Ze had hem op Schiphol al gezien dus dat was heel spontaan in opdracht geacteerd,quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Viel me wel mee dat Laura gisteravond Alex zo spontaan in de armen viel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Servio bood aan om mensen te knippen voor het goede doel en toen?...
Vondelpark ontruimd om vechtpartij
Het Vondelpark in Amsterdam is vanavond ontruimd geweest vanwege een massale vechtpartij. Er zou zon zestig man met elkaar op de vuist zijn gegaan. De aanleiding is niet bekend.
Zeker 25 politievoertuigen en veel motoragenten werden ingezet, meldt persbureau Novum. Volgens NOS Teletekst zijn zon zestig mensen met elkaar op de vuist gegaan. De politie heeft een aantal aanhoudingen verricht.
Inmiddels is het park weer vrijgegeven
Kan er zo al een paar opnoemen die niet gaan opruimen en schoonmaken!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:11 schreef MargrietV het volgende:
dadelijk wekelijkse was-inzamelactie, bedden verschonen en nog meer van die ongezellige shit. Daarna wordt Henry van stal gehaald en mag Jo zich verder uitleven. Wie zou de plee vandaag een grote beurt geven en wie doet de badkamer? Zo komen ze in elk geval de dag grotendeels door, leve Secret Story.
Mootje niet, die is te teer. Flip kan haar dan troosten en dan wordt Jo weer pissig, dus die Moet soppen en dweilen lol.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kan er zo al een paar opnoemen die niet gaan opruimen en schoonmaken!!
Hartstikke spannend de hond blaf maar wordt nog niet uitgelaten!!quote:
ze liggen zelfs nog te maffen zie ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hartstikke spannend de hond blaf maar wordt nog niet uitgelaten!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze liggen zelfs nog te maffen zie ik
zo dat wordt sjouwen met deze zomerse temperaturen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ga vandaag verhuizen dat is al spannend genoeg, hoop echter dat ze toch leuke tv gaan maken vandaag
Succes met je verhuizing hoop dat het voorspoedig verlooptquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ga vandaag verhuizen dat is al spannend genoeg, hoop echter dat ze toch leuke tv gaan maken vandaag
ja maar het had ook kunnen regenen, dat is niet fijn ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo dat wordt sjouwen met deze zomerse temperaturen!
Blauwe ochtendjas.... Flipje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers![]()
![]()
De regie is nog niet helemaal wakker zie ik, eerste wat ik zie is iemand die staat te pissen, geen idee wie het was
Met een blauwe badjasquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers![]()
![]()
De regie is nog niet helemaal wakker zie ik, eerste wat ik zie is iemand die staat te pissen, geen idee wie het was
De regie heeft deze TT gelezen. Ze luisteren naar Fok.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:19 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers![]()
![]()
Denket, maar wie het ook was zowieso beetje lomp dat ze Seggie er niet ff uitlaten, maar wel zelf gaan pissen.quote:
Madelief reageert niet meer, denkt het is toch maar op tv, is een nephondje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn hond zit te luisteren naar het geblaf van Sec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |