Morgen 4 punten pakken en we zijn de nieuwe koploper.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de NOS zeiden ze: Wordt Ajax de nieuwe koploper tegen Excelsior??
Okéé.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dat Willem 2 een matige ploeg is.
"De nederlagen die Willem II de laatste weken heeft geleden, zeggen genoeg. Het is geen goede ploeg, verwijst AZ-trainer Gertjan Verbeek naar de duels tegen Heracles Almelo (2-6) en Feyenoord (6-1) die de tricolores dik verloren. Of Willem II verdedigender zal gaan spelen? Ik heb geen idee. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. De manier waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjes.quote:
En wat als Psv er 3 pakt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen 4 punten pakken en we zijn de nieuwe koploper.
Lekker voor 'mquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
"De nederlagen die Willem II de laatste weken heeft geleden, zeggen genoeg. Het is geen goede ploeg, verwijst AZ-trainer Gertjan Verbeek naar de duels tegen Heracles Almelo (2-6) en Feyenoord (6-1) die de tricolores dik verloren. Of Willem II verdedigender zal gaan spelen? Ik heb geen idee. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. De manier waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjes.
Ik snap je, maar op een 1 of andere manier heeft a4l bijna altijd gelijkquote:
A4L = Baas ...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap je, maar op een 1 of andere manier heeft a4l bijna altijd gelijk
kutquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neequote:
WEER GEEN DERDE STER, oh wachtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kut
WEG KAMPIOENSCHAPALLES WEGGGG
Dit jaar toch wel hoop ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
WEER GEEN DERDE STER, oh wacht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
let maar opquote:
In andere woorden dat gevoel heb jij iedere week bij een wedstrijd van Ajax?quote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef Temlin het volgende:
Ik moet nog maar zien of Ajax morgen wel wint.
quote:
Dat staat hier nog maar 100x in het topic hoorquote:
Dus? Ik ga even alle pagina's doorlezen in ieder topic waarin ik iets post, heb wel wat beters te doen..quote:Op zondag 24 april 2011 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat staat hier nog maar 100x in het topic hoor
http://lmgtfy.com/?q=uitspraken+verbeek+over+willem+2quote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Ik ga even alle pagina's doorlezen in ieder topic waarin ik iets post, heb wel wat beters te doen..
Ik hou me hart al vast..quote:
Haha bedankt. Of het verstandig is van Verbeek is de vraag, dat is achteraf wel gebleken ook. Al moet ik Verbeek wel een beetje gelijk geven want Willem 2 heeft ook echt een baggerteam, Dat AZ er vervolgens van verliest is deste schandaliger.quote:Op zondag 24 april 2011 13:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=uitspraken+verbeek+over+willem+2
Leuk dat je komt meepraten met de topper van deze middag!quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef dockx het volgende:
Hoi, ik kom meepraten met de topper van deze middag..
quote:Op zondag 24 april 2011 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat je komt meepraten met de topper van deze middag!
Toivonen nog geblesseerd?quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Labyad, Manolev en Bakkal.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Maza, Berg, Toivonen, Koevermans, Wuytens en Tamata.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |