ja geloof het wel maar ik zag ze nu heel goed en moest lachenquote:
en alles wat je eruit spuugt moet je ook weer....lammaaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef Dakotamu het volgende:
bewoners: jullie hebben nu 30 minuten om alles op te eten en te drinken
ja ze heeft een enorme gereformeerde uitstralingquote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze kan zo naar de zwartekousenkerk in dirksland
Nee, het was het eerste dat ze zei nog voor ze in de voorraadkamer waren.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
geer zei het, ze vroeg alleen of ie het had gepakt
en doe je rare schoenen uit !quote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura: nou, dat was de sensatie weer voor vandaag.
Snel naar bed meid.
Hoop van niet, anders moet ie weer zijn bench inquote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef MargrietV het volgende:
ligt er nog een rol koekjes onder het tafeltje, dat wordt een feestje dan voor Segootje
dat heeft Segootje er vast wel voor overquote:Op woensdag 20 april 2011 13:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Hoop van niet, anders moet ie weer zijn bench in
Truttiger dan truttig.quote:
echt truttig , meer dan truttig zelfs... ik zie me er al in lopen hahahaha omgquote:
Ik geloof dat ze proberen eerlijk te delenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
dat stomme uitdelen , ik snap er nix van !! gooi die zooi in een schaal en zet gewoon op tafel
Als we de sensatie gehad hebben, kan ik wel even weg en wat gaan doen. Ik heb weer hartelijk gelachen vanochtend. Tot laterquote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura: nou, dat was de sensatie weer voor vandaag.
Snel naar bed meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |