quote:Op zondag 24 april 2011 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat je komt meepraten met de topper van deze middag!
Toivonen nog geblesseerd?quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Labyad, Manolev en Bakkal.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Maza, Berg, Toivonen, Koevermans, Wuytens en Tamata.
Ik zet 2 tv's naast elkaar voor Ajax - Excelsior & Feyenoord - PSVquote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Swomp het volgende:
spanning stijgt
over een half uurtje naar bezoek![]()
Dus neem me radio maar mee
Volg je Ajax nog?quote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zet 2 tv's naast elkaar voor Ajax - Excelsior & Feyenoord - PSV
2010 belde.. ze willen hun grap terugquote:
Ik begin een beetje medelijden met die vrouw van Rutten te krijgen.. kan je nagaan sta je in de winkel: Wil je vanavond biefstuk of kip? Nouja kip is wel lekker maar je moet toch altijd uitkijken of je het wel goed bakt, je weet maar nooit.. je loopt van alles op. Maar bak je de biefstuk te hard tja dan is de smaak wel er wel af dus je weet maar nooit begrijp je, lastig is dat, ze zijn beide vers maar we moeten er voorzichtig mee omgaan om er alles uit te halen wat erin zit.quote:
Het is niet meer zo leuk man, je hebt al toegegeven dat je eigenlijk altijd voor Barcelona bent geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 14:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2010 belde.. ze willen hun grap terug
Totdat ze uit de CL liggen?quote:Op zondag 24 april 2011 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk man, je hebt al toegegeven dat je eigenlijk altijd voor Barcelona bent geweest.
Mag je niet meer voor 2 clubs zijn?quote:Op zondag 24 april 2011 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk man, je hebt al toegegeven dat je eigenlijk altijd voor Barcelona bent geweest.
Je bent echt zo voorspelbaar héquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 14:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ben beneden voetbal kijken, tot ziens mijn vrienden.Laten we hopen op een mooie middag
voor psv voetbal
Wat is daar mooi aan?quote:Op zondag 24 april 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als PSV wint?
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat pas mooi zou zijn; Ajax - Twente, wie wint is kampioen.
Zou wel kut zijn als Twente kampioen wordt in de ArenAquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat Twente is dan ga ik dat heel mooi vinden jaquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar wil ik nog even niet aan denken.quote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als Twente kampioen wordt in de ArenA
Liever die Duiters dan de kut-boerenquote:Op zondag 24 april 2011 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn als Twente kampioen wordt in de ArenA
Ik kijk beide wedstrijdenquote:Op zondag 24 april 2011 14:43 schreef TheDutchguy het volgende:
Zijn er nog veel mensen hier die Ajax kijken?
Wou het net zeggen idd, speelt weer sterkquote:Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Boilesen is 3 klassen beter dan Blind.˛
True, truequote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
Vroege goal voor Ajax is altijd goed!
Jij denkt, kom ik trap even een open deur in.quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
Vroege goal voor Ajax is altijd goed!
Jammer dat die van Wijnaldum wel in ging hequote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer dat die van Fernandez er niet in ging.
Neehoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat die van Wijnaldum wel in ging he
Hoge moeilijkheids graad jaquote:Op zondag 24 april 2011 15:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Wijnaldum is wel goed bezig dan. Mooi doelpunt?
In balbezit is het nog niet top, maar zijn looplijnen zijn fantatisch voor het team.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In balbezit is het nog niet top, maar zijn looplijnen zijn fantatisch voor het team.˛
Weer balverlies Hamdaouiquote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In balbezit is het nog niet top, maar zijn looplijnen zijn fantatisch voor het team.˛
Vorige week zat je ook al de hele tijd over die looplijnen te janken, toen liep ie vanaf de 16 helemaal buitenom de bal gewoon buiten. Daar zei je helaas niks over.quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vandaag ook een paar keerquote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorige week zat je ook al de hele tijd over die looplijnen te janken, toen liep ie vanaf de 16 helemaal buitenom de bal gewoon buiten. Daar zei je helaas niks over.
Hij loopt wel te veel met de bal.quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef AppleBite het volgende:
Anita doet het op het middenveld veel beter dan op de linksback positie
Hij is 19quote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef Ohjaajoh het volgende:
Die Ebicilio is ook waardeloos. Waarom zijn zulke spelers prof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |