Mjeh ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was te laat met kijken, ik zag t niet
Awwwwquote:
inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Awwww![]()
En Jo prent Flip ondertussen nogmaals in daat hij er spijt van krijgt als hij niet genoeg met haar kroel en ze morgen weg is..
Wat een contrast tussen echte liefde en een toneelstuk.![]()
![]()
Verdeel dan alles gelijk voor ieder in z'n eigen zak of schaaltje: werkt goed bij kinderen dus...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze proberen eerlijk te delen
Mjeh, maar Sharon die vliegt ook steeds heen en weer naar Amerikaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim kan seggie niet meenemen ,gaat op wereldreis na ss
ongelooflijk dat een man iets ziet in zo'n trol...gatver wat een verschrikkelijke engnek is dat wijf zegquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Urb het volgende:
En Jo prent Flip ondertussen nogmaals in daat hij er spijt van krijgt als hij niet genoeg met haar kroel en ze morgen weg is..
Wat een contrast tussen echte liefde en een toneelstuk.![]()
![]()
gek he? na twee blonderingen in 1 weekquote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
Ow jeej, Mo heeft ineens heel veel last van haaruitval.........
Krijg je daar ook al last van als je zwanger bent?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
Ah, dus we worden toch nog beloond!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
kan indd jaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al last van als je zwanger bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |