Natuurlijk ligt dat bij haar zelf. Ze is 30 WTF. en dan zo reageren soms.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Emo was daarvoor ook al. Haar verliefdheid heeft het wel erger gemaakt, da's waar. Maar dat ligt aan haar eigen onzekerheid, niet aan Maik.
Doeiiiiiquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb niet meer betaald...dan zou ik eerst betalen moeten, en een zooitje updates moeten downloaden denk ik ....4 mnd niet meer gespeeld
moet ook nog ff sparen voor nieuwe pc, deze trekt het allemaal niet helaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb niet meer betaald...dan zou ik eerst betalen moeten, en een zooitje updates moeten downloaden denk ik ....4 mnd niet meer gespeeld
Zo slecht maar door team baas toch ook wel weer grappig, die sokkel-missie was geweldig. Baal nogsteeds dat ik niet vrij was die dag erna anders had ik die 16 uur helemaal doorgekeken, wat een helden.quote:
ik aggramar, vanaf het beginquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Verity het volgende:
OT: Welke servers spelen/speelde jullie?
Karim toch ook? Of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog niet toch?
Na mijn weten wil Jo het hondje ook wel.
die moeten ze in het huis laten horenquote:
ik weet het niet eens meer haha dat is pas ergquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Verity het volgende:
Eerste jaren Bladefist, maar die server werd gaar en toen met free mass migration naar Outland een paar jaar. ( in guids Sinisters en Infamous )quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Verity het volgende:
eindelijk eentje die wakker is in het huis der dooienquote:
Wel nadat Karim de date kreeg. Toen was de hond Sharon's maatje. Nah ik geloof wel dat Sharon dat wel weet Nu twijfel ik zelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog niet toch?
Na mijn weten wil Jo het hondje ook wel.
No way.quote:
Hardcore raider?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Urb het volgende:
Aww seggie gewekt.![]()
[..]
Eerste jaren Bladefist, maar die server werd gaar en toen met free mass migration naar Outland een paar jaar. ( in guids Sinisters en Infamous )
Waaatdaaannnquote:
dacht dat het terrokar was...main char ferral druidquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Urb het volgende:
Aww seggie gewekt.![]()
[..]
Eerste jaren Bladefist, maar die server werd gaar en toen met free mass migration naar Outland een paar jaar. ( in guids Sinisters en Infamous )
het is inderdaad niet seksproof.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:29 schreef bull1966 het volgende:
dat bed van Mo en Maik is behoorlijk naar de klote
slechte reclame voor Ikea
Er zijn topics over games op fok !! ECHTquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht dat het terrokar was...main char ferral druid
same here, geen rl meer over lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Yeap 4/5 dagen per week van 20.00-0.00 als er echt progress-content was.![]()
joh !quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn topics over games op fok !! ECHT
ja , sorry , geen bewegende sst nu dus het ging vanzelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Day het volgende:
Ik begrijp dat het saai is en SST-gerelateerde berichtjes vind ik prima, maar computerspelletjes mogen echt naar een ander topic.
Zal wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef bull1966 het volgende:
week van de verandering :
JoJo krijgt niet steeds d'r zin van de stem
Ach we kunnen dromen he? *zwijmel*quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef bull1966 het volgende:
week van de verandering :
JoJo krijgt niet steeds d'r zin van de stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |