Nu je het zegt. HIj noemde Willem II bij SV een parodie op een voetbalclub. Zou mooit zijn als ze vanavond winnen.quote:
Oh zei ie dat, das nog hilarischer van die stijve horkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Willem II is een parodie op voetbal"
Echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt. HIj noemde Willem II bij SV een parodie op een voetbalclub. Zou mooit zijn als ze vanavond winnen.
Verbeek is een mongool, prima dat ie sportief te kakken word gezetquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt?Wel zowaar een trainer die uit durft te spreken iig
Dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verbeek is een mongool, prima dat ie sportief te kakken word gezet
Had hij ongelijk dan, of wil jij beweren dat het spel van Willem II ook maar iets met voetbal te maken had de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
en die verbeek, was een mooi moment toen ie dat zei
en nu verliezen
http://www.goal.com/nl/ne(...)t-uit-naar-willem-iiquote:Verbeek haalt uit naar Willem II
GertJan Verbeek kan weer beschikken over Stijn Schaars tegen Willem II, een ploeg die kwetsbaar en labiel is volgens de AZ-trainer. AZ mist Niklas Moisander.
"Als we met de juiste instelling spelen, mag Willem II geen probleem zijn", kijkt Verbeek vooruit naar het duel van zaterdag op de persconferentie voorafgaand aan het duel van zondag. "Heracles en Feyenoord dachten er anders over en kwamen daardoor snel op achterstand. Uiteindelijk zetten ze dat wel weer simpel recht. Dat zegt ook wel wat over Willem II."
Ik ga het niet mooier maken dan het is: Willem II is geen goede ploeg. Als je met 2-6 en 6-1 op je donder krijgt, zegt dat genoeg. Willem II is een kwetsbaar en labiel team dat bij een vroege achterstand de koppies laat hangen."
Nooit trainer van Willem II
"Het is aan ons om kordaat en agressief te spelen zodat de kansen vanzelf komen. Of Willem II door de recente uitslagen juist verdedigend gaan spelen? Dat weet ik niet. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. Dat mag je best opschrijven. De wijze waarop die club met mensen omgaat vind ik niet netjes.
"Stijn Schaars keert weer terug in de ploeg, waardoor Nick Viergever op de plaats van Niklas komt te spelen. Dat is het voordeel van multifunctionele spelers. Ondanks de aanwezigheid van de fitte Ragnar Klavan start Simon Poulsen zaterdag als linksback. Naast Klavan en Schaars is ook Johann Berg Gudmundsson weer wedstrijdfit. Joey Didulica (nek), Maarten Martens (scheen) en Ramon (niet wedstrijdfit) zijn nog geblesseerd."
Het feit dat ie het zegt (al dan niet terecht) en dan nu verliestquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
Had hij ongelijk dan, of wil jij beweren dat het spel van Willem II ook maar iets met voetbal te maken had de afgelopen weken.
In principe niet, maar het is nooit zo verstandig om zoiets op voorhand te roepen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
Had hij ongelijk dan, of wil jij beweren dat het spel van Willem II ook maar iets met voetbal te maken had de afgelopen weken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef Merkie het volgende:
Het Andries Jonker-effect treedt nu ook al op bij Willem II.
Ik hoop dat ie de klasse heeft om niet verbaal terug te slaan, maar alleen maar verwijst naar het resultaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:37 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk zegt die trainer van Willem II er nog iets over in de persconferentie. Kun je lachen.
Helaas voor Willem 2 is gebleken dat het Jonker effect maar 1 week stand houdtquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef Merkie het volgende:
Het Andries Jonker-effect treedt nu ook al op bij Willem II.
Het heeft zo'n 30 wedstrijd geduurd dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas voor Willem 2 is gebleken dat het Jonker effect maar 1 week stand houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |