2-6) en Feyenoord (6-1) die de tricolores dik verloren. Of Willem II verdedigender zal gaan spelen? Ik heb geen idee. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. De manier waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjes.quote:
En wat als Psv er 3 pakt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen 4 punten pakken en we zijn de nieuwe koploper.
Lekker voor 'mquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
"De nederlagen die Willem II de laatste weken heeft geleden, zeggen genoeg. Het is geen goede ploeg, verwijst AZ-trainer Gertjan Verbeek naar de duels tegen Heracles Almelo (2-6) en Feyenoord (6-1) die de tricolores dik verloren. Of Willem II verdedigender zal gaan spelen? Ik heb geen idee. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. De manier waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjes.
Ik snap je, maar op een 1 of andere manier heeft a4l bijna altijd gelijkquote:
A4L = Baas ...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap je, maar op een 1 of andere manier heeft a4l bijna altijd gelijk
kutquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neequote:
WEER GEEN DERDE STER, oh wachtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kut
WEG KAMPIOENSCHAPALLES WEGGGG
Dit jaar toch wel hoop ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
WEER GEEN DERDE STER, oh wacht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
let maar opquote:
In andere woorden dat gevoel heb jij iedere week bij een wedstrijd van Ajax?quote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef Temlin het volgende:
Ik moet nog maar zien of Ajax morgen wel wint.
Dat staat hier nog maar 100x in het topic hoorquote:
Dus? Ik ga even alle pagina's doorlezen in ieder topic waarin ik iets post, heb wel wat beters te doen..quote:Op zondag 24 april 2011 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat staat hier nog maar 100x in het topic hoor
http://lmgtfy.com/?q=uitspraken+verbeek+over+willem+2quote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Ik ga even alle pagina's doorlezen in ieder topic waarin ik iets post, heb wel wat beters te doen..
Ik hou me hart al vast..quote:
Haha bedankt. Of het verstandig is van Verbeek is de vraag, dat is achteraf wel gebleken ook. Al moet ik Verbeek wel een beetje gelijk geven want Willem 2 heeft ook echt een baggerteam, Dat AZ er vervolgens van verliest is deste schandaliger.quote:Op zondag 24 april 2011 13:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=uitspraken+verbeek+over+willem+2
Leuk dat je komt meepraten met de topper van deze middag!quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef dockx het volgende:
Hoi, ik kom meepraten met de topper van deze middag..
quote:Op zondag 24 april 2011 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat je komt meepraten met de topper van deze middag!
Toivonen nog geblesseerd?quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Labyad, Manolev en Bakkal.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Maza, Berg, Toivonen, Koevermans, Wuytens en Tamata.
Ik zet 2 tv's naast elkaar voor Ajax - Excelsior & Feyenoord - PSVquote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Swomp het volgende:
spanning stijgt
over een half uurtje naar bezoek![]()
Dus neem me radio maar mee
Volg je Ajax nog?quote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zet 2 tv's naast elkaar voor Ajax - Excelsior & Feyenoord - PSV
2010 belde.. ze willen hun grap terugquote:
Ik begin een beetje medelijden met die vrouw van Rutten te krijgen.. kan je nagaan sta je in de winkel: Wil je vanavond biefstuk of kip? Nouja kip is wel lekker maar je moet toch altijd uitkijken of je het wel goed bakt, je weet maar nooit.. je loopt van alles op. Maar bak je de biefstuk te hard tja dan is de smaak wel er wel af dus je weet maar nooit begrijp je, lastig is dat, ze zijn beide vers maar we moeten er voorzichtig mee omgaan om er alles uit te halen wat erin zit.quote:
Het is niet meer zo leuk man, je hebt al toegegeven dat je eigenlijk altijd voor Barcelona bent geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 14:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2010 belde.. ze willen hun grap terug
Totdat ze uit de CL liggen?quote:Op zondag 24 april 2011 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk man, je hebt al toegegeven dat je eigenlijk altijd voor Barcelona bent geweest.
Mag je niet meer voor 2 clubs zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk man, je hebt al toegegeven dat je eigenlijk altijd voor Barcelona bent geweest.
Je bent echt zo voorspelbaar héquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 14:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ben beneden voetbal kijken, tot ziens mijn vrienden.Laten we hopen op een mooie middag
voor psv voetbal
Wat is daar mooi aan?quote:Op zondag 24 april 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als PSV wint?
Wat pas mooi zou zijn; Ajax - Twente, wie wint is kampioen.quote:
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat pas mooi zou zijn; Ajax - Twente, wie wint is kampioen.
Zou wel kut zijn als Twente kampioen wordt in de ArenAquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat Twente is dan ga ik dat heel mooi vinden jaquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar wil ik nog even niet aan denken.quote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als Twente kampioen wordt in de ArenA
Liever die Duiters dan de kut-boerenquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als Twente kampioen wordt in de ArenA
Ik kijk beide wedstrijdenquote:Op zondag 24 april 2011 14:43 schreef TheDutchguy het volgende:
Zijn er nog veel mensen hier die Ajax kijken?
Wou het net zeggen idd, speelt weer sterkquote:Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Boilesen is 3 klassen beter dan Blind.²
True, truequote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
Vroege goal voor Ajax is altijd goed!
Jij denkt, kom ik trap even een open deur in.quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
Vroege goal voor Ajax is altijd goed!
Jammer dat die van Wijnaldum wel in ging hequote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer dat die van Fernandez er niet in ging.
Neehoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat die van Wijnaldum wel in ging he
Hoge moeilijkheids graad jaquote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Wijnaldum is wel goed bezig dan. Mooi doelpunt?
In balbezit is het nog niet top, maar zijn looplijnen zijn fantatisch voor het team.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In balbezit is het nog niet top, maar zijn looplijnen zijn fantatisch voor het team.²
Weer balverlies Hamdaouiquote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In balbezit is het nog niet top, maar zijn looplijnen zijn fantatisch voor het team.²
Vorige week zat je ook al de hele tijd over die looplijnen te janken, toen liep ie vanaf de 16 helemaal buitenom de bal gewoon buiten. Daar zei je helaas niks over.quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vandaag ook een paar keerquote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorige week zat je ook al de hele tijd over die looplijnen te janken, toen liep ie vanaf de 16 helemaal buitenom de bal gewoon buiten. Daar zei je helaas niks over.
Hij loopt wel te veel met de bal.quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef AppleBite het volgende:
Anita doet het op het middenveld veel beter dan op de linksback positie
Hij is 19quote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef Ohjaajoh het volgende:
Die Ebicilio is ook waardeloos. Waarom zijn zulke spelers prof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |