Dat was bij ook de schuld ik zat iets te lang aan de alcohol op een terasje met jurk met decollete, met als gevolg dat ik nu roodborstje benquote:
Woah, ik weet niet of dat in dit topic hoort.quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Physics het volgende:
Het is dus zo dat mijn bijna 3 jaar durende relatie een tijdje geleden (paar weken) tot een einde is gekomen. Het probleem dat ik nu dus heb is dat ik verslaafd ben geworden aan vrouwelijk gezelschap door die relatie. Nu is er dus dat zwarte gat waar ik niet tegen kan, maar ik wil ook niet als een soort van reactie op het uitgaan als een losgeslagen projectiel gekke dingen doen.
Want wat wil nou, vorige week tijdens een college zat ik naast een meisje die erg duidelijk met me was aan het flirten. Diezelfde week kwam er met sporten (ik ben best wel een fanatiek sportschool bewoner, met idem dito fysiek) een goed uitziende vrouw van een jaar of 40 echt naar me toe "om een praatje te maken en wat complimentjes te droppen". Dan was er nog het uitgaan waar een meisje van 27 te blijken gaf "dat ze wel van jonge jongens houdt". En met het mooie weer kwam ik toevallig met de hond uit laten een meisje (17) tegen waar ik heel gezellig mee heb staan kletsen (en nummers uitgewisseld).
Ik krijg een beetje het benauwde gevoel van dat ik eigenlijk alles wil, maar ook helemaal niks omdat ik nog best wel onder de indruk ben van het stoppen met de relatie.
Het ene moment denk ik; ik ga met ze allemaal afspreken en ik ga gewoon van avontuurtje naar avontuurtje (wat ik overigens nog nooit echt gedaan heb) en het andere moment denk ik dat ik maar helemaal niks moet ondernemen omdat het een soort van emotionele reflex is.
Jeetje wat verschrikkelijk .... heel veel sterktequote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
Net te horen gekregen dat de moeder van mijn schoonzus euthanasie wil plegen, morgen krijgen we te horen of het gaat lukken en wanneer.
Flink verrot.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje wat verschrikkelijk .... heel veel sterkte
wat nu weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef candygirl het volgende:
natuurlijk geef mij maar de schuld ervan , val toch lekker allemaal eens even in de stront! Doe het ook nooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |