Scheer je weg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Het heeft zo'n 30 wedstrijd geduurd dit seizoen.
quote:Een gevoel voor humor kan de supporters van het noodlijdende Willem II niet worden ontzegd. De Tilburgers kregen zaterdagavond bezoek van het AZ van trainer Gertjan Verbeek. Die zei deze week in de media dat hij vond dat Willem II een kwetsbaar en labiel team was. De Alkmaarders bleken in Tilburg echter niet opgewassen tegen de 'labiele' hekkensluiter. Bij een 2-1 tussenstand kreeg AZ-verdediger Moreno een rode kaart na een aanslag op Evgeniy Levchenko. Het publiek zong vervolgens spottend: "Gertjan, neem je rotzooi mee".
Volgens mij zongen ze ook al "Frankie, neem je rotzooi mee", toen ze de 1-0 scoorden tegen Ajax.quote:
Over wie heb je het, toch niet de supporters van Willem 2 mag ik hopen? Als een trainer dan een andere ploeg zoiets over je club zegt en je houdt het zo beschaafd wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Temlin het volgende:
Kansloos laatste staan met 93 goals tegen en dan zulke uitspraken doen. Dan ben je ook zielig.
Ja dat wel, maar mwa ach leuke speler het is hem geguntquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Maakte hij er vorig jaar ook al 22?
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had. Blijkbaar willen ze niet horen dat iemand eens de waarheid over het team zegt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over wie heb je het, toch niet de supporters van Willem 2 mag ik hopen? Als een trainer dan een andere ploeg zoiets over je club zegt en je houdt het zo beschaafd wat is het probleem dan?
Ok als dat je mening is dan is dat zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had.
Begrijpelijke reactie van de Willem II-supporters. Ben benieuwd of Gert-Jan dit ook als een grote jongen kan accepteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had. Blijkbaar willen ze niet horen dat iemand eens de waarheid over het team zegt.
Zulke dingen zeg je gewoon niet. Onbeschoft weet je. Dit maakt het trouwens nog kutter voor Adoquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
Omdat ze nu net doen of Gert-Jan ongelijk had. Blijkbaar willen ze niet horen dat iemand eens de waarheid over het team zegt.
Ik ben de komende twee wedstrjiden voor ADO. Ik wens dat Matthijs van een kale reis thuiskomt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
Matthijs zal blij zijn met roda's doelsaldo
Typisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Assaidi Heerenveen is geschorst tegen Ajax
Hun (matige) seizoen is toch wel over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Assaidi Heerenveen is geschorst tegen Ajax
Jazeker!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er gewoon weer bij hoor.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zegt idd veel over de concurrenten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat Willem 2 nog steeds kans heeft om erin te blijven
Idd jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Ah leuk manquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Waar bij ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi man, gaan ze er volgende week extra hard werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef S0nic het volgende:
Heerenveen faalt ook hard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Einthovuh het volgende:
Haha en dan falen tegen Stuhr-Ellegaard
Vvv mist zoveel kansen dat je straks de 2-0 van Heerenveen gaat meemaken dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha ik ga even streampje zoeken. Ben wel benieuwd nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |