Preciesquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Denket, maar wie het ook was zowieso beetje lomp dat ze Seggie er niet ff uitlaten, maar wel zelf gaan pissen.
foto's van hondentopic, ook wel leuk om de verveling door te komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief reageert niet meer, denkt het is toch maar op tv, is een nephondje.
Uh ja dat was erg, euhm random.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:09 schreef Copycat het volgende:
De COS heeft vannacht bezoek van dandybleu gehad. Voel je vereerd, COS!
maar Segootje blaft niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
zie alleen maar beelden van slaapkamer
ik ook!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee ik vind het zo'n poepie [ afbeelding ]
Dat zal best nog wel gebeuren als Mo nu Flip gaal claimen!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:29 schreef knagsje het volgende:
we willen akti, lekker rellen met Jo en Mo
denk ik ook, en Joanna zal ongetwijfeld ook gaan zeuren om "haar gouden Lijstje met Budha".quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat zal best nog wel gebeuren als Mo nu Flip gaal claimen!!
een lijstje????quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk ik ook, en Joanna zal ongetwijfeld ook gaan zeuren om "haar gouden Lijstje met Budha".
ja Reden om Karim te nomineren, hij koos doos 3 en hij had toch eigenlijk doos 1 moeten nemen.quote:
Doos2. Doos 1 was voor Gerard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja Reden om Karim te nomineren, hij koos doos 3 en hij had toch eigenlijk doos 1 moeten nemen.
Inspired by good old..quote:Peter Koelewijn: Kom Van Dat Bed Af
He, he, hee
[Refr.]
Kom van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
Neeneeneeneeneenee, van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dat was de laatste keer
Janne Jansen z'n vrouw dat was een koorddanseres.
bij gebrek aan het touw dan klom ze op het bordes.
Het eten werd koud en Janne Jansen werd heet,
en in de straat weerklonk zijn kreet.
[Refr.]
Kom nou van dat bed af,
'k waarschuw niet meer.
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dat was de laatste keer
Janne Jansen werd kwaad,
en zei aan is de boot.
Kom van dat bed af,
of je gaat in de goot.
Maar zijn vrouw schrok zich wild,
en was ten einde raad.
Weerklonk het in de straat!
[Refr.]
Kom van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dat was de laatste keer
Yeah!!!
Janne Jansen z'n vrouw dat was een koorddanseres.
bij gebrek aan het touw dan klom ze op het bordes.
Het eten werd koud en Janne Jansen werd heet,
en in de straat weerklonk zijn kreet.
[Refr.]
Kom van dat bed af
'k Waarschuw niet meer
'k Waarschuw niet meer
Kom van dat bed af
Dit was de laatste keer
Yeah.
Van dat bed af, ohhho.
Van dat bed af
Van dat bed af
Hé, kom van dat bed af
van dat bed af
Waarschuw niet meer!
KOM ERAF!!!!
Oh dat heb ik gemist dan, kwas gisteravond aan het trainen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja Reden om Karim te nomineren, hij koos doos 3 en hij had toch eigenlijk doos 1 moeten nemen.
Ik weet niet zeker of dit wel waar is..? Zou kunnen maar ik heb het iig niet meegekregen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef Starlie het volgende:
Wat een onzin trouwens dat Jo boos is op Karim omdat hij niet voor haar doos koos... Had lekker zelf een foto van je hond mee het huis ingenomen!!
Tsja mee eens, beetje lullig voor Laura maar wie weet wacht ze de nominaties af want als ze op de schop-stoel komt dan vliegt ze er zeker uit, en dat zal ze toch zelf ook wel moeten weten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Had geen zin om alles goed door te lezen, maar ik haal eruit dat Mo weg wil?
Had ze dat dan niet effe voor haar beste vriendinnetje donderdag kunnen doen?
Oke, zaten wij nog opgescheept met laura...maar laura wou nog niet weg.
Zo zie je maar, Mo kan niet verder denken dan alleen haarzelf.
Ze zat daar gister inderdaad om te miepen en geloof dat Jo daar nog een beetje boos om werd. Maar goed ze zeurt al vanaf week 1 dat ze haar 24 uur gaat aanvragen dus het zal wel loslopen allemaal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Geloof er niet zo in. hoe vaak hebben Mo en Jo al gezegd dat ze weg willen, maar ze zitten er nog steeds.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Vergeet Sofia ook niet, die heeft ook weken gezegd dat ze weg wil maar bleef ook maar hangen en ons vervelen met dat gejank.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geloof er niet zo in. hoe vaak hebben Mo en Jo al gezegd dat ze weg willen, maar ze zitten er nog steeds.
Denk als Mo weggaat dat ze het doet om haar gezicht proberen te redden. Ze ziet de bui al hangen dat ze anders met een laag percentage eruit vliegt. En heeft ook allang berekend dat ze nu genomineerd staat.
1 en gefaalt dus -5000 bij Sharon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoeveel missies zijn er gisteren (sinds de week vd verandering) geweest? En hoeveel zijn er geslaagd? En wat was dat met dozen voor Karim?
Mo trekt volgens mij niet dat ze met een laag percentage eruit moet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja mee eens, beetje lullig voor Laura maar wie weet wacht ze de nominaties af want als ze op de schop-stoel komt dan vliegt ze er zeker uit, en dat zal ze toch zelf ook wel moeten weten.
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.
Mannen zitten niet op dat soort vrouwengeteut te wachten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat ze bij de bazen gaat zitten, het was net zo'n leuk gesprek over dromen en nu gaat het weer over de was.
Al gapend het ABC opzeggen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze moeten iets voor Laura verzinnen zegt Mo. Nou niet zo moeilijk lijkt me, gewoon allemaal in bed gaan liggen onder de dekens
Als ze uit zichzelf zou weg gaan is dat het eerste hoogbegaafde waar ik haar op heb kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo trekt volgens mij niet dat ze met een laag percentage eruit moet.
Zie haar ervoor aan om dat voor te zijn, en 24 uur aan te vragen..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mannen zitten niet op dat soort vrouwengeteut te wachten.
Echt hè, er waren zoveel leukere geheimen te bedenken...quote:
quote:
Nee ik zie het als zwakte dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als ze uit zichzelf zou weg gaan is dat het eerste hoogbegaafde waar ik haar op heb kunnen betrappen.
Gerard had het idee om allemaal elkaar te gaan kroelen en dan met dit nummer erbij !quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze moeten iets voor Laura verzinnen zegt Mo. Nou niet zo moeilijk lijkt me, gewoon allemaal in bed gaan liggen onder de dekens
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeftquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:58 schreef Dakotamu het volgende:
hondje is compleet in de war, zijn bench is zijn strafplek en slaapplek, ze zetten hem niet met regelmaat buiten, hij heeft geen idee wat wel en niet mag (soms wel en soms niet)... hij wordt niet altijd goed beloont als hij zijn ding buiten doet...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef missmistreated het volgende:
net als het breiwerkje als speeltje voor hem houden.....en dan ineens zeggen dat ie het niet mag.....tja
Haar achterhoofd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeft
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Maik ook de achterkant geprobeerd heeft
En toch blijf ik er ook bij dat ze er niet om gevraagd heeft, net als Karim met die boer zoekt vrouw-meuk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:58 schreef Namat het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens.
En ze staat ook niet elke morgen zelf op om hem eruit te halen.
Zij verdiend die pup niet vind ik.
Ik vind haar ook niet echt lief tegen hem doen.
Kan die man dan de regie niet overnemen :pquote:
TMIquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?
Voor ricoquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:13 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,2 4,0 190.000
2409 SECRET STORY 0,7 7,1 109.000
een heel goede morgen
Ja ik probeer het voor de tere zieltjes hier met de mantel der liefde te bedekken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geprobeerd? Hij heeft er als een dolle in zitten pompen. Ze kon niet meer lopen, remember?
Ah!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee de ongewassen onderkant, omgedraaid
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het voor de tere zieltjes hier met de mantel der liefde te bedekken.
Maar inderdaad, hij heeft haar gewoon gortdroog in dr ongewassen reet uitgewoond.
Viel nog mee, vooral de cyfers van de herhaling zijn... apart.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan die man dan de regie niet overnemen :p
Ben echt benieuwd naar de cijfers van gisteren. Of ze al onder de 150000 gezakt zijn.
930quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kan die man dan de regie niet overnemen :p
Ben echt benieuwd naar de cijfers van gisteren. Of ze al onder de 150000 gezakt zijn.
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veelquote:
boer zoekt vrouw had 5 miljoen . tja.. vandaar die dates van karim er tussendoor gepropt denk ikquote:
ja haha eigen schuld hoor, moeten ze er maar meer aktie erin gooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veel
Iets stilhouden in dat huis maar er wel tegen iedereen over lullen, het blijft grappig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wil het nog stil houden voor de mannen.
Sharon zegt nou die weten het al.
Mo zegt hoe dan?
Sharon omdat je gister vaag deed in de keuken en toen zei Geer die is bezig met een vrijwillige exit...
Volgens het lijstje van Guido gaat ze er toch deze week uit. Dus of ze nou morgen gaat of donderdag, weggaan zal ze. Ben benieuwd wat er met de sfeer gebeurd als straks Geer, Karim en Sharon de overhand hebben, en Flip en Jo zich gaan afzonderen maar iig niet zo'n drama als Mo geven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wil het nog stil houden voor de mannen.
Sharon zegt nou die weten het al.
Mo zegt hoe dan?
Sharon omdat je gister vaag deed in de keuken en toen zei Geer die is bezig met een vrijwillige exit...
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die Mo is veel te bang dat die mannen haar eraan houden of haar daarom juist nomineren, want Mootje wil er eigenlijk helemaal niet uit, alleen een beetje aandacht
Ik begreep dat het net zoveel zou kosten om ermee door te gaan/te stoppen dus zullen ze wel gewoon doorgaan en er het beste van hopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, elk ander programma zou bij het vuil worden gezet, maar voor SST is het veel
dat en dat maik op stap gaat zonder haar! dat zint haar voor geen meter natuurlijk. jaloers krengquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?
Dat denk ik ook en de aandacht die ze er ondertussen mee krijgt is leuk meegenomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of toch echt zichzelf behoeden om met een laag percentage te vertrekken?
geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjezus. was het wat ? of heb je niet gekeken ? ik nie
Ze hadden ook kunnen stoppen met hopen en gewoon beter dr best doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik begreep dat het net zoveel zou kosten om ermee door te gaan/te stoppen dus zullen ze wel gewoon doorgaan en er het beste van hopen.
Ze kreeg dat filmpje nog een keer te zien waarbij ze het lekker op een janken kon zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat en dat maik op stap gaat zonder haar! dat zint haar voor geen meter natuurlijk. jaloers kreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |