Mo heeft drinken gehaald, zodat ze zo weer kan plassenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer plassen? er is nog geen kwartier voorbij
Je maakt de hond nog wakker ermeequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
Heb even een cap van het meest spannende moment van vanavond gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat vindt hij er dan van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en dat gerard eens tegen sharon zei wat hij ervan vindt, en niet alleen tegen karimoorlog in huis lol
Geniet er vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!
Ga nog even van buiten genieten met 17,5 graden![]()
Roseetje erbij
Stonde deze week een mailtje van iemand op de COS:quote:
Ik heb ze ook gemaild, dat ik Segredo ook wel zou willen hebben en kreeg vanavond antwoord:quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef Verity het volgende:
Net een mail ontvangen van Dutch Puppy:
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw mail aan de Dutchypuppy Foundation. Het spijt ons te lezen dat u moeite heeft met de situatie van Segredo in het Secret Story-huis.
Hierover kunnen wij zeggen dat iedereen het beste met de pup voor heeft en dat meerdere partijen zijn welzijn in de gaten houden. Natuurlijk gaat er in zijn opvoeding wel eens iets mis, maar in welk huis is dat niet zo. Dat wil niet meteen zeggen dat de hond gedragsproblemen zal krijgen. Over opvoeding zijn de meningen nog altijd verdeeld en kritiek zal er altijd zijn, zeker als je zoals in dit programma zo makkelijk bij iemand kunt binnen kijken.
Wel belangrijk om te melden is dat Segredo buiten het terrein wordt uitgelaten, zodat hij meer ziet dan alleen de binnenkant van het Secret Story-huis en de bewoners en ook in aanraking komt met andere honden.
Segredo zal nog maximaal een maand in het huis blijven. In de komende tijd wordt bekeken of één van de bewoners hem een goed thuis kan bieden. Is dat niet het geval, zal er een ander baasje voor hem worden gezocht.
Op dit moment geniet de pup zichtbaar van de liefde en de aandacht in het huis. Op basis van een bezoek aan het asiel waar Segredo vandaan komt, kan ik zeggen dat hij van de hel in de hemel is beland.
--
Met vriendelijke groet,
Sandra
Dutchypuppy Foundation
Puppies blaffen nou eenmaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef Verity het volgende:
Sharon: Ik heb zijn doek er overheen gegooid. Hij deed niks (geen plasje). Gewoon dikke aanstellerij.
ik denk dat geer alleen maar hints geeft, die wil zijn stemmen niet kwijt denk ik....quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat gaat ook vast nog een keer ergens clashen door het hondje.
Slaap lekker alvast en geniet er vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!
Ga nog even van buiten genieten met 17,5 graden![]()
Roseetje erbij
Hij is goed in hints gevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:46 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik denk dat geer alleen maar hints geeft, die wil zijn stemmen niet kwijt denk ik....
Nee, dat is het enige wat ik zie op UPCquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Je zit er steeds op te wachten of niet?
Sorry LS Ik vind het zwaar overtrokken allemaal. Het komt gerust goed met de pup.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stonde deze week een mailtje van iemand op de COS:
[..]
Ik heb ze ook gemaild, dat ik Segredo ook wel zou willen hebben en kreeg vanavond antwoord:
Beste Rob,
Bedankt voor je mail. Ik stuur hem door naar de organisatie die de adoptie van Segredo begeleidt. Ik geloof dat je niet de enige bent die hem een goed thuis wil bieden, maar je weet maar nooit....
--
Met vriendelijke groet,
Sandra
Dutchypuppy Foundation
Dat viel mij ook al op, daar hoor ik hier verder niemand over!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
LS, ik heb dit even uit je bericht gevist;
Wel belangrijk om te melden is dat Segredo buiten het terrein wordt uitgelaten, zodat hij meer ziet dan alleen de binnenkant van het Secret Story-huis en de bewoners en ook in aanraking komt met andere honden.
Dat is heul niet waar! Waar halen ze het vandaan!?
geloof daar ook niets vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, daar hoor ik hier verder niemand over!
Dat doen ze tijdens een streamlock anders krijgen ze weer allemaal gezeik dat het niet eerlijk is dat die hond wel info van buitenaf krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
dat was een jongetje.....quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:50 schreef dandybleu het volgende:
ha ik was vroeger fan van wikkie de vicky ( vicking meisje )
op tv
Ik ook, Laura is weer zoveel leuker ineens. Such a shame.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zit trouwens nog even de herhaling van de daily te kijken
Mja erg apart idd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, daar hoor ik hier verder niemand over!
Dat is ook oneerlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat doen ze tijdens een streamlock anders krijgen ze weer allemaal gezeik dat het niet eerlijk is dat die hond wel info van buitenaf krijgt
Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
ben er nog niet zo lang (hier op fok), maar ik vergeet ook steeds de helft van de namenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:53 schreef dandybleu het volgende:
ha dakotamo ik kom jou al paar keer tegen vandaag
ja ik um ben niet zo een ster in namen ...
ha ik ben wel goed met andere info
Ik ben blij dat je het iig een beetje kan relativeren in tegenstelling tot veel anderen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Als je de COS erop naleest is er geen moement dat Segredo wordt vermist. En zelf staat hier ook bijna de hele dag UPC 14 ingeschakeld.
Of ze moeten hem toevallig gelijk uitlaten als ik ook aan de wandel ben met mijn hondje,
@Soury: Ik denk ook dat het een beetje overdreven wordt, maar neemt niet weg dat ik dit geen opvoeding voor een pup vindt. En persoonlijk vind ik Sharon er niet goed mee omgaan. Die is er veel te snel op uitgekeken en neemt haar verantwoordelijkheid niet.
quote:Poll
Het ideale paasweekend is...
In m'n paashaaspak SST kijken
5%
Met chocolade eitjes op de bank SST kijken
40%
Met m'n schoonfamilie naar SST kijken
2%
Met Segredo naar paaseieren zoeken
53%
Oh noes, spoiler!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ruudpuntnl:
Kan jij Sharon op 31.238 Euro zetten? Er is 5.000 uit haar kluis gehaald voor een mislukte missie vanavond.
okee, doe ik nog even.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ruudpuntnl:
Kan jij Sharon op 31.238 Euro zetten? Er is 5.000 uit haar kluis gehaald voor een mislukte missie vanavond.
Het leven is vooruit kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef dandybleu het volgende:
het leven is een gok
oh nee ik bedoel
het leven is een neus
Daar is ze op getest met negatieve uitslag, maar met een maar. (ik weet de precieze formulering niet meer)quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
dank je Ruudje![]()
LS![]()
ADD en hoog begaafd ...heb er dagelijks mee te maken. Denk dat Mo daar last van heeft.
Concerta
Het hondje zit daar ook opgesloten en zoals gerard al zei...Hij mist de echte wereld met honden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Dakotamu het volgende:
hondje is compleet in de war, zijn bench is zijn strafplek en slaapplek, ze zetten hem niet met regelmaat buiten, hij heeft geen idee wat wel en niet mag (soms wel en soms niet)... hij wordt niet altijd goed beloont als hij zijn ding buiten doet...
" Lif a liddul" - Biancaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef dandybleu het volgende:
het leven is een gok
oh nee ik bedoel
het leven is een neus
Owwwww, hahahaha, nou dan weet je de uistslag dus al, sorry.... Ik had het vanavond al gezien en wist niet dat nu de herhaling was. Heb National Geographic opstaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh noes, spoiler!![]()
Lol die menselijke brug is nu.
Zonder medicijnen hier is me ..... net zo labiel als Mo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Daar is ze op getest met negatieve uitslag, maar met een maar. (ik weet de precieze formulering niet meer)
Geefnie hoor, heh.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwwww, hahahaha, nou dan weet je de uistslag dus al, sorry.... Ik had het vanavond al gezien en wist niet dat nu de herhaling was. Heb National Geographic opstaan.
dog whisperer lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwwww, hahahaha, nou dan weet je de uistslag dus al, sorry.... Ik had het vanavond al gezien en wist niet dat nu de herhaling was. Heb National Geographic opstaan.
En Laura maar hikken.. Ze lijkt zo op mijn nichtje.. En die vind ik ook niet leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh noes, spoiler!![]()
Lol die menselijke brug is nu.
Wellicht is het in het normale leven, zonder tig camera's de hele dag op je kop en Stemmen die verhaallijntjes willen, voor haar ook veel beter te hanteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zonder medicijnen hier is me ..... net zo labiel als Mo.
Herken veel in haar maar er is zoveel aan te doen.
Ik blijf het toch aandoenlijk vinden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Laura maar hikken.. Ze lijkt zo op mijn nichtje.. En die vind ik ook niet leuk
Dat mag.. Ik vind het alles behalvequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik blijf het toch aandoenlijk vinden eerlijk gezegd.
Nee, Air crash Investigation.quote:
nee hoor ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef Dakotamu het volgende:
mo heeft zeker hulp nodig, en nee, niet sarcastisch bedoelt, ik geloof dat ik een van de weinigen hier ben die haar nog steeds leuk vindt
Ik keek ook net naar de hh, tot die zweetharses het beeld weer kwam vervuilen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik blijf het toch aandoenlijk vinden eerlijk gezegd.
Add ers leven van oplevingen en complimenten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wellicht is het in het normale leven, zonder tig camera's de hele dag op je kop en Stemmen die verhaallijntjes willen, voor haar ook veel beter te hanteren.
Dit, word imo zo ontzettend onderschat door de kijkers ( iets met beste stuurlui die op de wallen staan ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wellicht is het in het normale leven, zonder tig camera's de hele dag op je kop en Stemmen die verhaallijntjes willen, voor haar ook veel beter te hanteren.
Hulp is ok. maar aanvaarden is wat anders.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef Dakotamu het volgende:
mo heeft zeker hulp nodig, en nee, niet sarcastisch bedoelt, ik geloof dat ik een van de weinigen hier ben die haar nog steeds leuk vindt
Ik heb geen balkon, maar heb wel twee auto's voor de deur waar ik het graag bij zou uithalen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef dandybleu het volgende:
mijn levensmottos is umm.....gooi elke dag een ei vanuit je balkon op je buurmans auto...
Ik vind haar leuk om naar te kijken. Zijn er vast nog veel meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef Dakotamu het volgende:
is ook absoluut waar...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hulp is ok. maar aanvaarden is wat anders.
Ook voor elkaar. Verder nog iets?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, Air crash Investigation.
@ruud, ik ben lastig, hahahaha
Kan je ook de datum en tijd van de update nog aanpassen naar 23-04 1:00 uur?
laura zei zoiets de dag voor dat ze ging dat ze die dag als ze thuis was eens goed ging bekijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:06 schreef Urb het volgende:
Jo in de daily " ik voel me zo bevoorrecht dat ik mag blijven!"![]()
Iets met spijker op z'n kop enzo.![]()
Dan hadden ze hem op straat moeten laten dan had ie in een roedel gezeten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het hondje zit daar ook opgesloten en zoals gerard al zei...Hij mist de echte wereld met honden.
De eigenaar wil graag zijn hond terug vuile dief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef Dakotamu het volgende:
als je een hondje wilt redden, gewoon in de auto stoppen en mee terugnemen, heb ik ook gedaan
ze brengen hondjes uit o.a. spanje en portugal naar nl als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef bull1966 het volgende:
wat heeft DUTCH puppy trouwens met Portugal te maken
rofl nee, die van mij was een puppy halfdood op een vuilnisbult, geloof niet dat zijn baasje hem mistquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
De eigenaar wil graag zijn hond terug vuile dief.![]()
Yep, het is intressant dat het de andere bewoners toch steeds meer lijkt te dagen dat er iets niet klopt rondom Joanna, hoewel Gerard haar natuurlijk al sinds de handboeien doorheeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:08 schreef bull1966 het volgende:
[..]
laura zei zoiets da dag voor dat ze ging dat ze die dag als ze thuis was eens goed ging bekijken
dat JoJo d'r brief kreeg en een bloemetje
Die roven hondjes in Spanje, Portugal, Italië en nog wat andere landen en brengen die hier aan de man omdat het zo "zielig" is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef bull1966 het volgende:
wat heeft DUTCH puppy trouwens met Portugal te maken
ha ha is leuk ja.... dan zijn ze heel blij als ze sochtends wakker worden...want dan mogen ze door de wasstraat en dat is leuk.....quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon, maar heb wel twee auto's voor de deur waar ik het graag bij zou uithalen!
vandaar ook dat ik zelf 1 gered heb ipv via een organisatiequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Die roven hondjes in Spanje, Portugal, Italië en nog wat andere landen en brengen die hier aan de man omdat het zo "zielig" is.
Maar de organisatie van dat gebeuren schijnt nogal lucratief te zijn. Lees maar even in die link die ik een paar posten terug geplaatst heb.
karim had ook al zoiets gezegt in de trend van het gaat zoals ze het willenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, het is intressant dat het de andere bewoners toch steeds meer lijkt te dagen dat er iets niet klopt rondom Joanna, hoewel Gerard haar natuurlijk al sinds de handboeien doorheeft.
Ik vrees alleen dat ze erin berusten en het maar op z'n beloop laten omdat het toch nog maar een paar weken duurt en ze er weinig tegen kunnen doen, maar ik hoop dat de beerput vroeg of laat nog opengaat en ben erg benieuwd naar de reacties dan, niet alleen van de bewoners maar ook van die duizenden Joanna fans die al hun SMS tegoed er tegenaan gooien.![]()
![]()
![]()
Tenzij we er echt allemaal naast zitten en alles theorieen rond de dikke vinger van MamaJo in de SST pap onzin blijkt
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef bull1966 het volgende:
ik dacht heel ff hee die pup slaapt
maar m'n streams waren vastgelopen
net als foster parents plan waar de dirc 7 ton opstrijkt ieder jaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Die roven hondjes in Spanje, Portugal, Italië en nog wat andere landen en brengen die hier aan de man omdat het zo "zielig" is.
Maar de organisatie van dat gebeuren schijnt nogal lucratief te zijn. Lees maar even in die link die ik een paar posten terug geplaatst heb.
Ja bij die hondenmaffia valt die tietendokter in het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
niet dat ik een foster kind wil, maar het wordt dan wel moeilijker om een baby in je auto te stoppen en over de grens te krijgen lol. hond was makkelijker denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
net als foster parents paln waar de dirc 7 ton opstrijkt ieder jaar
Tsja ondertussen hebben ze het allemaal wel door denk, hoewel het me niks zou verbazen als het Flip totaal ontgaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
karim had ook al zoiets gezegt in de trend van het gaat zoals ze het willen
nee je geeft geld aan die organisatie en die spenderen dan 10% van dat geld aan het goede doel en de rest gaat op aan salaris voor de organisator ( de dirc )quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
niet dat ik een foster kind wil, maar het wordt dan wel moeilijker om een baby in je auto te stoppen en over de grens te krijgen lol. hond was makkelijker denk ik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
niet dat ik een foster kind wil, maar het wordt dan wel moeilijker om een baby in je auto te stoppen en over de grens te krijgen lol. hond was makkelijker denk ik
tja JoJO is een voorbeeld voor de breezah snollenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ondertussen hebben ze het allemaal wel door denk, hoewel het me niks zou verbazen als het Flip totaal ontgaat.![]()
Aafke was denk ik de eerste die het openlijk liet blijken ( Jo medewerkster van de stem, omdat vaak naar de KvdW ) maar dit leek door velen als pure jaloezie te worden gezien, iets wat wellicht ook wel deels meespeelde maar toch.
Het meest opvallende vond ik Aafke's verhaal over de casting, waar Joanna blijkbaar al bij de SST-crew zat terwijl alle andere kandidaten ergens anders zaten, na deze onthulling kreeg ze meteen van de stem te horen dat ze de regels overtrad en toen is de hele eieren/disco(dansers) code-meuk ontstaan.
Noooooou je wilt niet weten waar dat bont op Joanna's kleding van gemaakt is though...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja bij die hondenmaffia valt die tietendokter in het niet
ja, maar ik denk dat alle doelen zo zijn.. iemand wordt rijk onder het mom van helpen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee je geeft geld aan die organisatie en die spenderen dan 10% van dat geld aan het goede doel en de rest gaat op aan salaris voor de organisator ( de dirc )
Is de bont voor dieren al langs geweest?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Noooooou je wilt niet weten waar dat bont op Joanna's kleding van gemaakt is though...![]()
![]()
Die jas waar Alex ( voor de grap) bleekmiddel overheen fliikerde was in ieder geval van konijnen-bont begreep ik.
Ja, dat is helaas veel mensen ontgaan en dit vond ik echt rond-uit stuitend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef bull1966 het volgende:
JoJo zei gisteren toch ook na dat gedoe met die vuilniszak jurk
ooooHHHHH dit is zo goed voor m'n label
Je bent off topic het gaat over honden. Ohh Wachtquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ondertussen hebben ze het allemaal wel door denk, hoewel het me niks zou verbazen als het Flip totaal ontgaat.![]()
Aafke was denk ik de eerste die het openlijk liet blijken ( Jo medewerkster van de stem, omdat vaak naar de KvdW ) maar dit leek door velen als pure jaloezie te worden gezien, iets wat wellicht ook wel deels meespeelde maar toch.
Het meest opvallende vond ik Aafke's verhaal over de casting, waar Joanna blijkbaar al bij de SST-crew zat terwijl alle andere kandidaten ergens anders zaten, na deze onthulling kreeg ze meteen van de stem te horen dat ze de regels overtrad en toen is de hele eieren/disco(dansers) code-meuk ontstaan.
lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent off topic het gaat over honden. Ohh Wacht
Het grut hier vindt het 'leuk'..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas veel mensen ontgaan en dit vond ik echt rond-uit stuitend.![]()
Het eerste wat ze zei was " Dit is te fakking kick voor m'n label, dit is waar ik op beoordeeld word"
Erg veelzeggend.![]()
![]()
veel uren streams volgen loont LOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas veel mensen ontgaan en dit vond ik echt rond-uit stuitend.![]()
Het eerste wat ze zei was " Dit is te fakking kick voor m'n label, dit is waar ik op beoordeeld word"
Erg veelzeggend.![]()
![]()
Heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Erg veelzeggend.![]()
![]()
Misschien heeft ze die AB-kuur niet afgemaakt, anders kon ze niet zuipen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef snetje het volgende:
die Mo moet der eigen echt even na laten kijken hoor!!! die piest meer dan dat ze slaapt ...
Dat klinkt gezond!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef Dakotamu het volgende:
behalve dat ik me aan sommige/de meeste bewoners erger... misschien erger ik me nog meer aan mezelf dat ik het volg lol
Waar het op slaat weet ik niet maar dit is de lolligste post van sst voor mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef dandybleu het volgende:
ik ga een handletje beginnen in gebruikte mannensokken... ( ipv vrouwen sokken ) want ik heb elke week een kleine ( maar goede ) oogst met geurende sokken en onderbroeken....zo kan ik weer pislje kopen......
Ze heeft het eerder al eens uitgelegd, iets met een niersteen die niet weggehaald kan worden, die op haar blaas drukt oid. Erg vervelend, ze moet zo'n 7 keer per nacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef snetje het volgende:
die Mo moet der eigen echt even na laten kijken hoor!!! die piest meer dan dat ze slaapt ...
ga je daar meer van plassen dan? ( uhw nog steeds der blaas bedoel je) .... ik weet wel dat als je zon AB kuurtje hebt je ook vaak naar de wc moet ... maar dan andersquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die AB-kuur niet afgemaakt, anders kon ze niet zuipen..
En niet alleen 7x piesen. Die nierstenen drukken volgens mij ook op haar eierstokken, want die klapperen ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder al eens uitgelegd, iets met een niersteen die niet weggehaald kan worden, die op haar blaas drukt oid. Erg vervelend, ze moet zo'n 7 keer per nacht.
Ja dat bedoelde ik. Dat van die niersteen waar Urb het over had wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je daar meer van plassen dan? ( uhw nog steeds der blaas bedoel je) .... ik weet wel dat als je zon AB kuurtje hebt je ook vaak naar de wc moet ... maar dan anders
Dat zijn zenuwenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Dat van die niersteen waar Urb het over had wist ik niet.
Maar ze moet vanavond/ vannacht wel errug vaak hoor!
Ze zei daarstrax ook dat ze ergens last van had, kweenie psies wat. Buik ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Dat van die niersteen waar Urb het over had wist ik niet.
Maar ze moet vanavond/ vannacht wel errug vaak hoor!
ik vraag me af waar dat ding dan vast zit ...dat ze hem niet kunnen verwijderen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder al eens uitgelegd, iets met een niersteen die niet weggehaald kan worden, die op haar blaas drukt oid. Erg vervelend, ze moet zo'n 7 keer per nacht.
huhquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:46 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm. Ik kan gewoon niet slapen door de warmte. Klamme zooi
Volgens mij heb jij iets gerooktquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:49 schreef dandybleu het volgende:
ha heb ik ook lang gehad......paar dingen helpen..... afkeolen door pijn bijv....ik heb vandaag iets gehoord en krijg je het gelijk koud
[quote]quote:
OMGquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stonde deze week een mailtje van iemand op de COS:
Oehhh die zijn echt niet leuk....quote:
Morgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,2 4,0 190.000
2409 SECRET STORY 0,7 7,1 109.000
een heel goede morgen
Goede morgen gaat goed met de kijkcijfersquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
een heel goede morgen
en Segootje is aan het blaffen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen gaat goed met de kijkcijfers
het zou me niets verbazen, ze zal wel bang zijn, dat Maik ook nog bij die Johanna langs gaat,quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vraag me af dat ene zinnetje van Maik dat ie lekker is gaan stappen, zou dat het zijn dat ze niet goed in haar vel zit en dat ze bang is dat ze hem kwijt raakt, als ze nog langer in het huis zit??
Ik denk dat Maik een afspraak met haar hadm als hij iets mocht zeggen tegen haar. Over populariteit ofzo en ziet ze nu in, dat ze beter lekker naar huis kan gaan, want dat winnen er niet in zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:42 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vraag me af dat ene zinnetje van Maik dat ie lekker is gaan stappen, zou dat het zijn dat ze niet goed in haar vel zit en dat ze bang is dat ze hem kwijt raakt, als ze nog langer in het huis zit??
Dat denk ik dus ook, maar het is dus geen leven als je bij positieve berichten juist die ene voor haar negatieve zin er uit pakt, erg hoor als je zo jaloers bent !quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen, ze zal wel bang zijn, dat Maik ook nog bij die Johanna langs gaat,
het is wel vreemd, dat ze de anderen opeens de overwinning gunt, opeens heeft ze geen belangstelling meer voor 20,000 euro om haar "schulden" af te betalen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maik een afspraak met haar hadm als hij iets mocht zeggen tegen haar. Over populariteit ofzo en ziet ze nu in, dat ze beter lekker naar huis kan gaan, want dat winnen er niet in zit
en haar droom te verwezelijken....quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is wel vreemd, dat ze de anderen opeens de overwinning gunt, opeens heeft ze geen belangstelling meer voor 20,000 euro om haar "schulden" af te betalen.
precies, wat die ook moge zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en haar droom te verwezelijken....
Maik aan de riem houden, zodat ie niet naar andere vrouwen kijkt , als ze slim is besteld ze bij Sharon van die paardenoogkleppen, kan hij alleen maar voor zich uit kijken, is haar probleem opgelost!quote:
Zou zommaar kunnen, ze ziet ook niet dat ze veel haar zin heeft gekregen Maik terug door janken. Andere bewoners durfde Maik niet meer te nomineren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:52 schreef MargrietV het volgende:
Monique is het niet eens met de programmamakers en laat het duidelijk blijken. Eigen initiatief om het te veranderen, zit er niet bij haar in. Negatieve dingen kun je altijd nog ten goede keren. Ze ziet dat niet in en dompelt zich dieper en dieper in negatief denken. Als ze in de Daily komt zal ze net als Laura uitroepen, dat ze zoveel geleerd heeft. Kut dooddoeners zijn het gewoon.
Precies!quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou zommaar kunnen, ze ziet ook niet dat ze veel haar zin heeft gekregen Maik terug door janken. Andere bewoners durfde Maik niet meer te nomineren.
dat zal ze zeker verliezen, heeft ze de kleine lettertjes niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja Mo is in staat na het programma Net5 een proces aan te doen. Hypocriet mens
die suggestieve vragen ook van Bart: hoe zie jij je toekomst nu? Uh nou gewoon terug in de BSO, lijkt me idd realistischquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:59 schreef MargrietV het volgende:
Dat ze zeggen, dat het een aparte ervaring is, ja! maar dat ze er veel van leren, daar geloof ik dus niet zo in. Ze mogen denken, dat het hun leven zal veranderen, ook daar heb ik mijn twijfels over.
Lekker belangrijk als je bij Albert Heijn of C1000 herkent wordt voor zolang het duurt.
Ze had hem op Schiphol al gezien dus dat was heel spontaan in opdracht geacteerd,quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Viel me wel mee dat Laura gisteravond Alex zo spontaan in de armen viel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Servio bood aan om mensen te knippen voor het goede doel en toen?...
Vondelpark ontruimd om vechtpartij
Het Vondelpark in Amsterdam is vanavond ontruimd geweest vanwege een massale vechtpartij. Er zou zon zestig man met elkaar op de vuist zijn gegaan. De aanleiding is niet bekend.
Zeker 25 politievoertuigen en veel motoragenten werden ingezet, meldt persbureau Novum. Volgens NOS Teletekst zijn zon zestig mensen met elkaar op de vuist gegaan. De politie heeft een aantal aanhoudingen verricht.
Inmiddels is het park weer vrijgegeven
Kan er zo al een paar opnoemen die niet gaan opruimen en schoonmaken!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:11 schreef MargrietV het volgende:
dadelijk wekelijkse was-inzamelactie, bedden verschonen en nog meer van die ongezellige shit. Daarna wordt Henry van stal gehaald en mag Jo zich verder uitleven. Wie zou de plee vandaag een grote beurt geven en wie doet de badkamer? Zo komen ze in elk geval de dag grotendeels door, leve Secret Story.
Mootje niet, die is te teer. Flip kan haar dan troosten en dan wordt Jo weer pissig, dus die Moet soppen en dweilen lol.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kan er zo al een paar opnoemen die niet gaan opruimen en schoonmaken!!
Hartstikke spannend de hond blaf maar wordt nog niet uitgelaten!!quote:
ze liggen zelfs nog te maffen zie ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hartstikke spannend de hond blaf maar wordt nog niet uitgelaten!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze liggen zelfs nog te maffen zie ik
zo dat wordt sjouwen met deze zomerse temperaturen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ga vandaag verhuizen dat is al spannend genoeg, hoop echter dat ze toch leuke tv gaan maken vandaag
Succes met je verhuizing hoop dat het voorspoedig verlooptquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ga vandaag verhuizen dat is al spannend genoeg, hoop echter dat ze toch leuke tv gaan maken vandaag
ja maar het had ook kunnen regenen, dat is niet fijn ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat wordt sjouwen met deze zomerse temperaturen!
Blauwe ochtendjas.... Flipje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers![]()
![]()
De regie is nog niet helemaal wakker zie ik, eerste wat ik zie is iemand die staat te pissen, geen idee wie het was
Met een blauwe badjasquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers![]()
![]()
De regie is nog niet helemaal wakker zie ik, eerste wat ik zie is iemand die staat te pissen, geen idee wie het was
De regie heeft deze TT gelezen. Ze luisteren naar Fok.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers![]()
![]()
Denket, maar wie het ook was zowieso beetje lomp dat ze Seggie er niet ff uitlaten, maar wel zelf gaan pissen.quote:
Madelief reageert niet meer, denkt het is toch maar op tv, is een nephondje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn hond zit te luisteren naar het geblaf van Sec
Preciesquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Denket, maar wie het ook was zowieso beetje lomp dat ze Seggie er niet ff uitlaten, maar wel zelf gaan pissen.
foto's van hondentopic, ook wel leuk om de verveling door te komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief reageert niet meer, denkt het is toch maar op tv, is een nephondje.
Uh ja dat was erg, euhm random.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:09 schreef Copycat het volgende:
De COS heeft vannacht bezoek van dandybleu gehad. Voel je vereerd, COS!
maar Segootje blaft niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
zie alleen maar beelden van slaapkamer
ik ook!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee ik vind het zo'n poepie [ afbeelding ]
Dat zal best nog wel gebeuren als Mo nu Flip gaal claimen!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:29 schreef knagsje het volgende:
we willen akti, lekker rellen met Jo en Mo
denk ik ook, en Joanna zal ongetwijfeld ook gaan zeuren om "haar gouden Lijstje met Budha".quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat zal best nog wel gebeuren als Mo nu Flip gaal claimen!!
een lijstje????quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk ik ook, en Joanna zal ongetwijfeld ook gaan zeuren om "haar gouden Lijstje met Budha".
ja Reden om Karim te nomineren, hij koos doos 3 en hij had toch eigenlijk doos 1 moeten nemen.quote:
Doos2. Doos 1 was voor Gerard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja Reden om Karim te nomineren, hij koos doos 3 en hij had toch eigenlijk doos 1 moeten nemen.
Inspired by good old..quote:Peter Koelewijn: Kom Van Dat Bed Af
He, he, hee
[Refr.]
Kom van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
Neeneeneeneeneenee, van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dat was de laatste keer
Janne Jansen z'n vrouw dat was een koorddanseres.
bij gebrek aan het touw dan klom ze op het bordes.
Het eten werd koud en Janne Jansen werd heet,
en in de straat weerklonk zijn kreet.
[Refr.]
Kom nou van dat bed af,
'k waarschuw niet meer.
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dat was de laatste keer
Janne Jansen werd kwaad,
en zei aan is de boot.
Kom van dat bed af,
of je gaat in de goot.
Maar zijn vrouw schrok zich wild,
en was ten einde raad.
Weerklonk het in de straat!
[Refr.]
Kom van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dat was de laatste keer
Yeah!!!
Janne Jansen z'n vrouw dat was een koorddanseres.
bij gebrek aan het touw dan klom ze op het bordes.
Het eten werd koud en Janne Jansen werd heet,
en in de straat weerklonk zijn kreet.
[Refr.]
Kom van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dit was de laatste keer
Yeah.
Van dat bed af, ohhho.
Van dat bed af
Van dat bed af
Hé, kom van dat bed af
van dat bed af
Waarschuw niet meer!
KOM ERAF!!!!
Oh dat heb ik gemist dan, kwas gisteravond aan het trainen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja Reden om Karim te nomineren, hij koos doos 3 en hij had toch eigenlijk doos 1 moeten nemen.
Ik weet niet zeker of dit wel waar is..? Zou kunnen maar ik heb het iig niet meegekregen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef Starlie het volgende:
Wat een onzin trouwens dat Jo boos is op Karim omdat hij niet voor haar doos koos... Had lekker zelf een foto van je hond mee het huis ingenomen!!
Tsja mee eens, beetje lullig voor Laura maar wie weet wacht ze de nominaties af want als ze op de schop-stoel komt dan vliegt ze er zeker uit, en dat zal ze toch zelf ook wel moeten weten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Had geen zin om alles goed door te lezen, maar ik haal eruit dat Mo weg wil?
Had ze dat dan niet effe voor haar beste vriendinnetje donderdag kunnen doen?
Oke, zaten wij nog opgescheept met laura...maar laura wou nog niet weg.
Zo zie je maar, Mo kan niet verder denken dan alleen haarzelf.
Ze zat daar gister inderdaad om te miepen en geloof dat Jo daar nog een beetje boos om werd. Maar goed ze zeurt al vanaf week 1 dat ze haar 24 uur gaat aanvragen dus het zal wel loslopen allemaal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Geloof er niet zo in. hoe vaak hebben Mo en Jo al gezegd dat ze weg willen, maar ze zitten er nog steeds.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Vergeet Sofia ook niet, die heeft ook weken gezegd dat ze weg wil maar bleef ook maar hangen en ons vervelen met dat gejank.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geloof er niet zo in. hoe vaak hebben Mo en Jo al gezegd dat ze weg willen, maar ze zitten er nog steeds.
Denk als Mo weggaat dat ze het doet om haar gezicht proberen te redden. Ze ziet de bui al hangen dat ze anders met een laag percentage eruit vliegt. En heeft ook allang berekend dat ze nu genomineerd staat.
1 en gefaalt dus -5000 bij Sharon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoeveel missies zijn er gisteren (sinds de week vd verandering) geweest? En hoeveel zijn er geslaagd? En wat was dat met dozen voor Karim?
Mo trekt volgens mij niet dat ze met een laag percentage eruit moet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja mee eens, beetje lullig voor Laura maar wie weet wacht ze de nominaties af want als ze op de schop-stoel komt dan vliegt ze er zeker uit, en dat zal ze toch zelf ook wel moeten weten.
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.
Mannen zitten niet op dat soort vrouwengeteut te wachten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.
Al gapend het ABC opzeggen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze moeten iets voor Laura verzinnen zegt Mo. Nou niet zo moeilijk lijkt me, gewoon allemaal in bed gaan liggen onder de dekens
Als ze uit zichzelf zou weg gaan is dat het eerste hoogbegaafde waar ik haar op heb kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo trekt volgens mij niet dat ze met een laag percentage eruit moet.
Zie haar ervoor aan om dat voor te zijn, en 24 uur aan te vragen..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mannen zitten niet op dat soort vrouwengeteut te wachten.
Echt hè, er waren zoveel leukere geheimen te bedenken...quote:
quote:
Nee ik zie het als zwakte dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als ze uit zichzelf zou weg gaan is dat het eerste hoogbegaafde waar ik haar op heb kunnen betrappen.
Gerard had het idee om allemaal elkaar te gaan kroelen en dan met dit nummer erbij !quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze moeten iets voor Laura verzinnen zegt Mo. Nou niet zo moeilijk lijkt me, gewoon allemaal in bed gaan liggen onder de dekens
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeftquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Dakotamu het volgende:
hondje is compleet in de war, zijn bench is zijn strafplek en slaapplek, ze zetten hem niet met regelmaat buiten, hij heeft geen idee wat wel en niet mag (soms wel en soms niet)... hij wordt niet altijd goed beloont als hij zijn ding buiten doet...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef missmistreated het volgende:
net als het breiwerkje als speeltje voor hem houden.....en dan ineens zeggen dat ie het niet mag.....tja
Haar achterhoofd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeft
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeft
En toch blijf ik er ook bij dat ze er niet om gevraagd heeft, net als Karim met die boer zoekt vrouw-meuk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef Namat het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens.
En ze staat ook niet elke morgen zelf op om hem eruit te halen.
Zij verdiend die pup niet vind ik.
Ik vind haar ook niet echt lief tegen hem doen.
Kan die man dan de regie niet overnemen :pquote:
TMIquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?
Voor ricoquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
een heel goede morgen
Ja ik probeer het voor de tere zieltjes hier met de mantel der liefde te bedekken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?
Ah!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee de ongewassen onderkant, omgedraaid
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het voor de tere zieltjes hier met de mantel der liefde te bedekken.
Maar inderdaad, hij heeft haar gewoon gortdroog in dr ongewassen reet uitgewoond.
Viel nog mee, vooral de cyfers van de herhaling zijn... apart.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan die man dan de regie niet overnemen :p
Ben echt benieuwd naar de cijfers van gisteren. Of ze al onder de 150000 gezakt zijn.
930quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan die man dan de regie niet overnemen :p
Ben echt benieuwd naar de cijfers van gisteren. Of ze al onder de 150000 gezakt zijn.
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veelquote:
boer zoekt vrouw had 5 miljoen . tja.. vandaar die dates van karim er tussendoor gepropt denk ikquote:
ja haha eigen schuld hoor, moeten ze er maar meer aktie erin gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veel
Iets stilhouden in dat huis maar er wel tegen iedereen over lullen, het blijft grappig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wil het nog stil houden voor de mannen.
Sharon zegt nou die weten het al.
Mo zegt hoe dan?
Sharon omdat je gister vaag deed in de keuken en toen zei Geer die is bezig met een vrijwillige exit...
Volgens het lijstje van Guido gaat ze er toch deze week uit. Dus of ze nou morgen gaat of donderdag, weggaan zal ze. Ben benieuwd wat er met de sfeer gebeurd als straks Geer, Karim en Sharon de overhand hebben, en Flip en Jo zich gaan afzonderen maar iig niet zo'n drama als Mo geven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wil het nog stil houden voor de mannen.
Sharon zegt nou die weten het al.
Mo zegt hoe dan?
Sharon omdat je gister vaag deed in de keuken en toen zei Geer die is bezig met een vrijwillige exit...
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die Mo is veel te bang dat die mannen haar eraan houden of haar daarom juist nomineren, want Mootje wil er eigenlijk helemaal niet uit, alleen een beetje aandacht
Ik begreep dat het net zoveel zou kosten om ermee door te gaan/te stoppen dus zullen ze wel gewoon doorgaan en er het beste van hopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veel
dat en dat maik op stap gaat zonder haar! dat zint haar voor geen meter natuurlijk. jaloers krengquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?
Dat denk ik ook en de aandacht die ze er ondertussen mee krijgt is leuk meegenomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?
geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjezus. was het wat ? of heb je niet gekeken ? ik nie
Ze hadden ook kunnen stoppen met hopen en gewoon beter dr best doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik begreep dat het net zoveel zou kosten om ermee door te gaan/te stoppen dus zullen ze wel gewoon doorgaan en er het beste van hopen.
Ze kreeg dat filmpje nog een keer te zien waarbij ze het lekker op een janken kon zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat en dat maik op stap gaat zonder haar! dat zint haar voor geen meter natuurlijk. jaloers kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |