yip, dus dat kan weer in de dailyquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al last van als je zwanger bent?
Kan....ik had t na geboorte van me dochterquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al last van als je zwanger bent?
Dat heeft Karim ff grondig aangepakt die 2de keerquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
gek he? na twee blonderingen in 1 week
haha maar dit is wel beter dan toen servio het deed...dat was gewoon geel/oranje..heel onnatuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 13:35 schreef K_L het volgende:
[..]
Dat heeft Karim ff grondig aangepakt die 2de keer
Jo doet alles voor een fractie aandacht...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:35 schreef MargrietV het volgende:
en Jo weer een frÖbelmissie. De haaruitval bij Mo komt door te snel verven achter elkaar.
Volgens mij die flessen drank, die nam ze mee van de kamer naar de keuken. En de code van de kluis heeft die strijkplank ook veranderd.quote:
Ja sharon heeft de zeikerd zoals ze hem noemde erin gezetquote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben ze hondje nou alweerin de bench gestopt ,alleen omdat e ff geen zin in hem hebben
Jo had beloofd om een keer in vuilniszakken te gaan zitten op een in de live show ... eigenlijk samen met Sofia...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo doet alles voor een fractie aandacht...
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben ze hondje nou alweerin de bench gestopt ,alleen omdat e ff geen zin in hem hebben
Zei ze dat, dat meen je niet. Kutwijf.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja sharon heeft de zeikerd zoals ze hem noemde erin gezet
Denken zeker dat je een puppy net als een baby zomaar ff een middagslaapje kan laten doenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Had ze t toen moeten doenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Jo had beloofd om een keer in vuilniszakken te gaan zitten op een in de live show ... eigenlijk samen met Sofia...
i
ja zei ze echtquote:Op woensdag 20 april 2011 13:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zei ze dat, dat meen je niet. Kutwijf.
Nou, dan ben ik ook klaar met haar.quote:
KUT!!!quote:
Ze wil in vuilnis-zakken door de exit naar huis lopen, want dat heeft ze altijd al willen will doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Jo had beloofd om een keer in vuilniszakken te gaan zitten op een in de live show ... eigenlijk samen met Sofia...
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
KUT!!!
Ik had Ned 1 nog opstaan en daar was leader van een programma met zelfde geluid als de telefoon, hahahahahaha
Dus was vals alarm
[..]
KUT!!!
Ik had Ned 1 nog opstaan en daar was leader van een programma met zelfde geluid als de telefoon, hahahahahaha
Dus was vals alarm
[..]
KUT!!!
Dus was vals alarm
[..]
KUT!!!
Dus was vals alarm
Ik zat op de buiten stream, toen ze naar buiten kwam zei ze dat ze die zeikerd even in ze bench had gezetquote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef K_L het volgende:
Zit het hondje voor straf dan in de bench? In huis geplast oid dat ze hem zeikerd noemde?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Ecila111 het volgende:
Dit is een gevalletje dieren bescherming inlichten, vinden jullie ook niet?
yepquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Ecila111 het volgende:
pfffffquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zat op de buiten stream, toen ze naar buiten kwam zei ze dat ze die zeikerd even in ze bench had gezet
Er zijn al een paar die grmaild hebben tot hun vingers blauw zagen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Ecila111 het volgende:
Stuur Marianne Thieme ook een mailtje. Kamervragen!!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Ecila111 het volgende:
Dan heb je ook gehoord dat Laura liever onder een deken ligt die stinkt naar pis dan dat ze op moet staan om een andere te pakkenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zat op de buiten stream, toen ze naar buiten kwam zei ze dat ze die zeikerd even in ze bench had gezet
Ik vind het een beetje overdreven.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef Ecila111 het volgende:
Alleen Joanna?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef afca_oc het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem
20 april om 13.25
En twitter mee tussen 15:00 en 16:00 uur.
Vanmiddag krijgt Joanna de kans om haar medebewoners een mooi, oprecht compliment te maken. En jij ook. Stuur tussen 15:00 en 16:00 uur je compliment via twitter en richt je tot jouw favoriete kandidaat. In de Week van de Verbroedering worden de bewoners omringd door vrolijke missies en dit is er een van. Sluit je aan en doe mee. Gebruik #sstnl en #compliment en wie weet verschijnt jouw compliment later vandaag op het plasmascherm in het huis.
waarom krijgt jo nu die kans, waarom lau en jo dan niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef afca_oc het volgende:
Steek je favoriete bewoner een hart onder de riem
20 april om 13.25
En twitter mee tussen 15:00 en 16:00 uur.
Vanmiddag krijgt Joanna de kans om haar medebewoners een mooi, oprecht compliment te maken. En jij ook. Stuur tussen 15:00 en 16:00 uur je compliment via twitter en richt je tot jouw favoriete kandidaat. In de Week van de Verbroedering worden de bewoners omringd door vrolijke missies en dit is er een van. Sluit je aan en doe mee. Gebruik #sstnl en #compliment en wie weet verschijnt jouw compliment later vandaag op het plasmascherm in het huis.
Is het overdenken waard, we zitten er met z'n allen naar te kijken, 't moet niet erger worden of langer duren: je kunt tch gewoon een melding doen?quote:
dat doen ze wel bij no live neem ik aan.....quote:Op woensdag 20 april 2011 13:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is het overdenken waard, we zitten er met z'n allen naar te kijken, 't moet niet erger worden of langer duren: je kunt tch gewoon een melding doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |