Dit vind ik een goede, ik zet hem er tussenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef eleusis het volgende:
Extra regel: Nieuw topic openen met de "open nieuw deel"-knop, zodat volgers het topic niet kwijtraken.
word je nu niet moe van jezelf?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Dimens het volgende:
Regels Hoe Voel Je Je Nu:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel respect verwacht als je reageert op een ander. En bedenk, je hoeft niet te reageren.
• Single smiley hebben we liever ook niet.
• Geen langdradige slowchat. Post iemand iets interessants, leuks of niet leuks, vragen of reageren mag maar maak er geen lange chatsessie van. Ga dan over tot Personal Message of Direct Message.
• Ben je het niet eens met een post of reactie, ga er dan niet zelf op reageren maar doe een Topic Report. Deze kun je boven aan het topic vinden onder dit: [ afbeelding ] icoon.
• Houd het topic ten alle tijden netjes.
Game On.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan? Om verdere "ruzies" e.d. te voorkomen. En de spelling, is die correct?
OT: Ik voel mij brak, veel te lang geslapen en ben nu lui.
Ik probeer alleen te helpen om verdere ruzies en onduidelijkheden, die er waren in de afgelopen delen waren, te voorkomen zodat we weer fris verder kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
word je nu niet moe van jezelf?
Het gaat al jarenlang goed zo
dat is 4 uur meer dan mij. ik draai puur op koffie nu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Supermoe, want ik heb vannacht maar 4 uur kunnen slapen.
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef From.the.block het volgende:
Ruzie met mijn vriendin, ze vind dat ik tijd voor haar moet maken en ik vind tennis, optreden, uitgaan met vrienden en famillie ter compensatie verwacht ze dat ik binnen 5 minuten terug sms terwijl ze de hele dag smst.. Fuck off hoor.
ik ben middelmatig gefrustreerd.
niet gaan slapen! Straks hoor je de bel niet!quote:
dit.quote:
en een beetje dit..quote:
quote:
bruin met wat lichtere highlightsquote:
Watquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef kwiwi het volgende:
Verdrietig... Na 7 maanden heb ik nu dan toch eindelijk de kerstboom moeten afbreken
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef kwiwi het volgende:
Verdrietig... Na 7 maanden heb ik nu dan toch eindelijk de kerstboom moeten afbreken
Opruimen danquote:
Maar had je echt nog de kerstboom staan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opruimen danMaar aangezien ik 'm uit elkaar moest halen neig ik persoonlijk toch meer naar 'afbreken'
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar had je echt nog de kerstboom staan?
Ik voel me nu nog verdrietiger, volgens mij word ik uitgelachenquote:
had twee minuten voor jij smsde nog op gsm gekeken,tsja!quote:
waarom? om de discussie wat er geweest is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef Yuki het volgende:
Wat een kuttopic wordt dit zo
OT: bang om te dromen vannacht.
Was gister weer een discussie en gezeik om niks. Is inmiddels weggehaald.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
waarom? om de discussie wat er geweest is?
Ot ; overal muggebulten van het strand vannacht, maar was de moeite waard
dit dus ook inderdaad,ik zit klaar om te vertrekken maar ik lig liever in mijn bedjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Same here.
Nu moe maar moet nog wel stappen vanavond.
Ik heb afgezegd, ik ben echt moe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dit dus ook inderdaad,ik zit klaar om te vertrekken maar ik lig liever in mijn bedjemet de voetjes hoog
ben er zo blij om dat ik het gezegd hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef candygirl het volgende:
zo , dat is eruit! en denk nu maar wat je wil! Maar besef wel dat jij het grotendeels schuld bent,trut
lekker van de zon genieten op strand,park of waar dan ook met vrienden?quote:Op zondag 24 april 2011 00:31 schreef Mishu het volgende:
Ben ik nou de enige die goede vrijdag, pasen enzo nutteloze dagen vind waarop je niks nuttigs kan doen? Ik ben student, ik kan gewoon ook wel niks doen. Maar nee, het is Pasen en gelijk ligt alles stil en kan je niks regelen
ok ik ben nu weekendje wegquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Mishu het volgende:
Dat kan ik altijd wel doen. Ik krijg binnenkort een woning dus ik heb nu zin in andere dingenMaar bij gebrek daaraan verdoe ik mijn tijd wel daar mee. Ik geniet meer van dat soort dingen als ik bijv. ook iets nuttigs op een dag heb gedaan. Vakantie is alleen leuk als je weg gaat of bij moet slapen.
Dit dus alleen mis ik meerdere personen. Verderón geirriteerd wat ik kan niet slapenquote:Op zondag 24 april 2011 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik mis iemand, maar verder wel oke op dit moment.
dan kan ik je de hand schudden!quote:Op zondag 24 april 2011 20:11 schreef simmu het volgende:
woedend en gefrustreerd. ik ben een goede moeder, zorg goed voor hele gezin. we hebben een kuttijd achter de rug en meer te gaan. we hebben het zwaar. het zou dus wel fijn zijn als de familie eens een keertje meewerkt. maar needat zit er niet in
Dit.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Nicole_ het volgende:
Gaat wel. Nog behoorlijke hoofdpijn en moe..
Ik heb een rode kop van de drankquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik durf niet naar buiten ben bang dat ik weer verbrand
Dat was bij ook de schuld ik zat iets te lang aan de alcohol op een terasje met jurk met decollete, met als gevolg dat ik nu roodborstje benquote:
Woah, ik weet niet of dat in dit topic hoort.quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Physics het volgende:
Het is dus zo dat mijn bijna 3 jaar durende relatie een tijdje geleden (paar weken) tot een einde is gekomen. Het probleem dat ik nu dus heb is dat ik verslaafd ben geworden aan vrouwelijk gezelschap door die relatie. Nu is er dus dat zwarte gat waar ik niet tegen kan, maar ik wil ook niet als een soort van reactie op het uitgaan als een losgeslagen projectiel gekke dingen doen.
Want wat wil nou, vorige week tijdens een college zat ik naast een meisje die erg duidelijk met me was aan het flirten. Diezelfde week kwam er met sporten (ik ben best wel een fanatiek sportschool bewoner, met idem dito fysiek) een goed uitziende vrouw van een jaar of 40 echt naar me toe "om een praatje te maken en wat complimentjes te droppen". Dan was er nog het uitgaan waar een meisje van 27 te blijken gaf "dat ze wel van jonge jongens houdt". En met het mooie weer kwam ik toevallig met de hond uit laten een meisje (17) tegen waar ik heel gezellig mee heb staan kletsen (en nummers uitgewisseld).
Ik krijg een beetje het benauwde gevoel van dat ik eigenlijk alles wil, maar ook helemaal niks omdat ik nog best wel onder de indruk ben van het stoppen met de relatie.
Het ene moment denk ik; ik ga met ze allemaal afspreken en ik ga gewoon van avontuurtje naar avontuurtje (wat ik overigens nog nooit echt gedaan heb) en het andere moment denk ik dat ik maar helemaal niks moet ondernemen omdat het een soort van emotionele reflex is.
Jeetje wat verschrikkelijk .... heel veel sterktequote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
Net te horen gekregen dat de moeder van mijn schoonzus euthanasie wil plegen, morgen krijgen we te horen of het gaat lukken en wanneer.
Flink verrot.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje wat verschrikkelijk .... heel veel sterkte
wat nu weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef candygirl het volgende:
natuurlijk geef mij maar de schuld ervan , val toch lekker allemaal eens even in de stront! Doe het ook nooit goed
ik wil ook heel veel dingen, maar moet toch nog even doorsparenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Lastpost het volgende:
Ik wil een boel, alleen het geld werkt niet mee.
ot ; tsja waar we gisteren over hadden ,over die email!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wat nu weer?![]()
Ot:heerlijk weekend gehad maar helaas met ook wat mindere dingen. Ach ik probeer maar na te genieten van de dingen die wel leuk waren
Hier nog eentje, ach heb al (hehe) 3 van 21k die benodigd zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wil ook heel veel dingen, maar moet toch nog even doorsparen![]()
Wow wat was het goed extreem goed en gezelligquote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Houniet het volgende:
IK HEB ZIN
Voel me goed, straks muziekjes, drankjes, meisjes en zon.
hier hetzelfde!quote:
Daar heeft iedereen met hooikoorts last vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
Verkouden, met dit weer.
Doe het me maar na.
Dit dus alleen dan nog triestquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Twijfel, twijfel.. maar verder wel goed
huh ben jij mijn zusje haha!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Yuki het volgende:
Trots dat ik ben gaan wandelen!
Nu wel pijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
huh ben jij mijn zusje haha!
Ben net ook met haar gaan wandelen, terwijl ze eerst niet wilde.
Daarna echt even goed gedaan maar ze had pijn aan de benen!!!
Mij heeft het ook wel goed gedaan, maar krijg mijn hoofd niet leeg
Ik doe met je meequote:
Zoiets is makkelijker gezegd dan gedaan!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef candygirl het volgende:
advies van dokter, geen inspanning en stress en vooral ontspanning zoekenEn hoe ga ik dat doen
Is altijd makkelijker gezegd dan gedaan in dit soort situaties.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef candygirl het volgende:
advies van dokter, geen inspanning en stress en vooral ontspanning zoekenEn hoe ga ik dat doen
Lekker toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Dimens het volgende:
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen, zo net op het werk versierd door twee homo's___!
Bedankt voor het compliment en zo maar nee, liever nietquote:
Nou, als dat geen neuken wordt....quote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment en zo maar nee, liever niet
Ik was er blijer mee toen de vrouw die achter hun stond moest lachen en daarna zei van "nou ik geef ze ook weer geen ongelijk"
Nee bedankt, ik houd het liever bij vrouwen onder de 30 en dan het liefst ook nog onder de 20quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |