Ik weet niet zeker of dit wel waar is..? Zou kunnen maar ik heb het iig niet meegekregen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef Starlie het volgende:
Wat een onzin trouwens dat Jo boos is op Karim omdat hij niet voor haar doos koos... Had lekker zelf een foto van je hond mee het huis ingenomen!!
Tsja mee eens, beetje lullig voor Laura maar wie weet wacht ze de nominaties af want als ze op de schop-stoel komt dan vliegt ze er zeker uit, en dat zal ze toch zelf ook wel moeten weten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Had geen zin om alles goed door te lezen, maar ik haal eruit dat Mo weg wil?
Had ze dat dan niet effe voor haar beste vriendinnetje donderdag kunnen doen?
Oke, zaten wij nog opgescheept met laura...maar laura wou nog niet weg.
Zo zie je maar, Mo kan niet verder denken dan alleen haarzelf.
Ze zat daar gister inderdaad om te miepen en geloof dat Jo daar nog een beetje boos om werd. Maar goed ze zeurt al vanaf week 1 dat ze haar 24 uur gaat aanvragen dus het zal wel loslopen allemaal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Geloof er niet zo in. hoe vaak hebben Mo en Jo al gezegd dat ze weg willen, maar ze zitten er nog steeds.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Vergeet Sofia ook niet, die heeft ook weken gezegd dat ze weg wil maar bleef ook maar hangen en ons vervelen met dat gejank.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geloof er niet zo in. hoe vaak hebben Mo en Jo al gezegd dat ze weg willen, maar ze zitten er nog steeds.
Denk als Mo weggaat dat ze het doet om haar gezicht proberen te redden. Ze ziet de bui al hangen dat ze anders met een laag percentage eruit vliegt. En heeft ook allang berekend dat ze nu genomineerd staat.
1 en gefaalt dus -5000 bij Sharon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoeveel missies zijn er gisteren (sinds de week vd verandering) geweest? En hoeveel zijn er geslaagd? En wat was dat met dozen voor Karim?
Mo trekt volgens mij niet dat ze met een laag percentage eruit moet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja mee eens, beetje lullig voor Laura maar wie weet wacht ze de nominaties af want als ze op de schop-stoel komt dan vliegt ze er zeker uit, en dat zal ze toch zelf ook wel moeten weten.
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.
Mannen zitten niet op dat soort vrouwengeteut te wachten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.
Al gapend het ABC opzeggen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze moeten iets voor Laura verzinnen zegt Mo. Nou niet zo moeilijk lijkt me, gewoon allemaal in bed gaan liggen onder de dekens
Als ze uit zichzelf zou weg gaan is dat het eerste hoogbegaafde waar ik haar op heb kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo trekt volgens mij niet dat ze met een laag percentage eruit moet.
Zie haar ervoor aan om dat voor te zijn, en 24 uur aan te vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |