quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
niet dat ik een foster kind wil, maar het wordt dan wel moeilijker om een baby in je auto te stoppen en over de grens te krijgen lol. hond was makkelijker denk ik
tja JoJO is een voorbeeld voor de breezah snollenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ondertussen hebben ze het allemaal wel door denk, hoewel het me niks zou verbazen als het Flip totaal ontgaat.![]()
Aafke was denk ik de eerste die het openlijk liet blijken ( Jo medewerkster van de stem, omdat vaak naar de KvdW ) maar dit leek door velen als pure jaloezie te worden gezien, iets wat wellicht ook wel deels meespeelde maar toch.
Het meest opvallende vond ik Aafke's verhaal over de casting, waar Joanna blijkbaar al bij de SST-crew zat terwijl alle andere kandidaten ergens anders zaten, na deze onthulling kreeg ze meteen van de stem te horen dat ze de regels overtrad en toen is de hele eieren/disco(dansers) code-meuk ontstaan.
Noooooou je wilt niet weten waar dat bont op Joanna's kleding van gemaakt is though...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja bij die hondenmaffia valt die tietendokter in het niet
ja, maar ik denk dat alle doelen zo zijn.. iemand wordt rijk onder het mom van helpen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee je geeft geld aan die organisatie en die spenderen dan 10% van dat geld aan het goede doel en de rest gaat op aan salaris voor de organisator ( de dirc )
Is de bont voor dieren al langs geweest?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Noooooou je wilt niet weten waar dat bont op Joanna's kleding van gemaakt is though...![]()
![]()
Die jas waar Alex ( voor de grap) bleekmiddel overheen fliikerde was in ieder geval van konijnen-bont begreep ik.
Ja, dat is helaas veel mensen ontgaan en dit vond ik echt rond-uit stuitend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef bull1966 het volgende:
JoJo zei gisteren toch ook na dat gedoe met die vuilniszak jurk
ooooHHHHH dit is zo goed voor m'n label
Je bent off topic het gaat over honden. Ohh Wachtquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ondertussen hebben ze het allemaal wel door denk, hoewel het me niks zou verbazen als het Flip totaal ontgaat.![]()
Aafke was denk ik de eerste die het openlijk liet blijken ( Jo medewerkster van de stem, omdat vaak naar de KvdW ) maar dit leek door velen als pure jaloezie te worden gezien, iets wat wellicht ook wel deels meespeelde maar toch.
Het meest opvallende vond ik Aafke's verhaal over de casting, waar Joanna blijkbaar al bij de SST-crew zat terwijl alle andere kandidaten ergens anders zaten, na deze onthulling kreeg ze meteen van de stem te horen dat ze de regels overtrad en toen is de hele eieren/disco(dansers) code-meuk ontstaan.
lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent off topic het gaat over honden. Ohh Wacht
Het grut hier vindt het 'leuk'..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas veel mensen ontgaan en dit vond ik echt rond-uit stuitend.![]()
Het eerste wat ze zei was " Dit is te fakking kick voor m'n label, dit is waar ik op beoordeeld word"
Erg veelzeggend.![]()
![]()
veel uren streams volgen loont LOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas veel mensen ontgaan en dit vond ik echt rond-uit stuitend.![]()
Het eerste wat ze zei was " Dit is te fakking kick voor m'n label, dit is waar ik op beoordeeld word"
Erg veelzeggend.![]()
![]()
Heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Erg veelzeggend.![]()
![]()
Misschien heeft ze die AB-kuur niet afgemaakt, anders kon ze niet zuipen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef snetje het volgende:
die Mo moet der eigen echt even na laten kijken hoor!!! die piest meer dan dat ze slaapt ...
Dat klinkt gezond!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef Dakotamu het volgende:
behalve dat ik me aan sommige/de meeste bewoners erger... misschien erger ik me nog meer aan mezelf dat ik het volg lol
Waar het op slaat weet ik niet maar dit is de lolligste post van sst voor mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef dandybleu het volgende:
ik ga een handletje beginnen in gebruikte mannensokken... ( ipv vrouwen sokken ) want ik heb elke week een kleine ( maar goede ) oogst met geurende sokken en onderbroeken....zo kan ik weer pislje kopen......
Ze heeft het eerder al eens uitgelegd, iets met een niersteen die niet weggehaald kan worden, die op haar blaas drukt oid. Erg vervelend, ze moet zo'n 7 keer per nacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef snetje het volgende:
die Mo moet der eigen echt even na laten kijken hoor!!! die piest meer dan dat ze slaapt ...
ga je daar meer van plassen dan? ( uhw nog steeds der blaas bedoel je) .... ik weet wel dat als je zon AB kuurtje hebt je ook vaak naar de wc moet ... maar dan andersquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die AB-kuur niet afgemaakt, anders kon ze niet zuipen..
En niet alleen 7x piesen. Die nierstenen drukken volgens mij ook op haar eierstokken, want die klapperen ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder al eens uitgelegd, iets met een niersteen die niet weggehaald kan worden, die op haar blaas drukt oid. Erg vervelend, ze moet zo'n 7 keer per nacht.
Ja dat bedoelde ik. Dat van die niersteen waar Urb het over had wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je daar meer van plassen dan? ( uhw nog steeds der blaas bedoel je) .... ik weet wel dat als je zon AB kuurtje hebt je ook vaak naar de wc moet ... maar dan anders
Dat zijn zenuwenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Dat van die niersteen waar Urb het over had wist ik niet.
Maar ze moet vanavond/ vannacht wel errug vaak hoor!
Ze zei daarstrax ook dat ze ergens last van had, kweenie psies wat. Buik ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Dat van die niersteen waar Urb het over had wist ik niet.
Maar ze moet vanavond/ vannacht wel errug vaak hoor!
ik vraag me af waar dat ding dan vast zit ...dat ze hem niet kunnen verwijderen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze heeft het eerder al eens uitgelegd, iets met een niersteen die niet weggehaald kan worden, die op haar blaas drukt oid. Erg vervelend, ze moet zo'n 7 keer per nacht.
huhquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:46 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm. Ik kan gewoon niet slapen door de warmte. Klamme zooi
Volgens mij heb jij iets gerooktquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:49 schreef dandybleu het volgende:
ha heb ik ook lang gehad......paar dingen helpen..... afkeolen door pijn bijv....ik heb vandaag iets gehoord en krijg je het gelijk koud
[quote]quote:
Op zaterdag 23 april 2011 02:02 schreef Urb het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stonde deze week een mailtje van iemand op de COS:
Oehhh die zijn echt niet leuk....quote:
Morgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,2 4,0 190.000
2409 SECRET STORY 0,7 7,1 109.000
een heel goede morgen
Goede morgen gaat goed met de kijkcijfersquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,2 4,0 190.000
2409 SECRET STORY 0,7 7,1 109.000
een heel goede morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |