Met de nadruk op wilDEquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
Jo een rondje door de tuin gewandeld met Segredo?
Dat wilde Sharon toch als er iemand wakker zou worden van Segredo.
ja waarom niet, zet Segredo met bench in slaap kamer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Verity het volgende:
Seg laten plassen en op de slaapkamer in slaap laten vallen...
Ja want zelf wordt ze er niet wakker van zegt ze, en Flip ook niet zei hij.quote:
Slijmerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , sorry , geen bewegende sst nu dus het ging vanzelf.
sharon kan geen hond opvoeden.. ze kan niet eens voor haarzelf zorgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja waarom niet, zet Segredo met bench in slaap kamer.
als je een hond wilt verkloten lijkt me dat een goed ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja waarom niet, zet Segredo met bench in slaap kamer.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
sharon kan geen hond opvoeden.. ze kan niet eens voor haarzelf zorgen
dacht het ff niet he...stability en slijmen , nowayquote:
trusten, en graag gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Truste , dank weer voor je leuke foto's
Alle meiden + puppie(s) zijn wakker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Day het volgende:
Mo slaapt ook nog steeds niet. Maar dat is niet zo gek, als je overdag ligt te slapen.
Alhoewel Flip daar minder moeite mee schijnt te hebben.
Ze sliep nog niet volgens mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Verity het volgende:
Sharon is net wakker geworden van het geblaf....
Mee eens, maar ik vrees dat degenen die het hier niet mee eens zijn dit ook nooit zullen worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon is 20 en ik vindt dat ze het goed doet voor haar leeftijd!
Als Sharon nog niet sliep... betekent dat ze speelt dat ze Seg niet hoorde?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze sliep nog niet volgens mij.
Jo heb hem uitgelaten
Dat geblaf ik zou er niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Day het volgende:
Jo heeft de hond dus inderdaad even uitgelaten.
meningen verschillen, als ze 13 was, dan zou ik hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon is 20 en ik vindt dat ze het goed doet voor haar leeftijd!
Geen ploegendienst op dagen waarop er geen feestje is ^^quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
De cameraploeg is ook al plat... Wordt niemand maar gevolgd.
Zei Sharon dat ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Sharon nog niet sliep... betekent dat ze speelt dat ze Seg niet hoorde?
Kan ze beter niet doen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Ifa het volgende:
Oma gaat het ook eens proberen om doggie stil te krijgen.
Omaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Ifa het volgende:
Oma gaat het ook eens proberen om doggie stil te krijgen.
Wat of wie dan of gaskamerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Swiet dreams![]()
![]()
OT: Gelukkig is het nog niet zeker dat Segredo met Sharon meegaat.
Volgens mij sliep zij juist wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Sharon nog niet sliep... betekent dat ze speelt dat ze Seg niet hoorde?
Het hondje heeft geen regel. Ieder avond om een heel andere tijd slapen. En overdag in de benchquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zei haron dat ?
Gewoon de bench op de slaapkamer zetten en het is klaar met het geblaf![]()
Segredo is een allermans vriend en wil mensen om zich heen.
De oudste en wijste van het stel.. sharon.quote:
Je heb het terug gekekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Urb het volgende:
Damn, toch weer knap hoe ze Laura's afscheid show toch stiekum tot een Jo show hebben kunnen maken.![]()
![]()
en dat gerard eens tegen sharon zei wat hij ervan vindt, en niet alleen tegen karimquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
Segredo is stil![]()
Jammer had gehoopt dat het hele huis wakker zou worden en ...en...
Sharon is nu bij 'm, wanneer ze bij Seg weggaat, blaft ie vast weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
Segredo is stil![]()
Jammer had gehoopt dat het hele huis wakker zou worden en ...en...
Dat gaat ook vast nog een keer ergens clashen door het hondje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en dat gerard eens tegen sharon zei wat hij ervan vindt, en niet alleen tegen karimoorlog in huis lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |