quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Willem II gaat gewoon winnen van Twente
Kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgende week gaatie weer scoren hoor
Morgen 4 punten pakken en we zijn de nieuwe koploper.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij de NOS zeiden ze: Wordt Ajax de nieuwe koploper tegen Excelsior??
Okéé.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Dat Willem 2 een matige ploeg is.
"De nederlagen die Willem II de laatste weken heeft geleden, zeggen genoeg. Het is geen goede ploeg, verwijst AZ-trainer Gertjan Verbeek naar de duels tegen Heracles Almelo (2-6) en Feyenoord (6-1) die de tricolores dik verloren. Of Willem II verdedigender zal gaan spelen? Ik heb geen idee. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. De manier waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjes.quote:
En wat als Psv er 3 pakt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen 4 punten pakken en we zijn de nieuwe koploper.
Lekker voor 'mquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
"De nederlagen die Willem II de laatste weken heeft geleden, zeggen genoeg. Het is geen goede ploeg, verwijst AZ-trainer Gertjan Verbeek naar de duels tegen Heracles Almelo (2-6) en Feyenoord (6-1) die de tricolores dik verloren. Of Willem II verdedigender zal gaan spelen? Ik heb geen idee. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. De manier waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjes.
Ik snap je, maar op een 1 of andere manier heeft a4l bijna altijd gelijkquote:
A4L = Baas ...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap je, maar op een 1 of andere manier heeft a4l bijna altijd gelijk
kutquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neequote:
WEER GEEN DERDE STER, oh wachtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kut
WEG KAMPIOENSCHAPALLES WEGGGG
Dit jaar toch wel hoop ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
WEER GEEN DERDE STER, oh wacht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
let maar opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |