Ah!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee de ongewassen onderkant, omgedraaid
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het voor de tere zieltjes hier met de mantel der liefde te bedekken.
Maar inderdaad, hij heeft haar gewoon gortdroog in dr ongewassen reet uitgewoond.
Viel nog mee, vooral de cyfers van de herhaling zijn... apart.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan die man dan de regie niet overnemen :p
Ben echt benieuwd naar de cijfers van gisteren. Of ze al onder de 150000 gezakt zijn.
930quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan die man dan de regie niet overnemen :p
Ben echt benieuwd naar de cijfers van gisteren. Of ze al onder de 150000 gezakt zijn.
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veelquote:
boer zoekt vrouw had 5 miljoen . tja.. vandaar die dates van karim er tussendoor gepropt denk ikquote:
ja haha eigen schuld hoor, moeten ze er maar meer aktie erin gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veel
Iets stilhouden in dat huis maar er wel tegen iedereen over lullen, het blijft grappig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wil het nog stil houden voor de mannen.
Sharon zegt nou die weten het al.
Mo zegt hoe dan?
Sharon omdat je gister vaag deed in de keuken en toen zei Geer die is bezig met een vrijwillige exit...
Volgens het lijstje van Guido gaat ze er toch deze week uit. Dus of ze nou morgen gaat of donderdag, weggaan zal ze. Ben benieuwd wat er met de sfeer gebeurd als straks Geer, Karim en Sharon de overhand hebben, en Flip en Jo zich gaan afzonderen maar iig niet zo'n drama als Mo geven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wil het nog stil houden voor de mannen.
Sharon zegt nou die weten het al.
Mo zegt hoe dan?
Sharon omdat je gister vaag deed in de keuken en toen zei Geer die is bezig met een vrijwillige exit...
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die Mo is veel te bang dat die mannen haar eraan houden of haar daarom juist nomineren, want Mootje wil er eigenlijk helemaal niet uit, alleen een beetje aandacht
Ik begreep dat het net zoveel zou kosten om ermee door te gaan/te stoppen dus zullen ze wel gewoon doorgaan en er het beste van hopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veel
dat en dat maik op stap gaat zonder haar! dat zint haar voor geen meter natuurlijk. jaloers krengquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?
Dat denk ik ook en de aandacht die ze er ondertussen mee krijgt is leuk meegenomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?
geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjezus. was het wat ? of heb je niet gekeken ? ik nie
Ze hadden ook kunnen stoppen met hopen en gewoon beter dr best doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik begreep dat het net zoveel zou kosten om ermee door te gaan/te stoppen dus zullen ze wel gewoon doorgaan en er het beste van hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |