Ach, ze wordt heel erg de grond in geschreven door cos. Vast heel pijnlijk voor haar, maar ik betwijfel of hier haar peer-groep zitquote:
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet alleen haar grote bek hoor, alles wijst in de richting dat ze als winnaar uit sst moet komen.
daar wil ik wel een beschuitje mee eten hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
om wakker te blijven en met lekker muziek voor Mo
Mo is 30 jaar, slim en niet op d'r smoeltje gevallen. Dat ze er 1 keer intuint (gedreven door haar liefde voor Maik) is nog tot daar aan toe, maar keer op keer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei zijn Mo en Maik in dat huis gewoon letterlijk en figuurlijk vaak en hard genaaid.![]()
Maar dat komt doordat vooral voor Mo, Maik een zwakke plek was ( andersom ook, maar minder ) en die hebben ze behoorlijk uitgebuit, Hoort erbij, sad but true.
ik mag het hopen danquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.
Hondje mag eindelijk beginnen.quote:
dat snap ik welquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
daar wil ik wel een beschuitje mee eten hoor
Ja, dat is een risico als je besluit aan zo'n programma mee te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, ze wordt heel erg de grond in geschreven door cos. Vast heel pijnlijk voor haar, maar ik betwijfel of hier haar peer-groep zit
mo is een tranentrekker.. voor zichzelf! ze haalt haar hele reputatie in haar vak)als ze die had' onderuit! moet ze niet stabiel zijn=quote:
ik heb mn streams al uitgezet,,ben aan het youtubenquote:
ja tis echt een lekker ding...en fakking goed !!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat snap ik wel![]()
![]()
![]()
hij is mijn grote voorbeeld, geweldig die man
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
FOK! bereidt zich al voor op de exit van Sharon?
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat snap ik wel![]()
![]()
![]()
hij is mijn grote voorbeeld, geweldig die man
Ze hebben er wel over gepraat, maar toen kregen wij een SL.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:02 schreef Urb het volgende:
Hebben Gerard en Karim nog gepraat over Karim's date-gebeuren? Ik ben benieuwd in hoeverre dat geneuzel Karim de ogen geopend heeft over het hele "trigger-gedoe"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |