Ach, ze wordt heel erg de grond in geschreven door cos. Vast heel pijnlijk voor haar, maar ik betwijfel of hier haar peer-groep zitquote:
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet alleen haar grote bek hoor, alles wijst in de richting dat ze als winnaar uit sst moet komen.
daar wil ik wel een beschuitje mee eten hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
om wakker te blijven en met lekker muziek voor Mo
Mo is 30 jaar, slim en niet op d'r smoeltje gevallen. Dat ze er 1 keer intuint (gedreven door haar liefde voor Maik) is nog tot daar aan toe, maar keer op keer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei zijn Mo en Maik in dat huis gewoon letterlijk en figuurlijk vaak en hard genaaid.![]()
Maar dat komt doordat vooral voor Mo, Maik een zwakke plek was ( andersom ook, maar minder ) en die hebben ze behoorlijk uitgebuit, Hoort erbij, sad but true.
ik mag het hopen danquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.
Hondje mag eindelijk beginnen.quote:
dat snap ik welquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
daar wil ik wel een beschuitje mee eten hoor
Ja, dat is een risico als je besluit aan zo'n programma mee te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, ze wordt heel erg de grond in geschreven door cos. Vast heel pijnlijk voor haar, maar ik betwijfel of hier haar peer-groep zit
mo is een tranentrekker.. voor zichzelf! ze haalt haar hele reputatie in haar vak)als ze die had' onderuit! moet ze niet stabiel zijn=quote:
ik heb mn streams al uitgezet,,ben aan het youtubenquote:
ja tis echt een lekker ding...en fakking goed !!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat snap ik wel![]()
![]()
![]()
hij is mijn grote voorbeeld, geweldig die man
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
FOK! bereidt zich al voor op de exit van Sharon?
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat snap ik wel![]()
![]()
![]()
hij is mijn grote voorbeeld, geweldig die man
Ze hebben er wel over gepraat, maar toen kregen wij een SL.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:02 schreef Urb het volgende:
Hebben Gerard en Karim nog gepraat over Karim's date-gebeuren? Ik ben benieuwd in hoeverre dat geneuzel Karim de ogen geopend heeft over het hele "trigger-gedoe"
nee die muziek niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klinkt goedDat mag van mij nou loeihard over de speakers in die hut
Die staat er voor jan lul.quote:
Mo stond de eerste 2/3 weken van SST in mijn top 3.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef bull1966 het volgende:
maar ik begrijp wel dat als je iemand hebt die je irritant vind dat je daar moeilijk dan positieve dingen van kan zien
Ik heb dat met JoJo die ik voor het gemak maar even dat irritante nepwijf met een plastic rotkop noem
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef bull1966 het volgende:
maar ik begrijp wel dat als je iemand hebt die je irritant vind dat je daar moeilijk dan positieve dingen van kan zien
Ik heb dat met JoJo die ik voor het gemak maar even dat irritante nepwijf met een plastic rotkop noem
bij mij ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Mo stond de eerste 2/3 weken van SST in mijn top 3.
Voor haar eigen best wil is al te laat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga maar eens pitten
![]()
On topic: Ik hoop dat de tt juist lijkt te zijn en ze besluit te gaan voor haar eigen bestwil
Er schijnt een luik te zitten in de slaapkamers - laat iemand daar maar uitkomen, dan schrikken ze wel wakker... zie het al voor me... al die gillende meidenquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga maar eens pitten
![]()
On topic: Ik hoop dat de tt juist lijkt te zijn en ze besluit te gaan voor haar eigen bestwil
Maik heb haar geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bij mij ook
zei ik al eerder toen was ze nog leuk
Ik hoop het ook voor jou, ik ben nu zo ver dat ik het niemand meer gun !! Meestal groei je een beetje met de mensen en worden ze sympathieker of vervelender. Dat gevoel heb ik niet meer ze zijn allemaal lucht ofzo niks noppesquote:
jaquote:
ik denk dat hij niet durft nadat hij vanavond op zijn flikker heeft gehad van jo omdat hij mo aandacht gafquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef Day het volgende:
Jo gaf Flip net trouwens opdracht om achter Mo aan te gaan (die was even uit bed), maar hij vond het niet nodig. Die jongen komt steeds meer voor zichzelf op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |