Schade beperking voor haarzelf mentaal dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Voor haar eigen best wil is al te laat.
Iedereen kent haar nu als jank mokkel.
Truste
Eerlijk gezegd vind ik dat Joanna al gewonnen heeft, zelfs als ze de finale niet haalt. Als je alleen al kijk hoever klandizie ze hiermee binnenharken voor hun tieten-fabriek annex klere-winkel dan zal het het allemaal allang waard zijn. Daar komt nog bij dat Flip ook nog wel eens heel goed de winnaar kan worden, en Joanna heeft al gezorgd dat ze de poet dan delen na het programma. Flip heeft zowieso heel heel veel aan het hele toneelstuk rondom Joanna, das wel duidelijk. Ik vind dat als Flip wint dan heeft (Mama)Jo ook sort-of gewonnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.
Ken 'm al, erg leuk als je m voor het eerst zietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
als jullie geen streams meer aanhebben, en echt willen lachen ....dan MOET je deze zien-en vooral horen! dus speakers aan en afwachten EN LET OP DE MIDDELSTE MAN
die missies dat maik weg ging en dergelijkenquote:
Daar sprak hij haar toch ook al tegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet durft nadat hij vanavond op zijn flikker heeft gehad van jo omdat hij mo aandacht gaf
ik kan er nog steeds dubbel om liggen hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Ken 'm al, erg leuk als je m voor het eerst ziet
Nederland 2. daar is de pausquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
als jullie geen streams meer aanhebben, en echt willen lachen ....dan MOET je deze zien-en vooral horen! dus speakers aan en afwachten EN LET OP DE MIDDELSTE MAN
Dus is het niet zo dat ik haar alleen maar afzeik. Ik snap haar gedrag gewoon niet, ze zegt het een, en doet het ander. Dat is wat mij dwars zit bij haar. En ze is heel egocentrisch, Mo's wereldje draait alleen om Mo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bij mij ook
zei ik al eerder toen was ze nog leuk
aaawquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nederland 2. daar is de pauszapte even erover heen en zag hem zitten.
Als ik een paus zie dan denk ik nu aan kinderen.
De casting was briljant voor deze mega flop iid. De bewoners komen nog met meer weg. Een hond ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat Joanna al gewonnen heeft, zelfs als ze de finale niet haalt. Als je alleen al kijk hoever klandizie ze hiermee binnenharken voor hun tieten-fabriek annex klere-winkel dan zal het het allemaal allang waard zijn. Daar komt nog bij dat Flip ook nog wel eens heel goed de winnaar kan worden, en Joanna heeft al gezorgd dat ze de poet dan delen na het programma. Flip heeft zowieso heel heel veel aan het hele toneelstuk rondom Joanna, das wel duidelijk. Ik vind dat als Flip wint dan heeft (Mama)Jo ook sort-of gewonnen.
hij geeft zijn mening, en geeft daarna jo toch haar zin.... iets zeggen en iets doen is niet hetzelfde...quote:
Relatie met Maik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die missies dat maik weg ging en dergelijken
Ken em al maar hij is idd episch, die lach...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
nah die heb ik al gezien..kword een beetje sst moe denk ik , moet maar gaan afkicken he..waaaaaaar is de kliniek? need help herequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ken em al maar hij is idd episch, die lach...![]()
![]()
![]()
Toch maar netjes de Hyper-Lau / Jo-show kijken op nep5 ondertussen.
Rood kruisje rechts bovenin helpt je verderquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nah die heb ik al gezien..kword een beetje sst moe denk ik , moet maar gaan afkicken he..waaaaaaar is de kliniek? need help here
Verwachtingen bijstellen - al waren die niet zo hoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nah die heb ik al gezien..kword een beetje sst moe denk ik , moet maar gaan afkicken he..waaaaaaar is de kliniek? need help here
worldofwarcraft.comquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg vind gaan om de schuld bij hem neer te leggen. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. Maik zou ook Jan, Piet of Klaas kunnen zijn. Had ze, denk ik, hetzelfde gereageerd.quote:
ja en photoshoppen ook he....zit ik ook uren aan, gaat nu ook weer vervelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Rood kruisje rechts bovenin helpt je verder
Trustequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoe boeiend het allemaal ook is in Portugal en hier in de Cos, ik ga lekker slapen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
worldofwarcraft.comtis maar dat mijn goeie pc is afgebrand, anders was ik dat nu aan het doen
ja daar heb ik ook een acccount.....3 level 80squote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
worldofwarcraft.comtis maar dat mijn goeie pc is afgebrand, anders was ik dat nu aan het doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoe boeiend het allemaal ook is in Portugal en hier in de Cos, ik ga lekker slapen.
fixedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg vind gaan om de schuld bij hem neer te leggen. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. Maik zou ook Jan, Piet of Klaas kunnen zijn doen. Had ze, denk ik, hetzelfde gereageerd.
Tsja ik nie, net terug van werk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Ben al een jaar clean van WoW en dat hou ik graag zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
go go lvl naar 85quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook een acccount.....3 level 80s
Geef maik zeker niet de schuld maar na wip partij met maik is ze zo eMo geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg vind gaan om de schuld bij hem neer te leggen. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. Maik zou ook Jan, Piet of Klaas kunnen zijn. Had ze, denk ik, hetzelfde gereageerd.
het vriendje waar ik het 4 jaar mee speelde is nie meer mn vriendje...en ik speel het nooit alleen, niks aan om het met vreemden te spelenquote:
ow das minderquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
het vriendje waar ik het 4 jaar mee speelde is nie meer mn vriendje...en ik speel het nooit alleen, niks aan om het met vreemden te spelen
Idd. net als dat Sharon niet weet dat ze hem mee naar huis mag nemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Verity het volgende:
Valt me op dat ze niets over Seg zeggen / vertellen in de dailies.
ach ja, er zijn nog zat andere leuke dingen hequote:
Emo was daarvoor ook al. Haar verliefdheid heeft het wel erger gemaakt, da's waar. Maar dat ligt aan haar eigen onzekerheid, niet aan Maik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geef maik zeker niet de schuld maar na wip partij met maik is ze zo eMo geworden.
ik zou ook huilen van verveling, goddamn stem/regie/whatever, weten ze echt niets meer te doen?quote:
Misschien vertellen ze haar dat volgende week donderdag...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. net als dat Sharon niet weet dat ze hem mee naar huis mag nemen.
das waar - veel mis je namelijk niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ach ja, er zijn nog zat andere leuke dingen he
als je op dezelfde server zit, speel ik wel meequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
het vriendje waar ik het 4 jaar mee speelde is nie meer mn vriendje...en ik speel het nooit alleen, niks aan om het met vreemden te spelen
Heb m'n meisje via WoW leren kennen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. net als dat Sharon niet weet dat ze hem mee naar huis mag nemen.
nee ik vermaak me meestal ook wel hoor , en nu sst...hoewel er eigenlijk geen donder aan is, maar ja, ik volg het nu vanaf dag 1 ,,,ik ben gewoon gek denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef Verity het volgende:
[..]
das waar - veel mis je namelijk niet.
kheb niet meer betaald...dan zou ik eerst betalen moeten, en een zooitje updates moeten downloaden denk ik ....4 mnd niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als je op dezelfde server zit, speel ik wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |