Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Slinger zequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
Even kindslingeren, hij zit al in de blessuretijd
met jouquote:
de nieuwe van avril lavigne is pas coolquote:
Ja, is wel apart.quote:
rockphenoquote:
Jep. Fraariequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, is wel apart.
Iemand gemaakt voor je zeker.
quote:
ik ookquote:
Ik wil ook film kijken en vozenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef PeZu het volgende:
nee ik ga film kijken en vozen met fbz natuurlijk
quote:
ik weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik ben niet daar.
En jij niet hier.
ik snaps want het isquote:
quote:
Je mag langs komenquote:
doe d'r de greotjens enzquote:
stuiterbalquote:
even kijken in je fobo ...quote:
Utreg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even kijken in je fobo ...
Donker haar: Check.
Karakter: Gezellig dus Check
waar woonde je ?
Utrechtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even kijken in je fobo ...
Donker haar: Check.
Karakter: Gezellig dus Check
waar woonde je ?
o is wel te doen met de autoquote:
quote:
met de trein ookquote:
haha, auto is snellerquote:
Ik ookquote:
Ik zal geen scheetje latenquote:
Kwam door het gamenquote:
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal geen scheetje laten
[..]
Kwam door het gamen
Ik zat verkeerd
Ik dat welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg het fout.
Ik wil gewoon knuffelen
De eerste is de hh, de 2de de nieuwequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
Is de 1e van Topgear herhaling? Wil weten wat de nieuwe is![]()
Ik herken die nu is nog niet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg het fout.
Ik wil gewoon knuffelen
Okidoki.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
De eerste is de hh, de 2de de nieuwe
ook leukquote:
Niets mis mee tochquote:
bij ons ook!quote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg net een hele dikke lekkere knuffel
En een kus
quote:
Jij wil heul geen film kijken!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg net een hele dikke lekkere knuffel
En een kus
Zit hij dan vol?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb geen zin om mijn Pm box op te schonen.
was mijn knuffel niet goed genoeg ?quote:
Samenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil er één van iemand die mij niet wil knuffelen
Ik ben zo dat ik een grotere pmbox heb, 99% zou iets te veel zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil er één van iemand die mij niet wil knuffelen
Het is kut om al je berichten uit te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zo dat ik een grotere pmbox heb, 99% zou iets te veel zijn
Nee, sorry van mijn post van net.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is kut om al je berichten uit te gaan zoeken.
Want sommige wil ik gwn bewaren.
Niks sorry johquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, sorry van mijn post van net.
Maar dat is inderdaad niet leuk nee..
Kusje op je Tyfusquote:
doe gewoon select all en deletequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is kut om al je berichten uit te gaan zoeken.
Want sommige wil ik gwn bewaren.
Kusje op mijn harde.quote:
Oh god die UIquote:
zo ongelooflijk chemisch en ranzigquote:
quote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #82quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
Was toch ergens een topic waar ze je UI konden verneuken?
Of iets leuks van je UI konden maken?
Komt mijn huidige UI vandaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #82
Ik ook meestal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Solique het volgende:
Ik maak zelf mijn UI, avatars, etc.
Blijf ik wel zo origineel.
Hihi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef Ladylike het volgende:
sorrie ik was geconcentreerd aan mn ijsje aan het likken
kreeg je een mental image?quote:
* MPG knuffelt Yukiquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg het fout.
Ik wil gewoon knuffelen
A dirty mind is a joy foreverquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
Ik ben er vandoor
Fijne avond/nacht verder
Slaapquote:
Oh jaquote:
Dat kan ik goed!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg het fout.
Ik wil gewoon knuffelen
Die reklames van YouTube worden ook steeds langerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat de FOK?
Reclame van 14 minuten op YouTube, voordat ik Hump de Bump kan luisteren
Wat is deze
Je onderschrift wordt ook steeds ergerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de lievemensenmetvoeteninhetgrasenopeenterraswatetenendrinkenmeet?
ik heb geen grasquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de lievemensenmetvoeteninhetgrasenopeenterraswatetenendrinkenmeet?
Hij is al een paar dagen onveranderd hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je onderschrift wordt ook steeds erger
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
FOK! is een grote vijver! En DM heeft een grote hengel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je onderschrift wordt ook steeds erger
Hengelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK! is een grote vijver! En DM heeft een grote hengel!
* DaMart doorzoekt de douche op verborgen camera's.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK! is een grote vijver! En DM heeft een grote hengel!
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart doorzoekt de douche op verborgen camera's.
Mits koud water!quote:
Die virtuele zijn heel lief, dus kom maar opquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die virtuele zijn heel lief, dus kom maar op
Maar eigenlijk wil ik gewoon een echte. De hele avond.
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor die echte moet ik even in de auto springen dan.
Ik had gewoon zin om een middagje/ avond in het gras en op een terrasje te zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er al een datum wanneer er een datum geprikt wordt?
Van wie dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
En die echte wil ik eigenlijk van een specifiek persoon...
Als je nog medezitters zoekt: ik ben er ook wel voor inquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om een middagje/ avond in het gras en op een terrasje te zitten
Misschien knuffel ik wel beterquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
En die echte wil ik eigenlijk van een specifiek persoon...
Ik vroeg ook niet of we hem kennenquote:
Ik dacht als wok hier is, dan een keertje..dus of in het weekend, of vrijdags ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nog medezitters zoekt: ik ben er ook wel voor in.
Hem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet of we hem kennen![]()
Of haar, natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
Ook leuk, kom ik buitenadem terug van hardlopen krijg ik de volle laag
Oké, de komende weekenden heb ik nog aardig wat ruimte in mijn agenda, en als ik vrijdag tijdig weet, kan ik vrijnemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht als wok hier is, dan een keertje..dus of in het weekend, of vrijdags ofzo
Sterkte, Wok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
Even incaseren, ik had het wel verwacht dat het zou komen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
Das kut.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij krijg ik echt hooikoorts...
Sterkte wokquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
Nou, het is dan in de komende paar wekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, de komende weekenden heb ik nog aardig wat ruimte in mijn agenda, en als ik vrijdag tijdig weet, kan ik vrijnemen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft de ventilator te lang uitgestaan... er kwam wat stof uit toen ik heb aanzette.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft de ventilator te lang uitgestaan... er kwam wat stof uit toen ik heb aanzette.
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef wel.o.k het volgende:
doe maar niet, ik ben s0w onseker ofer me neusje enz :$ :$quote:
nickss mis mee heurr :$quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe maar niet, ik ben s0w onseker ofer me neusje enz :$ :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft de ventilator te lang uitgestaan... er kwam wat stof uit toen ik hem aanzette.
Moet je eten, gaat de misselijkheid wegquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nickss mis mee heurr :$ga niet hate op me neusje, hij is van zalm ofs0w, hoorde gister op tv, snapte nix vann :$ :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Oh, ik moest juist niks eten tot het hongergevoel gaat overheersen XDquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je eten, gaat de misselijkheid wegOfja, zo werkt dat bij mij altijd
ik word altijd misselijk als ik eetquote:
neit die menssen gloofee ens0 :$ die znappaah niks fan ens0 :$quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga niet hate op me neusje, hij is van zalm ofs0w, hoorde gister op tv, snapte nix vann :$ :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
7 van de 10 keer komt de misselijkheid door honger bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, ik moest juist niks eten tot het hongergevoel gaat overheersen XD
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
neit die menssen gloofee ens0 :$ die znappaah niks fan ens0 :$het syn allemaal haters, ze wete nix, ze denken dat ze heel wat syn, maar se zyn leeghh, allemaal fakerz ens0w.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ik ben die fucking oostblokkahquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het syn allemaal haters, ze wete nix, ze denken dat ze heel wat syn, maar se zyn leeghh, allemaal fakerz ens0w.
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reed in de zon zitten en geen flikker doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb een foutje in de agenda staan op mijn site![]()
helemaal de zondag erop te zetten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik ben die fucking oostblokkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft nu een ban, godzijdank
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Doet ie de rest van de week wel flikkers?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reed in de zon zitten en geen flikker doen
En der kloons ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook alweer allemaal refo's in de weer met hun hoedjes en lange zwarte rokken, op naar de kerkquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reed in de zon zitten en geen flikker doen
quote:jij kan egt geod spellen ik heb je laatst gehoort en het klonkte supper goed jij moe mee doen aan x fektor of zo iets
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, wat is er mis met de basisscholen tegenwoordig? Deze reactie van een 11-jarige zag ik onder een foto op hyves staan (gaat over dat de jongen op de foto goed gitaar kon spelen)
[..]
ik ben de Here nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zondag is de dag des Here, dan moet je met je luie reedt in de zon zitten en geen flikker doen
Ja, maar ook over die gentleman's saucage en die tattooquote:
Goede reden om je huiswerk niet af te hebbenquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ook over die gentleman's saucage en die tattoo
die doe ik altijd uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt thuis dus niet de broek aan?.
Aantrekkelijk, ja?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeders pesten is zo te gek
Ik kijk Californication, vraagt m'n moeder: Wat is een MILF?
Ik zeg, onschuldig als ik ben: 'Geen idee, ga eens naar www.MILF.com, daar zal het wel uitgelegd worden'![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeders pesten is zo te gek
Ik kijk Californication, vraagt m'n moeder: Wat is een MILF?
Ik zeg, onschuldig als ik ben: 'Geen idee, ga eens naar www.MILF.com, daar zal het wel uitgelegd worden'![]()
even later: Ohhhhhhhhhhhh. Dat verklaard.
Ik kan het wel waarderen hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aantrekkelijk, ja?
Het schijnt een vreselijke eigenschap te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga eens naar www.MILF.com, daar zal vast wel een uitleg bij staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist eigenlijk niet waar milf voor stond![]()
Wel wat het betekende
Deze keer klik ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga eens naar MILF.com, daar zal vast wel een uitleg bij staan
quote:
Ligt eraan, is ze ook voor de gezelligheid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Zou het is mijn sig niet eigenlijk MIF moeten zijn ipv MILF?
Ze is voor allesquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt eraan, is ze ook voor de gezelligheid?
Want ze kan het wel liken, maar niet de hele dag door willen doen
O jawel hoor... maar dan maak ik haar mijn persoonlijke MILFquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar alleen een moeder? Je bent niet opzoek naar een jong studentje ofzo?[ afbeelding ]
Ik denk dat met L vaker van toepassing is, dus ik zou hem er in latenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Zou het in mijn sig niet eigenlijk MIF moeten zijn ipv MILF?
Je wilt kindjes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O jawel hoor... maar dan maak ik haar mijn persoonlijke MILF.
die M moet erafquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
Zou het in mijn sig niet eigenlijk MIF moeten zijn ipv MILF?
dat verpest het hele principequote:
Die laat hij voor mij overquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar alleen een moeder? Je bent niet opzoek naar een jong studentje ofzo?[ afbeelding ]
Wantquote:
Truequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij vielen toch ook al af voor jou?.
quote:
quote:
heb je geen pijnstillers in poedervorm?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo naar bed, maar zou ik een pijnstiller mogen slikken? De ontsteking is namelijk zo opgezwollen dat er bijna geen ruimte is en ik ben bang dat het pijn gaat doen als ik iets slik.
Hihihih, ik zei slikken.
Dat knuffelen we wel virtueel wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan geen termijn hangen aan mijn liefdesverdriet
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je geen pijnstillers in poedervorm?
Dan moet je niet kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Als jullie het maar encrypted doen want ik wil het niet zien.
flink veel water erbij gebruiken dan lukt het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.
Poeder van makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hebben Advil of imu-iets. Ik denk dat een Advil het makkelijkst slikt, is nog een beetje glad.
Zeg ik ergens dat afgestudeerden afvallen?quote:
Dat gras ziet er goed uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
DM, wat dacht je van blote voeten in het gras hieronder?
[ afbeelding ]
En dat zet zich nu door naar de middelbare school, kun je nagaan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, wat is er mis met de basisscholen tegenwoordig? Deze reactie van een 11-jarige zag ik onder een foto op hyves staan (gaat over dat de jongen op de foto goed gitaar kon spelen)
[..]
Is dat niet gewoon een hele goede troll ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat zet zich nu door naar de middelbare school, kun je nagaan!
Zelfde plekje, andere hoekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gras ziet er goed uit.
De omgeving ook.
Regenboogquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfde plekje, andere hoek:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat afgestudeerden afvallen?
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfde plekje, andere hoek:
[ afbeelding ]
He Rockertjequote:
Haiquote:
Wink wink, nudge nudge, say no more, say no morequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga vroeg m'n bed in vandaag
Maar niet slapen![]()
Ben je wel eens van het station in Zwolle naar de stad gelopen misschien toevallig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...
Jouw uiquote:
Is aan de stadsgrachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor zelfs.. maar waar ik dacht dat het was komt toch niet overeen met mijn foto's van die plek...
Goed hoorquote:
Hoiquote:
Nee... het beeld deed me denken aan een plek op de Veluwe, maar dat zag er toch anders uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je wel eens van het station in Zwolle naar de stad gelopen misschien toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |