Dit vind ik een goede, ik zet hem er tussenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef eleusis het volgende:
Extra regel: Nieuw topic openen met de "open nieuw deel"-knop, zodat volgers het topic niet kwijtraken.
word je nu niet moe van jezelf?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Dimens het volgende:
Regels Hoe Voel Je Je Nu:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel respect verwacht als je reageert op een ander. En bedenk, je hoeft niet te reageren.
• Single smiley hebben we liever ook niet.
• Geen langdradige slowchat. Post iemand iets interessants, leuks of niet leuks, vragen of reageren mag maar maak er geen lange chatsessie van. Ga dan over tot Personal Message of Direct Message.
• Ben je het niet eens met een post of reactie, ga er dan niet zelf op reageren maar doe een Topic Report. Deze kun je boven aan het topic vinden onder dit: [ afbeelding ] icoon.
• Houd het topic ten alle tijden netjes.
Game On.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan? Om verdere "ruzies" e.d. te voorkomen. En de spelling, is die correct?
OT: Ik voel mij brak, veel te lang geslapen en ben nu lui.
Ik probeer alleen te helpen om verdere ruzies en onduidelijkheden, die er waren in de afgelopen delen waren, te voorkomen zodat we weer fris verder kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
word je nu niet moe van jezelf?
Het gaat al jarenlang goed zo
dat is 4 uur meer dan mij. ik draai puur op koffie nu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Supermoe, want ik heb vannacht maar 4 uur kunnen slapen.
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef From.the.block het volgende:
Ruzie met mijn vriendin, ze vind dat ik tijd voor haar moet maken en ik vind tennis, optreden, uitgaan met vrienden en famillie ter compensatie verwacht ze dat ik binnen 5 minuten terug sms terwijl ze de hele dag smst.. Fuck off hoor.
ik ben middelmatig gefrustreerd.
niet gaan slapen! Straks hoor je de bel niet!quote:
dit.quote:
en een beetje dit..quote:
quote:
bruin met wat lichtere highlightsquote:
Watquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef kwiwi het volgende:
Verdrietig... Na 7 maanden heb ik nu dan toch eindelijk de kerstboom moeten afbreken
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef kwiwi het volgende:
Verdrietig... Na 7 maanden heb ik nu dan toch eindelijk de kerstboom moeten afbreken
Opruimen danquote:
Maar had je echt nog de kerstboom staan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opruimen danMaar aangezien ik 'm uit elkaar moest halen neig ik persoonlijk toch meer naar 'afbreken'
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar had je echt nog de kerstboom staan?
Ik voel me nu nog verdrietiger, volgens mij word ik uitgelachenquote:
had twee minuten voor jij smsde nog op gsm gekeken,tsja!quote:
waarom? om de discussie wat er geweest is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef Yuki het volgende:
Wat een kuttopic wordt dit zo
OT: bang om te dromen vannacht.
Was gister weer een discussie en gezeik om niks. Is inmiddels weggehaald.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
waarom? om de discussie wat er geweest is?
Ot ; overal muggebulten van het strand vannacht, maar was de moeite waard
dit dus ook inderdaad,ik zit klaar om te vertrekken maar ik lig liever in mijn bedjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Same here.
Nu moe maar moet nog wel stappen vanavond.
Ik heb afgezegd, ik ben echt moe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dit dus ook inderdaad,ik zit klaar om te vertrekken maar ik lig liever in mijn bedjemet de voetjes hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |