Haar schoenen lijken zo op dat blauwe serviesquote:Op woensdag 20 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
[..]
echt truttig , meer dan truttig zelfs... ik zie me er al in lopen hahahaha omg
Ja die ss bezorgd een hoop plezierquote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als we de sensatie gehad hebben, kan ik wel even weg en wat gaan doen. Ik heb weer hartelijk gelachen vanochtend. Tot later
hahaha boerenbont ofzo? hahahhaaha past wel bij die varkensstal die ze huurtquote:Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Haar schoenen lijken zo op dat blauwe servies
Ze woont anders erg mooi. Alles is lokatie lokatie lokatiequote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha boerenbont ofzo? hahahhaaha past wel bij die varkensstal die ze huurt
ja loosdrecht is ook mooi...dat kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze woont anders erg mooi. Alles is lokatie lokatie lokatie
Ze pakt er alvast een paar om te bewarenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
zijn laura's verstopte snoepjes nou al op?"ze zit zo gevaarlijk dicht naast die snoeppot nu?
Echt????quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze pakt er alvast een paar om te bewaren
hou dr in de gaten dus hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Wie wat bewaart die heeft wat, zegt het spreekwoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Oh, ik wou al weer gaan schelden op haar...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Was een geintje, maar het zou me niks verbazen
raak jij nou nooit uitgegeild op die takketrollen?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wat bewaart die heeft wat, zegt het spreekwoord.
Tjahquote:Op woensdag 20 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
dat stomme uitdelen , ik snap er nix van !! gooi die zooi in een schaal en zet gewoon op tafel
Ja hier ook, en op is op.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef K_L het volgende:
[..]
Tjah![]()
Ik zet ook gewoon bij de koffie een schaal met koekjes op tafel
Deel ze ook niet 1 voor 1 uit
En met snoep idem dito
ja daarom, ik maak overal de verpakking van los, gooi het op tafel en op is op...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef K_L het volgende:
[..]
Tjah![]()
Ik zet ook gewoon bij de koffie een schaal met koekjes op tafel
Deel ze ook niet 1 voor 1 uit
En met snoep idem dito
Mjeh ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was te laat met kijken, ik zag t niet
Awwwwquote:
inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Awwww![]()
En Jo prent Flip ondertussen nogmaals in daat hij er spijt van krijgt als hij niet genoeg met haar kroel en ze morgen weg is..
Wat een contrast tussen echte liefde en een toneelstuk.![]()
![]()
Verdeel dan alles gelijk voor ieder in z'n eigen zak of schaaltje: werkt goed bij kinderen dus...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze proberen eerlijk te delen
Mjeh, maar Sharon die vliegt ook steeds heen en weer naar Amerikaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim kan seggie niet meenemen ,gaat op wereldreis na ss
ongelooflijk dat een man iets ziet in zo'n trol...gatver wat een verschrikkelijke engnek is dat wijf zegquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Urb het volgende:
En Jo prent Flip ondertussen nogmaals in daat hij er spijt van krijgt als hij niet genoeg met haar kroel en ze morgen weg is..
Wat een contrast tussen echte liefde en een toneelstuk.![]()
![]()
gek he? na twee blonderingen in 1 weekquote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
Ow jeej, Mo heeft ineens heel veel last van haaruitval.........
Krijg je daar ook al last van als je zwanger bent?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
Ah, dus we worden toch nog beloond!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
kan indd jaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Krijg je daar ook al last van als je zwanger bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |