ach ze zegt zo vaak dat ze weggaat..ze doet het alleen nooit, net als sophiaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Verity het volgende:
Als Mo gaat, hoop ik dat ze ervoor kiest om pas donderdag te gaan. Ben bang dat het anders nog rustiger gaat worden in het huis...
I.i.g. verrassend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Dakotamu het volgende:
het zou wel leuke tv zijn als mo genomineerd was, samen met jo of sharon, en dat mo dan weer terug mag
Gedeeltelijk mee ééns maar meer omdat het hele sst niks meer voorstelt. plus wat mij betreft wat er nog huist aan bewoners me geen meter boeit. Wat een flut figurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag het trouwens donderdag wel de finale zijn al.
Live 1 voor 1 wegstemmen, tot alleen Gerard nog over is.
Dan hebben we dit weer gehad.
Die dag komt toch dat het rustiger gaat worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Verity het volgende:
Als Mo gaat, hoop ik dat ze ervoor kiest om pas donderdag te gaan. Ben bang dat het anders nog rustiger gaat worden in het huis...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef knagsje het volgende:
wanneer is de meet en greet van de fokkers????
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Dakotamu het volgende:
het zou wel leuke tv zijn als mo genomineerd was, samen met jo of sharon, en dat mo dan weer terug mag
Bianca zou zeggen " lif a liddul. |quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef knagsje het volgende:
en dan zeggen mensen.... get a life... dat heb ik! maar het blijft verslavend!
dat dusssss
lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
Echt, ze falen keer op keer he!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Bianca zou zeggen " lif a liddul. |![]()
![]()
Trouwens hoe faal is het dat ze de daily op de SST site hebben staan ( zonder reclame ook nog ! voordat de herhaling op tv komt, het blijft knap hoe ze zichzelf in de vingers blijven snijden, lijkt wel of ze erop kicken.![]()
![]()
Awesome Stab !quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
ff kickboxen he? hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt me niet waar, als ik maar mag rammen.....
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
neet op michquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt me niet waar, als ik maar mag rammen.....
Volg je de streams wel ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
Mo was de eerste weken leuk
nadat dat gesodomieter begon was er een andere Mo
in het huis vinden ze haar erg sterk
jammer dat de regie bepaalt dat nederland een andere Mo krijgt te zien
Ik krijg een deja vu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
en daar heeft ze zelf geen debet aan vind je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
eventuele winnaars elimineren om vrij baan te maken voor Jo.......quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
jawel maar de regie heeft er handig op ingespeelt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
en daar heeft ze zelf geen debet aan vind je?
Toen hield ze zich rustig, en toen vond ik haar ook nog leuk. En ze heeft alles aan zichzelf te danken. En ze heeft de stront dicht bij het hart zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
volg de steams ongeveer 13 a 15 uur per dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volg je de streams wel ?
Jank Mo of hypere Mo.
mo is ook niet ehhh.. onaardig.. dat hele maik gebeuren had er niet moeten zijn, dan had ze zichzelf niet zo voor lul gezet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
volg de steams ongeveer 13 a 15 uur per dag
Zooo da's niet gezond hoor, daar mot je wat aan doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klopt, ze hadden maik nooit terug het huis moeten insturen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
jawel maar de regie heeft er handig op ingespeelt!
ja want ze is emotioneel snel getriggerd (als je daar zelf wat aan kan doen )quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
en daar heeft ze zelf geen debet aan vind je?
We zullen het wel zien he ? Speculeren omdat ze een grote bek heeft zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
eventuele winnaars elimineren om vrij baan te maken voor Jo.......
Jeetje! Slaap je ook nog?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
+1quote:
eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo is ook niet ehhh.. onaardig.. dat hele maik gebeuren had er niet moeten zijn, dan had ze zichzelf niet zo voor lul gezet...
wat mij betreft een 2e kans, maar ze moet niet winnen, dat moet geer of karim
Dat had ze van tevoren kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja want ze is emotioneel snel getriggerd (als je daar zelf wat aan kan doen )
Ha Ruudjequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was even met spoed weg. Brand in in een bedrijfspand van ons. Niemand gewond allleen een keuken naar de klotenVerder alles goed hier?
niet alleen haar grote bek hoor, alles wijst in de richting dat ze als winnaar uit sst moet komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
We zullen het wel zien he ? Speculeren omdat ze een grote bek heeft zegt ook niet alles
hier alles goed, beetje saaie beelden.. ik hoop de schade niet te groot daar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was even met spoed weg. Brand in in een bedrijfspand van ons. Niemand gewond allleen een keuken naar de klotenVerder alles goed hier?
Nou hier gebeurd ook weinig dus niks gemistquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
misschien heb ik geen oogkleppen op ??????quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maar dan zie je toch ook dat ze het aan haar zelf te danken heb.
behalve wat de tt zegtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hier gebeurd ook weinig dus niks gemist
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
lieve fokkers, kga naar bed, moet er over 3 uur weer uit, kan pas overmorgen weer fokken, hoop op veel streamverslagjes (indien er iets gebeurt
baai baai
Welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
lieve fokkers, kga naar bed, moet er over 3 uur weer uit, kan pas overmorgen weer fokken, hoop op veel streamverslagjes (indien er iets gebeurt
baai baai
gelukkig alles goed hier! en ja beter een keuken naar de kloten dan mensen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die huilt alleen om haar zin te krijgen. Ik heb zo'n schoonmoeder. En Mo is veel harder dan wij denken. De traantjes komen gemakkelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
baai baai
das dus een kort nachtje voor je !! nou slaap lekker en tot overmorgen dan maar weer hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
baai baai
doei doeiquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
baai baai
nee 24 uur klokrond op mn poten vrijwilligenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Succes morgen. las dat je iets ging lopen ofzo?
Mo is snel emotioneel en daar is helemaal niets mis mee imo. Het enige wat ik zo jammer vindt is dat ze er een beetje in is door geslagen en de regie weet hier heel goed op in te spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Nee wij allen wel maar jij die zoveel kijkt nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
misschien heb ik geen oogkleppen op ??????
Ai, brand is kut, heb recent brand in mijn woning gehad, nog net levend uitgekomen, maandenlang mijn huis kwijt en een hoop ellende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
O ja dat was het. Succes. Slaap lekker nog even.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
nee 24 uur klokrond op mn poten vrijwilligen
Zoals ik al eerder zei zijn Mo en Maik in dat huis gewoon letterlijk en figuurlijk vaak en hard genaaid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo is ook niet ehhh.. onaardig.. dat hele maik gebeuren had er niet moeten zijn, dan had ze zichzelf niet zo voor lul gezet...
wat mij betreft een 2e kans, maar ze moet niet winnen, dat moet geer of karim
Precies. Men jankt hier veel over haar janken, maar ook andere emoties komen er vaak vrij direkt uit. Lijkt me erg lastig mee om te gaan als je lichaam steeds heftig reageert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter een film opzetten hoor, je mist niks , ze slapen allemaalquote:
En dat had ze van tevoren niet kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Precies. Men jankt hier veel over haar janken, maar ook andere emoties komen er vaak vrij direkt uit. Lijkt me erg lastig mee om te gaan als je lichaam steeds heftig reageert.
Vast wel, maar soms willen mensen iets heel graag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
En dat had ze van tevoren niet kunnen bedenken?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
het slaapt daar al.
Maar streams doen het nog wel.
Ze zijn Laura aan het nadoen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter een film opzetten hoor, je mist niks , ze slapen allemaal
hebben ze bedacht! van te voren!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Candyfreak het volgende:
Laura schrijft meer over Guido in haar blog dan over Alex
zoek ff het concept van sst op ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dan hadden de mensen in haar omgeving haar tegen moeten houdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vast wel, maar soms willen mensen iets heel graag.
Mo heeft veel mensen om advies gevraagd en een deel heeft het haar afgeraden. (weet alleen niet precies waarom)quote:
Dat is nu wel te zien waaromquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mo heeft veel mensen om advies gevraagd en een deel heeft het haar afgeraden. (weet alleen niet precies waarom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |