Jo-Show he.quote:
quote:@Gemmy_1987: Wie Filip en Joanna uit elkaar haalt heeft geen gevoel dus stemmen op joanna. #sstnl 13 minutes ago via Gravity
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef R0T29 het volgende:
Bij de casting van Laura is het begrip "bed girl", door de casting verkeerd begrepen...
Dit is wel propaganda van de hoogste rang. De titel heet 'Steek je favoriete deelnemer een hart onder de riem', en vervolgens wordt in de tekst Joanna meteen als eerste genoemd.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef afca_oc het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem
20 april om 13.25
En twitter mee tussen 15:00 en 16:00 uur.
Vanmiddag krijgt Joanna de kans om haar medebewoners een mooi, oprecht compliment te maken. En jij ook. Stuur tussen 15:00 en 16:00 uur je compliment via twitter en richt je tot jouw favoriete kandidaat. In de Week van de Verbroedering worden de bewoners omringd door vrolijke missies en dit is er een van. Sluit je aan en doe mee. Gebruik #sstnl en #compliment en wie weet verschijnt jouw compliment later vandaag op het plasmascherm in het huis.
Precies!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
waarom krijgt jo nu die kans, waarom lau en jo dan niet.
waarom altijd zij zij zij.
Rot op Jo
Ja en wij als kijkers ook als ik het goed lees.quote:
Waarschijnlijk dat mensen nogalhysterisch doen hier. En terecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Verity het volgende:
Vraag me echt af wat Bridget Maasland hier nou van vind...
Wat Teef Maasland ergens van vindt is volstrekt oninteressant.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Verity het volgende:
Vraag me echt af wat Bridget Maasland hier nou van vind...
Anders kunnen ze niet slapen i guess...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef K_L het volgende:
Ze hebben ook zo'n druk programma om op dat beestje te moetenletten
Fantastisch is ze he????quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo is lekker aan het knutselen met naald en draad.
Ze kan ook alles!!![]()
[ afbeelding ]
Oh. Wel goed dat er al actie is ondernomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zijn al een paar die grmaild hebben tot hun vingers blauw zagen.
Je krijgt een nietzeggend antwoord terug dat het opvoeden van een pup met vallen en opstaan gaat van net 5.
Dierenbescherming nl kan denk ik niks doen...
heeft spinazie-academie gedaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan ook alles!!![]()
[ afbeelding ]
Tja, een man en multitasken gaat niet samen he?quote:
heyquote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan ook alles!!![]()
[ afbeelding ]
nee man en multy task gaan indd niet samen, ben daarom blij dat ik geen man benquote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, een man en multitasken gaat niet samen he?
Kop op je beeldscherm en geluid van TV....
Dacht dat na 1 uur journaal hij alweer op 14 stond, maar was ff bezig op de PC, dus de rest was uitgeschakeld.
Dat wat Gerard vannacht ook zei. Dat hij last had van Segredo. Dat hij zich maar op één iets kan concentreren.
Maar dat TRINGGGGGGGGGGGGGGGG, gaf mij meteen die impuls om te melden dat de telefoon ging. hahahaha
Waarom? Het wordt niet mishandelt toch? Al zijn er veel mensen die de opvoeding van zo'n puppy anders zouden doenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is het overdenken waard, we zitten er met z'n allen naar te kijken, 't moet niet erger worden of langer duren: je kunt tch gewoon een melding doen?
Geweldig actrice.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan ook alles!!![]()
Geldt niet voor mij, ik kan niet eens luisteren en tikken tegelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef Stability het volgende:
[..]
nee man en multy task gaan indd niet samen, ben daarom blij dat ik geen man ben
ik doe altijd vanalles tegelijk..
Volgende UFO? UnFinished Object... of is die sjaal wel al af?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan ook alles!!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan ook alles!!![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef Verity het volgende:
N.a.v. de mail: ziet iemand ooit dat Segredo naar de geheime kamer moet komen?
Nee, dit moet morgenavond af zijn. Ze gaat morgenavond tijdens de live gekleed in een vuilniszak heeft ze gezegdquote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Volgende UFO? UnFinished Object... of is die sjaal wel al af?
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef Verity het volgende:
Was dat gewauwel van Joanna van gisteravond nog niet genoeg? Echt verschrikkelijk hoe ze het weer helemaal op haarzelf betrok en al haar slechte eigenschappen en gefluister helemaal recht-lulde met als excuus natuurlijk haar "onverwachte break-up"quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef afca_oc het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem
20 april om 13.25
En twitter mee tussen 15:00 en 16:00 uur.
Vanmiddag krijgt Joanna de kans om haar medebewoners een mooi, oprecht compliment te maken. En jij ook. Stuur tussen 15:00 en 16:00 uur je compliment via twitter en richt je tot jouw favoriete kandidaat. In de Week van de Verbroedering worden de bewoners omringd door vrolijke missies en dit is er een van. Sluit je aan en doe mee. Gebruik #sstnl en #compliment en wie weet verschijnt jouw compliment later vandaag op het plasmascherm in het huis.
quote:Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Geldt voor elke vrouw hoor, ze doen altijd 10 dingen tegelijk, maar maken nooit 1 ding af.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geldt niet voor mij, ik kan niet eens luisteren en tikken tegelijk.
Ik faal als vrouw geloof ik...
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Geldt voor elke vrouw hoor, ze doen altijd 10 dingen tegelijk, maar maken nooit 1 ding af.
Nope.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:48 schreef Verity het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Was dat gewauwel van Joanna van gisteravond nog niet genoeg? Echt verschrikkelijk hoe ze al haar slechte eigenschappen en gefluister helemaal recht-lulde met als excuus natuurlijk haar "onverwachte break-up" En de andere bewoners leken het nog te slikken ook.![]()
![]()
![]()
Then again, aan de andere kant verdient ze dan ook wel weer een oscar.![]()
![]()
[..]
Het is echt geen dierenmishandeling.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is het overdenken waard, we zitten er met z'n allen naar te kijken, 't moet niet erger worden of langer duren: je kunt tch gewoon een melding doen?
Ik zou het meer feest vinden als ze beide zouden gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch is het morgen een trieste dag..
Laura of Joanna... Eén van de twee wordt morgenavond wreed uit ons midden weggerukt..![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura of Joanna... Eén van de twee wordt morgenavond wreed uit ons midden weggerukt..![]()
Jammer dat de eliminatie niet op vrijdag is, dan had een kruisiging ook gemogen wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
mag het dan maar Joanna zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Oh, ik wist niet dat de nominaties al bekend waren (Heb al de hele week niet echt kunnen kijken).quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kan nie kiezen nie.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou het meer feest vinden als ze beide zouden gaan
Wie moet van jou blijven??
Tja, anders moeten ze de boel opdoeken vanwege gebrek aan sponsoring.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
En het wordt Lau natuurlijk, 2.000.000 procent fakking zeker!
Ik ben geen jo fan, maar ook jo kroelt met de hond hoor. Heel vaak zelfs.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat de nominaties al bekend waren (Heb al de hele week niet echt kunnen kijken).
Ik durf te wedden dat Laura eruit moet. Jammer, liever Laura dan Joanna, want Laura kan tenminste opschieten met die hond.
Duh. Het is niet zomaar dat die moeder overal de vinger in de pap heeft. Jo spreken, Flip spreken, wat dan ook... MOCHT Joanna, en ik zeg alleen maar MOCHT ze eruit vliegen... Dan zal Diana álles in werking stellen om Joanna, net als Maik, terug het huis in te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |