Had je die nog niet eerder gezien?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Stability het volgende:
wtf kijk die schoenen van laura dan..die zijn nog erger dan die kerkschoenen
Ze is een beetje boosquote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
waarom zit jo er alleen op die bank??
Ik kan namelijk niet luisteren en tikken tegelijk....
lekker ding dat beestquote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
haha die seggie er zo enthousiast achteraan rennen
geer zei het, ze vroeg alleen of ie het had gepaktquote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef Ginosa het volgende:
Eerste dat Mo zegt: "red bull voor mij......" Zucht, egoïstische bitch.
Hey, Joanna is fakking nooit boss hoor, alleen geirriteerd.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
haha die seggie er zo enthousiast achteraan rennen
Helaas heeft ze haar red bull...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef Ginosa het volgende:
Eerste dat Mo zegt: "red bull voor mij......" Zucht, egoïstische bitch.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Blackprinces het volgende:
trouwens schandalig een mo, een vrouw in deze conditie hiervoor te gebruiken
Ach ze mag ook nog behoorlijk alcohol zuipen, maar dat knippen ze er wel uit en haalt de daily's niet dus niemand komt daar achter toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Blackprinces het volgende:
trouwens schandalig een mo, een vrouw in deze conditie hiervoor te gebruiken
oh ja ik vergeet altijd het knippen en plakkenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ze mag ook nog behoorlijk alcohol zuipen, maar dat knippen ze er wel uit en haalt de daily's niet dus niemand komt daar achter toch?
ze kan zo naar de zwartekousenkerk in dirkslandquote:Op woensdag 20 april 2011 13:11 schreef Stability het volgende:
wtf kijk die schoenen van laura dan..die zijn nog erger dan die kerkschoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |