Dit dus alleen dan nog triestquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Twijfel, twijfel.. maar verder wel goed
huh ben jij mijn zusje haha!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Yuki het volgende:
Trots dat ik ben gaan wandelen!
Nu wel pijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
huh ben jij mijn zusje haha!
Ben net ook met haar gaan wandelen, terwijl ze eerst niet wilde.
Daarna echt even goed gedaan maar ze had pijn aan de benen!!!
Mij heeft het ook wel goed gedaan, maar krijg mijn hoofd niet leeg
Ik doe met je meequote:
Zoiets is makkelijker gezegd dan gedaan!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef candygirl het volgende:
advies van dokter, geen inspanning en stress en vooral ontspanning zoekenEn hoe ga ik dat doen
Is altijd makkelijker gezegd dan gedaan in dit soort situaties.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef candygirl het volgende:
advies van dokter, geen inspanning en stress en vooral ontspanning zoekenEn hoe ga ik dat doen
Lekker toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Dimens het volgende:
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen, zo net op het werk versierd door twee homo's___!
Bedankt voor het compliment en zo maar nee, liever nietquote:
Nou, als dat geen neuken wordt....quote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment en zo maar nee, liever niet
Ik was er blijer mee toen de vrouw die achter hun stond moest lachen en daarna zei van "nou ik geef ze ook weer geen ongelijk"
Nee bedankt, ik houd het liever bij vrouwen onder de 30 en dan het liefst ook nog onder de 20quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt....
Dat is zaterdag pas. Oh kutquote:
konden mijn woorden zijn!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef cafpow het volgende:
moe, kut, machteloos en ben deze situatie zat, maar heb het gevoel het niet meer in de hand te hebben en of te kunnen veranderen, dus daardoor machteloos![]()
![]()
![]()
![]()
tnx.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
konden mijn woorden zijn!
Dikke knuf voor jou
Die neigingen heb ik ook op het momentquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:50 schreef candygirl het volgende:
voor het dinsdag is heb ik geloof ik iemand vermoord
help jij mij, dan help ik jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:37 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff nog 4 uurtjes dan gaat de wekker alweer
[..]
Die neigingen heb ik ook op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |